Wywiad z Kubą Jurzykiem !!

Witajcie ! Dzisiaj coś innego , dzisiaj wywiad z bardzo dobrze wam znanym młodym, przystojnym mężczyzną o niebiańskim głowie , idolem nastolatek.... Kubą Jurzykiem !!! Ja jestem bardzo i to bardzo szczęśliwa , że miałam okazję przeprowadzić wywiad z tak znaną osobą :) Mam nadzieję , że wam się spodoba bo daliśmy z siebie 100 % Nie będę was zatrzymywać biegnijcie czytać dalej :)


Jak sami widzicie to naprawdę wspaniały mężczyzna ,
utalentowany itp. :) Ale możecie go poznać o wiele bliżej czytając dalszy ciąg wpisu :) Myślę , że nie jedna dziewczyna przed ekranem jest oczarowana a będzie jeszcze bardziej gdy przewinie w dół :) To zapraszam wszystkich dziewczyny jak i chłopaków czytajcie , cieszcie się i komentujcie :)

Oficialny wywiad z Kubą Jurzykiem !

1).Jakie to uczucie być tak sławnym ?

                       Sławnym? Nie wydaje mi się ze jestem mega sławy. Jeśli czasem ktoś mnie rozpozna na ulicy czy w metrze jest zawsze miłe i bardzo chętnie robimy wspólne zdjecie czy pogadamy.

2).Czym jest dla ciebie śpiewanie ?

                       Śpiewam od zawsze - myślę ze jest mną. Bez śpiewanie nie byłbym sobą. Śpiewam od momentu jak otworze oko rano, do przyłożenia głowy do poduszki. Ci co mnie znają wiedza ze ciężko żeby się na chwile uciszył 😉 

3.Jak rozpocząłeś współprace z Disneyem ? Możesz opowiedzieć ?

                   Z damy Disney Polska rozpocząłem współpracę jakieś 2 lata temu gdy kierownik muzyczny Agnieszka Tomicka zadzwoniła do mnie i powiedziała : "Będziesz u mnie śpiewał!" Bardzo to lubię! Każdy z nas oglądał bajki, a teraz mogę w nich śpiewać. Tym bardziej cieszy fakt nagrania płyty do nowej części Króla Lwa - na którym się wychowałem.

4.Masz przepiękny głos czy uczęszczałeś na zajęcia śpiewu ?

                                 Dziękuje bardzo 😉 co do lekcji to uczę sie cały czas. Jestem absolwentem wydziału wokalno-estradowego na PSM im. F. Chopina, a do tego cały czas szukam swojego brzmienia i kombinuje na rożne sposoby.

5.Czy wierzysz w to że marzenia się spełniają ?

                            Oczywiście! Inaczej nie robiłbym tego co robię 😉
                       



6.Jak śpiewało się z Lanberry ?

                     Z Gosia bardzo dobrze sie pracuje. Od razu załapaliśmy wspólna energię. Dobrze bawiliśmy sie podczas kręcenia klipu do Biedronki i Czarnego Kota.

7.Spełniłeś już swoje marzenie ?

                   Niektóre tak, ale ciesze sie, ze mam jeszcze dużo innych marzeń do spełnienia.


8.Czym są dla ciebie twoi fani ?

              Fani są dla mnie motorem do dalszej pracy. Gdy wiem, ze ktoś mnie mega wspiera i czeka na efekty mojej pracy - zakasam rękawy i do roboty!


9.Bez jakiej rzeczy nie ruszasz się z domu ?

                 Zawsze mam ze sobą telefon, ale to chyba juz żadna nowość 😜


10.Zaśpiewałeś mega dużo pięknych piosenek jaka jest twoja ulubiona ?

                 Moja ulubiona piosenka? Myśle, ze piosenki z Mustanga są mi bardzo bliskie. Bardzo lubię "Bede wracal" wysłanie z Mustanga.



11.Jaki serial z dzieciństwa do dziś pamiętasz ?

                  Był taki serial "Aparatka" mysle, ze nawet troche przypominal Biedronkę i Czarnego Kota 😉


12. Czy będziesz koncertowac ?

                     Oczywiście! Cały czas koncertuje. Gdzie i kiedy sie pojawie powie o tym mój Facebook, instagram i snapchat 😉 zapraszam !


Dziękuje bardzo!
K.



Jak sami widzicie Kuba jest niesamowity !! Bardzo Ci dziękuję jesteś niesamowita osobą bardzo ciepłą , przyjazną i szczerą widać to po odpowiedziach czyż nie prawdaż ?? Mam nadzieję , że i wam się spodobał ten wywiad napiszcie w komentarzu co sądzicie o dzisiejszym wpisie :) A jeśli chcecie być cały czas z Kubą to znajdziecie go tutaj :

Facebook - https://www.facebook.com/jurzyk.kuba/?fref=ts

Instagrama -   jurzykkuba

Snaphat - kbajan

YouTube -  https://www.youtube.com/kubajurzyk



Ja jeszcze raz bardzo wam dziękuję :) Mam nadzieję , że wam się spodoba nie zapomnijcie zostawić komentarz one zawsze motywują a my widzimy się już nie długo :) Papa !!!

9 komentarzy: