LookBook

Hej, hej! Jak mija wam pierwszy poniedziałek wakacyjny? Jesteście w domu, na wyjeździe czy może w pracy? Dajcie znać, w komentarzu jak spędzacie ten czas. Muszę się przyznać, że ja dziś zaszalałam ze swoją przyjaciółką, a za równo z panią fotograf. Wybrałyśmy się co prawda do pięknego miejsca, ale warunki, jakie tam towarzyszyły nie były sprzyjające. Jednak jestem dumna z efektów. Zobaczycie je już nie długo. Tym postem chciałabym rozpocząć artykuły, w których nie tylko przeczytacie coś ciekawego czy śmiesznego, ale zobaczycie sesje zdjęciowe pełne profesjonalizmu, serducha. Chciałabym, aby moja praca docierała do większej ilości osób, dlatego postawiłam sobie cel, aby w te wakacje rozwinąć swój Instagram jak równie blog. Ostatnio zmieniłam wystrój bloga, po to, aby bardziej przypominał moje portfolio, o którym naprawdę marzę. Zaglądajcie w dalszą część artykuły i dajcie znać w komentarzach czy sesje wam się podoba ;)









Dodaj podpis












10 komentarzy:

  1. Stylizacja jak dla mnie jest zwyczajna i niczym się nie wyróżnia.
    Przy tworzeniu jakichkolwiek stylizacji powinnaś pomyśleć o dodatkach na przykład jakimś oversizowym płaszczu, torebce lub butach (szpilki, sportowe) dodatki potrafią zdziałać cuda, ale należy z nimi uważać, bo można przesadzić. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie poniedziałek jak każdy inny dzień 😊 spędzam go z moja córcia. Tym razem przyszłyśmy do mojej babci lepić pierogi ruskie 😀
    Fajna kiecka 🤪 tez takie lubie, przewiewnie i wygodnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Cztery ostatnie zdjęcia podobają mi się najbardziej ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i śliczna Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A moj poniedziałek nie jest wakacyjny, bo jeszcze miałam szkołę :p

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wakacje skończyły się już dwa lata temu. Więc mój wakacyjny poniedziałek wygląda jak każdy inny dzień. Powodzenia w rozwijaniu swoich social media.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sesja udana jak widać po zdjęciach, a co do poniadziału- cąły w pracy, ale już niedługo, bo za tydzień wyjeżdzamy nad morze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kiecka :) w tym roku w domku bo trzeba go dopieścic. Zostają wypady jednodniowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka świetna! Bardzo kobieca i idealna na lato. Dodatkowo, widać, że super się w niej czujesz.

    Zapraszam na nowy post, w którym relacja z ważnego dla mnie egzaminu.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Pozdrawiam serdecznie.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka podoba mi się, chociaż szkoda, że nie jest maxi :)

    OdpowiedzUsuń