50 faktów o mnie!

Przyszedł czas i na mnie! W swojej karierze czy to na YouTube czy na Bloggerze pojawiają się tego typu wpisy. Są przede wszystkim skierowane do czytelników ze względu na to, by móc lepiej jest zapoznać, zrozumieć dla czego coś dzieje się w naszym życiu. Takie wypisanie faktów to nie tylko kolejny rozrywkowy tekst dla Was, ale przede wszystkim sprawdzenie samego siebie, poznanie siebie, zrozumienie czasem swoich czynów. Dlatego zapraszam wszystkich na artykuł, który będzie dla mnie wielkim wyzwaniem i przyjemnością, ale myślę, że dużym zaskoczeniem dla Was ;)



Zanim poznacie moje zalety, zawdy, marzenia, a przede wszystkim mnie to chciałabym, abyście i Wy napisali w komentarzu kilka faktów o sobie. Bardzo mi zależy, abyśmy nie byli sobie obcy, abyśmy mogli się wspierać, pomagać, ale i wspólnie cieszyć sukcesami. Więc co, zaczynamy? Z wielką chęcią :)

Poznaj mnie!
 
  1. Nazywam się Karolina Resztak.
  2. Mam 15 lat.
  3. 26 lutego mam urodziny.
  4. Mam starsze rodzeństwo: brata i siostrę.
  5. Jestem podwójną ciocią.
  6. Byłam wyśmiewana w szkole.
  7. Schudłam 23 kilogramy.
  8. Wierzę w Boga.
  9. Od 21 kwietnia 2015 roku jestem blogerką.
  10. Uwierzyłam w cuda i marzenia.
  11. Spotkałam swoich idoli.
  12. Piszę książkę.
  13. Jestem humanistą.
  14. Nie lubię matematyki, fizyki i geografii.
  15. Moją największą idolką jest Tini Stoessel.
  16. Mam wspaniałych przyjaciół.
  17. Przystępuję do Bierzmowania.
  18. Miałam kiedyś psa- Kacperka.
  19. Wybieram się po gimnazjum do klasy dziennikarskiej.
  20. Uwielbiam jeździć do Lublina.
  21. Marzę polecieć kiedyś do Argentyny.
  22. Byłam w Bułgarii.
  23. Jestem typową dziewczyną i uwielbiam róż.
  24. Zaczęłam malować się w wieku 15.
  25. Bardzo bym chciała wydać swoją książkę.
  26. Przeprowadziłam wywiad z wieloma sławnymi osobami.
  27. Moje motto to: Sięgaj gwiazd.
  28. Nigdy nie wątpię.
  29. Moją wadą jest ocenianie ludzi przed ich poznaniem.
  30. Jestem dyslektykiem.
  31. Umiem tylko język Angielski.
  32. Uwielbiam Historię i Język Polski.
  33. Często noszę: sukienki, spódnice.
  34. Nie ma chłopaka.
  35. Lubię czytać książki życiowe.
  36. Chciałabym mieć kiedyś tatuaż, ale boję się igły.
  37. Mój ulubiony film to: Mustang z Dzikiej Doliny.  
  38. Uwielbiam Barbie.
  39. Nie umiem malować paznokci lewą ręką.
  40. Pragnę być znana i coś osiągnąć w życiu.
  41. Poznałam wiele wspaniałych ludzi dzięki działalności blogowej.
  42. Bardzo często spotykam się z krytyką.
  43. Staram się spełniać swoje marzenia na ile mogę.
  44. Miałam złamaną rękę.
  45. Wierzę w przyjaźń damsko-męską.
  46. Mam w swoim pokoju pełno cytatów.
  47. Lubię słuchać starych piosenek.
  48. Mam przebite uczy.
  49. Chcę nauczyć się języka Hiszpańskiego.
  50. Jestem wdzięczna Bogu, że mogę pisać do Was, prowadzić bloga i dowiadywać się o sobie dzięki temu bardzo dużo.
 


7 komentarzy:

  1. Chyba ciężko by mi było spisać aż tyle faktów o mnie! ;)

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka faktów?
    1. Jesteśmy Jeżami
    2. Jest nas siedmioro
    3. Mamy całą kulturę do skomentowania
    4. Mamy różne zainteresowania
    5. Od niedawna prowadzimy bloga (adres dla zainteresowanych: https://zaczytanejeze.blogspot.com/ :D)
    6. Jeże cały czas ze sobą piszą i rozmawiają
    7. Jesteśmy zajeżaści :D

    Och, może nie będę pisać 50 faktów. :D Miło Cię poznać, Karolino!

    Jeżowo pozdrawia
    Nikodem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie lubię matematyki, fizyki i geografii :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej po tych wszystkich przeczytanych 50 faktach zwrócił moją uwagę punkt o tym ,że spotykasz się z krytyką. Mogę Ci powiedzieć ,że gdybyś była taka jak wszyscy i niczym się nie wyróżniała, nie mieli by o czym gadać. Tyle, że była byś zwyczajna i nudna, zwykły klon po prostu : ) a tak masz swój wyjątkowy charakter i niech zazdroszczą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey! thanks great :) I will probably see it :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Pomimo tego, że już cię długo znam, to dzięki tym faktom, poznałem cie bliżej!
    Świat Disneya - http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne fakty :) kilka mamy wspolnych :) na niektorych zdjeciach wygladasz jak LP hihi :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń