Przegląd sklepu #3 Sukienki

Hejka wszystkim! Dzisiaj przychodzę do Was z jedną z najchętniej czytanych serii czyli z przeglądem sklepów. Jednak dzisiejsza modyfikacja jest spowodowana współpracą. Mam dla Was w kieszeni kilka godnych uwagi rzeczy, które na pewno zostaną Wam w pamięci, a może nawet w portfelu? Pamiętajcie, że wszystkie ubrania, które widzicie w tej serii są wybierane wyłącznie prze zemnie. Wakacje nadal trwają, a my kochane panienki chcemy wyglądać jak najlepiej, dlatego nie przedłużając dłużej przejdźmy do dalszej części



Od kilku lat królują na Polskim rynku ciuchy, lecz i gadżety z zagranicznych stronek. Każda z Nas pewnie nie raz zamawiała coś do swojej garderoby spoza Polski. Chęć wyglądania przepięknie, oryginalnie zmusza Nas do tego, aby wyszukiwać coś nowego, czegoś czego nie ma koleżanka z pracy ani wścibska sąsiadka z góry. Chcemy podobać się swojemu chłopakowi, facetowi, mężowi, dziewczynie, mamie, koleżance każdemu kto jest dla Nas ważny. Dlatego dzisiaj po raz pierwszy zaproponuje swoje faworyty, które na pewno na długo zostaną mi w pamięci! Wszystkie ubrania jakie dziś zobaczycie pochodzą z tej o to stronki: KLIK  
  






Moją pierwszą propozycją jest idealna kreacja na letnie wieczory w romantycznym miejscu. To czarna do kostek sukienka z okrągłym dekoltem w nie spotykany wzór. Dodaje charyzmy i seksapilu, bo to co zakryte zawsze kusi :)    Cena- 23,95 Euro 
Kolejna rzecz, która  wiruje mi po głowie to zielona, zapinana na piersi, wykonana z poliestru sukienka. Podkreśla kobiecą figurę, a do tego dodaje szyku i stylu, którego nie łatwo znajdziecie w Polskich butikach. Cena- 21,07 Euro 




Kolejną propozycję dedykuje dla miłośniczek Jennifer Lopez! Artystka na swoim jednym z teledysku wystąpiła w podajże myląco podobnej kreci. W modny tegorocznym kolorze na pewno zachwyci niejedną czytelniczkę. Wykonana z bawełny i lennu sukienka w cienie już za 15,31 Euro.  
















Coś ,coś hipisowskiego pozwala na oszołomienie przechodnich. Jeśli postanowiłaś sobie, że te wakacje będą należały do CIEBIE I TYLKO CIEBIE to ta propozycja jest skierowana w Twoją stronę! Muszę przyznać, że od razu skojarzyła mi się z Openerem, bo jest czymś niecodziennym, ale bardzo wakacyjnym! Sukienka w paski już za 23,95 Euro. 







Galowa, powalająca na łopatki suknia wieczorowa to nie na byle okazję. Na nią musicie choć przez chwilę zwrócić uwagę! Jest to perełka, wisienka na torcie w chwilę, którą chcecie zapamiętać do grobowej deski! Koronkowa piękność kupicie za 21,07 Euro.







Wiem doskonale, że wakacje nadal w głowie, ale mam z zanadrzu coś idealnego na rozpoczęcie roku szkolnego, powitanie nowych ludzi, nowych przygód, nowych zobowiązań.  Błękitna sukienka w promocyjnej cenie za 13,39 Euro.





















Moją ostatnią propozycją jest przepiękna, pudrowo różowa suknia idealna na wesela, osiemnastki, ważne uroczystości. Będziesz czuła się w niej pięknie, a każda z Nas marzyła, aby choć ten jeden raz zostać księżniczką. Tiulowa sukienka za 22,99 Euro. 










To wszystko jak na dziś. Mam ogromną nadzieję, że Wam przypadło go gustu. Napiszcie mi w komentarzu, która z sukienek wpadła Wam w oko i nie zapomnijcie zaglądać również na mój kanał, gdzie wleciał nowy filmik! Crazy Carolin. 


Tanie ubrania- https://www.berrylook.com/


 Tanie sukienki- https://www.berrylook.com/en/dresses-53/



Wszystkie sukienki są w tym momencie w promocji! KLIK 



8 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobała mi się pierwsza propozycja, a także czerwona, wieczorowa suknia <3 Są takie piękne, że każda kobieta może o nich marzyć :) Reszta też jest piękna, faktycznie, Jennifer miała podobną sukienkę, a więc dla każdej fanki idealna jest ta sukienka. Miło czyta się Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawą ofertę ma ten sklep, przepiękne są te sukienki, kilka szczególnie wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czerwona -jak ona by mnie uratowała. Albo ta na samym dole.
    Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się spodobała zielona, która faktycznie fajnie podkreśla figurę.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne sukienki, ale osobiście raczej nie miałabym ich gdzie założyć. ;) a i chyba też jestem jedyną osobą, która nic nie zamawiała na zagranicznych stronach. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z tym sklepem, z chęcią przejrzę ich asortyment :D Najbardziej spodobała mi się ostatnia sukienka, połączenie pięknych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli ten sklep również sprzedaje na Aliexpress to chyba go kojarzę. Sukienki ładne, ale nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie sukienki bardzo mi się podobają! :)
    Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej stronie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń