16 tys - DZIĘKUJĘ

Witajcie kochani :) Dzisiaj mam dla was podziękowania. Jestem pod takim wielkim wrażeniem, że nic innego do głowy mi dziś nie przychodzi. Szczerze mówiąc nie sądziłam, że aż tak szybko uda się zebrać taką wielką liczbę wyświetleń. Ok więcej podziękowań będzie później :) No więc co mi pozostało ??? Tylko zaprosić na przeczytanie tego czegoś od małego serduszka, serdecznie zapraszam :)



Zawsze gdy oglądałam w Internecie czy telewizji marzyło mi się aby i ja była taka popularna, aby podchodzili do mnie ludzie i robili sobie zdjęcia. Jednak postanowiłam zrobić coś aby może nie w
100 % spełnić to ale choć trochę namiastki wykonać. Jednak szczerze mówiąc nigdy nie wierzyłam w to, że w tak szybki czas osiągnę 16 tysięcy wyświetleń. Dla nie których to tylko 16 tys ale dla mnie jest to tak wielki krok w przód, że nie zdajecie sobie sprawy. Zaznaczając to wytłuszczonym drukiem, że ja w życiu swoim nie miałam do czynienia z pisaniem na takim blogu czy innych portalach. Ale miałam raz zawahanie czy z tego wszystkiego nie zrezygnować. Tak naprawdę chciałam aby ktoś się zapytał o mojego bloga itp. ale gdy w realu starsi ludzie z mojej szkoły to zrobili ja się zawahałam. Bałam się tego, że po raz kolejny zostanę wyśmiana. Chciała to wszystko rzucić, zapomnieć być jak normalna dziewczyna, która nie wyróżnia się z tłumu.


W pewnej chwili mój blog i w pewnej części ja także stanęłam przed przepaścią nie wiedząc czy postawić nogę na przód i wpaść w czarną dziurę czy cofnąć się. Na szczęście dzięki mojej mamy i mojej koleżanki Klaudii cofnęłam się przed najgorszą decyzją jaką mogłam podjąć. I za to im dziękuję z całego serca. Tak naprawdę zdarzyło mi się tylko raz taka sytuacja czyli przepaściła bym to na co pracowałam tak ciężko. Gdybym nie odwróciła się w odpowiednim monecie i  na drodze mej nie stanęli by odpowiedni ludzie nie wiem czy bym dziś do was pisała. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło :)


Chciała bym wam podziękować za to, że jesteś. Może jeszcze tego aż tak nie widać ale samo to, że jest już 16 tysięcy wyświetleń dla mnie to wielki sygnał na to, że jednak udaje mi się coś pisać :) No i oczywiście najbardziej na duchu podnoszą wasze komentarze. Pragnęła bym aby ich było więcej ale może z czasem im przybędzie :)


Niektórzy się pytają dlaczego właśnie taka nazwa ? Pełno jest już blogu o nazwie Moda uroda czy idole górą . Ja chciałam mieć inną oryginalną nie tylko aby był popularniejszy ale żeby już od wejścia było widać co pragnę wam przekazać. Chciała bym wam udowodnić przekazać to abyśmy się nie wstydzili powiedzieć głośno upadłem/upadłam tylko abyśmy umieli powiedzieć głośnie wstałem/wstałam i idę na przód nie poddaję się . 

  
No to jeszcze raz. Bardzo i to bardzo dziękuję za to, że czytacie, komentujecie i jesteście. Może nie ma nas nie wiadomo ile ale jesteśmy najlepsi <3 Naprawdę wam dziękuję ja wiem powtarzam się dziękuję po prostu nie umiem inaczej tego wyrazić :) A ostatnio pisałam chciała bym aby 16 tysięcy było w grudniu aby mieć piękne zakończenie roku 2016.


A święta tuż, tuż więc spodziewajcie się super i konkursu i fajnego postu :) Dzisiaj się z wami żegnam i wysyłam buziaki <3  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz