Moja disneyowska bliźniaczka.

Witajcie kochani :) Dzisiaj nadszedł czas aby znaleźć kogoś do kogo jesteśmy bardzo podobni mimo, że się nie znamy. Ludzie szukają swoich internetowych bliźniaczek aby poznać lepiej siebie, zaprzyjaźnić się z osobą, która ma podobne przeżycia, datę urodzenia czy inne wymyślone rzeczy. Jednak po obejrzeniu różnych filmów czasem porównujemy się do danej lub danego aktora. I w jednym stopniu to fajne, że widzimy się w czyimś odbiciu możemy także z takiego odbicia lustrzanego zobaczyć jak żyć aby było lepiej. Słuchajcie ja mogła bym tu pisać mądrości i w ogóle ale nie o to chodzi :) Myślę, że każdy ma kogoś czy to w realu czy nie do kogo się porównuje, ma taki sam charakter . Dziś przygotowałam do was do kogo ja się utożsamiam. Serdecznie zapraszam :)


Jak się pewnie większość a może i wszyscy domyśla ja za swoją bliźniaczkę wybrałam Annę Golje , którą zagrała Ariana Berlin w filmie Obrót życia. Nasze podobieństwo polega na tym, że mi jak i bohaterce życie potrafi składać figle. Osobę, którą przyjęłam do serca los potraktował niesprawiedliwie. Młoda 14 latka bardzo zaciekle trenuję gimnastykę. Jest w tym naprawdę świetna dzięki trudzie  i wirze, w którą włożyła w treningi udaje jej się wyruszyć na zawody krajowe. Podczas podróży dochodzi do strasznego wypadku, samochód w pad pod tira. Dziewczyna z trudem wyszła z tego żywa. Na jej ciele znajduje się wiele obrażeń a jednym z nich jest złamana noga, która jest bez bendna do uprawiana sportu. Gdy budzi się lekarz informuje ją, że ma w swoim ciele obce śruby i nie może wrócić do swojej pasji. Wyobrażacie sobie co ona musiała czuć ? W jednej chwili zawalił się jej cały Świat. Nie będę wam opowiadać i zdradzać całej historii, bo może są osoby, które tego nie obejrzały. Będę mówić o rzeczach niesamowitych, które zrobiły na mnie największe wrażenie. Rehabilitować zaczyna ją młoda, piękna przyszła Pani doktor. Ona nie tylko chciała pomóc Annie wstać na nogi ale i pokazać jej, że mimo tego, że życie daje nam kopniaka w pupe to możemy mu pokazać, że mimo tego co nam zgotował jesteśmy w stanie wstać i iść dalej.


I tak naprawdę do dzięki niej i swojej sile zwyciężyła. Mimo tego, że nie ma ochoty na popatrzenie przez okno, wstanie, spojrzenie w dół na swoje nogi jest ktoś kto motywuje ją do tego aby walczyła. Z drugiej strony otrzymuje kolejny cios. Kiedy jest już lepiej fizycznie przychodzi odwiedzić swój zespół i gdy wchodzi na salę gimnastyczną widzi swoją przyjaciółkę obściskującą się z chłopakiem do którego coś czuje. Mimo to, że ona wiedziała o tym, że nie jest on dla niej obojętny. Na pierwszy rzut oka jej życie to piekło. Pożegnała się z mistrzostwami, nie może sama chodzić, jej przyjaciółka w jakimś stopniu ją zdradziła. Same minusy a gdzie są plusy ? Czy to ta sama osoba, która kilka tygodni wcześniej motywowała innych ??? No chyba nie.


Nie będę więcej się rozpisywać możecie wszystko zobaczyć na filmiku co prawda w języku angielskim ale niestety nie ma w naszym ojczystym. Znaczy jest zapowiedź Disneya więc będziecie mogli sobie go zobaczyć bądź obejrzeć cały film :)




Czy chcemy przekraczać niepozorne granice ???


Dlaczego wybrałam właśnie Annę za moją bliźniaczkę disneyowska ??? Mimo tego, że nie doświadczyłam może tych samych przygód co moja bohaterka ale nie raz los rzucał mi kłody pod nogi, nie raz stałam nad przepaścią. Gdy dzieje się nam coś złego pytam się dlaczego to nam się to wydarzyło. Jednak gdy obejrzymy jakimś film, przeczytamy książkę myślimy sobie Kurczę przecież moja życie mogło wyglądać o wiele gorzej. I w tedy uświadamiamy sobie co tak naprawdę jest dla nas najważniejsze. Gdy ludzie źle się czują idą zapalić, napić się czy robić głupie rzeczy ja gdy czuję się naprawdę źle i wiem, że moje życie jest nie wiadomo jakiej tańczę. Może nie mam zdolności artystycznych ale tanie przynosi mi ulgę. Podczas tańca czuję, że żyje to on pomaga mi rozluźnić się zapomnieć o problemach. Mimo wszystko gdyby nie moi przyjaciele, rodzina nawet taniec by tu nie wskórał. Kiedy dzieje się rzecz, która wydaje się, że występuję tylko w złych snach ziszcza się przychodzą na pomoc Ci, którzy naprawdę są z nami. Ale czasem życie chce tak nam dokopać, mimo tego, że najgorsza rzecz dzieje się w twoim życiu to jeszcze wszyscy przyjaciele się od ciebie odwracają. Co w tedy ?? pojawiają się ludzie, których mimo, że nie znasz pragną Ci wstać. Bo czasem trzeba trzy razy upaść aby raz wstać.


Może na ogół nie widać podobieństwa ale to nie chodzi o to aby ktoś je widział a o to abyśmy sami w swoim sercu i głowie pomyśleli " kurczę może nie tyle przeżyłam ale walczę jak ona, chcę pokonywać na ogół nie do przejścia przeszkody. Pragnę walczyć." Jak dobrze wiecie są ludzie, którzy nie będą chcieli abyśmy się odrodzili i stanęli i będą robić wszystko aby ten proces trwał jak najdłużej. Gdy napotkamy takich osobników pokażmy im tym bardziej, że zrobimy wszystko aby wstać.


Słuchajcie tyle ile ja filmów widziałam nigdy nie miałam takiego uczucia jak przy tym. Wywarł na mnie tak genialne wrażenie i mimo tego, że oglądałam go już dość dawno dziś wam z pamięci wszystko wypisałam. Bardzo uwielbiam bohaterkę z którą w 100% się identyfikuje. Mam nadzieję wielką, że podoba wam się ten wpis. Napiszcie mi w komentarzu kto waszą bliźniaczką disnejowską jest :) Czekam na wasze komentarze :) Buziaczki do zobaczenia w krótce. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz