[AKCJA] Pomóżmy Klaudii !!

Cześć wszystkim :) Tak jak obiecywałam wczoraj jestem dziś i mam dla was bardzo i to bardzo ważną informację ale jeszcze większa prośbę ! Nie chcę tu wszystkiego zdradzać i mówić na wstępnie ale powiem wam , że fajnie bardzo fajnie jest dostawać ale jeszcze fajniej dawać . Mam nadzieję , że te słowa jutro przemienią się w czyn :) Mogła bym pisać i pisać ale przejdźmy do najważniejszej sprawy dzisiejszego wieczoru :)



Kochani tytuł posta może być nie , którym nie znany i nie wiadomy dlaczego Klaudia ? Dlatego , że to moja koleżanka , która wspiera mnie każdego dnia , w każdej chwili i ma ogromny talent . Niestety oprócz Cande nikt jeszcze tego nie zbyt docenił. Ja spełniłam swoje marzenie i wiem jak długo walczyłam o to jak rycerz o swój godność . Nie chcę pominąć tego , że mi pomogli ludzie w zrealizowaniu mojego snu dziś ja chcę się odwdzięczyć i pomóc komuś innemu . Dodając jeszcze szybko Klaudia to nie tylko koleżanka , która wspiera i jest jak diament ale tak jak wspominałam na górze ma wspaniały talent . Mogliście wygrać jej autorstwa bluzkę na moim blogu :) Marzy o tym aby Tini zauważyła jej wyjęte serce przelane na tkaninę . Niestety sama tego nie mam szans zrealizować ale z waszą pomocą wierze w to, że się uda !



Moi najmilsi co możecie zrobić aby przyczynić się w wielkiej mierze do tego aby spełnić czyjeś marzenia. Wiecie pewnie jak wspaniale jest gdy patrzycie na osobę , która się uśmiecha , płacze z szczęścia dzięki wam ! pragnę aby Klaudia dzięki właśnie NAM płakała ze SZCZĘŚCIA !


Co musisz zrobić ?

1). Pobierz / zapisz zdjęcie z kolażem , którym będziemy wszyscy spamować . ( pod instrukcją )

2). Wejdź na swojego Twittera  bądź Instagrama .

3). NAJWAŻNIEJSZE !! spamuj zdjęciem oraz poszczególnymi hasztagami :

#WeFindInspirationWithTini
#FanArtPolishTinistas
#DreamsComeTrue


+ oznacz Tini Stoessel i jej mamę Marianne Stoessel !!!



I gotowe ? Tak!! Jak sami widzicie trwa to kilkanaście sekund , nie musicie za nic płacić a możliwe , że spełnić czyjeś marzenie . Akcja cała rozpocznie się już JUTRO O GODZINIE 18:00 . Mam ogromną nadzieję , że weźmiecie udział !

 
 
 
 
Chcę powiedzieć , że mój blog ma już 10 tysięcy wyświetleń i naprawdę wystarczy , że 1 osoba wstawie nawet 2 raz a może się uda :) Kochani , moi ukochańsi mam nadzieję , że uda nam się bardzo i to bardzo liczę na waszą pomoc ! Napiszcie w komentarzu co o tym myślicie i czy weźmiecie udział :) Powiedzcie swojej siostrze , wujkowi , cioci wszystkim każda osoba się liczy ! Trzymam kciuki bardzo mocne <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz