Bądź taką osobą jaką chciałabyś sama spotkać.

Cześć wszyst­kim: ) co pora­bia­cie w waka­cyjne dzionki? Ja spo­ty­kam się ze swo­imi przy­ja­ciół­kami, które mam zamiar dziś Wam przed­sta­wić. Nie bez powodu o nich dziś wspo­mi­nam, bo przy­go­to­wa­łam wpis o tym nie­sa­mo­wi­tym uczu­ciu, które nazy­wamy przy­jaź­nią. Kiedy cały świat nas nie rozu­mie są przy­mnie. Wspie­rają i nie pozwa­lają zwąt­pić. To dzięki nim mój świat tak wygląda. Wypada mi tu także wspo­mnieć, ze na tych zdję­ciach nie ma wszyst­kich moich psiap­sió­łek ze względu na kilo­me­try. Lecz pamię­taj­cie, że takich ludzi trzeba chro­nić jak dia­mentu, a dla­czego? Wszystko w dal­szej czę­ści: ) Ser­decz­nie zapra­szam.

 

 
Przy­jaźń wiele twa­rzy ma. Kiedy się kłó­cimy, a kiedy śmie­jemy. Mimo róż­nych bar­dzo czę­sto poglą­dów i zdań sta­ramy akcep­to­wać wybory naszych przy­ja­ciół. Lecz są chwile kiedy czu­jemy, że uko­chana osoba robi sobie krzywdę. Mimo stra­chu i nie­pew­no­ści sta­niemy na dro­dze, bo prze­cież nie chcemy jej stra­cić. Tyle dla nas zro­biła. Wycią­gnęła z naj­więk­szego dołka, wie­rzyła kiedy wszy­scy inni zwąt­pili. Ode­brała tele­fon, gdy przez słu­chawkę pła­ka­łam i nie wie­dzia­łam kim jestem. Poświę­ciła swój czas i zdro­wie, aby być przy mnie. Trzy­mała za rękę gdy szłam długą i bole­sną drogą. Jest dla mnie jak sio­stra, bo prze­cież nie bez powodu mam teraz łzy w oczach. Mogłam powie­rzyć naj­skryt­sze sekrety, które bałam wyznać sama przed sobą. To one słu­chały moich wzru­szeń, ocie­rały łzy, które spły­wały. Nigdy nie powie­działy STOP, MNIE TO NIE INTERESUJE. Jestem wielką szczę­ściarą, że je mam. Mogę nie mieć IPhone, ory­gi­nal­nych ciu­chów, luk­su­so­wych waka­cji. Na pozór nie szczę­śliwa? Wbrew prze­ciw­nie. Posia­dam naj­więk­sze złoto, dia­menty, które chro­nię jak lwica. Ci ludzie wywo­łują mój uśmiech na twa­rzy, potra­fią roz­ba­wić mnie do śmie­chu spra­wiają, ze moje życie nabiera barw. Jestem im za to bar­dzo wdzięczna. „To zależy, czego od przy­ja­ciół ocze­ku­jesz. Możesz nam zaufać, że Cię nie opu­ścimy w dobrej czy złej doli, choćby do naj­gor­szego końca. Możesz też nam ufać, że strzec będziemy Two­jej tajem­nicy lepiej niż Ty sam jej strze­głeś. Ale nie licz na nas, byśmy Ci pozwo­lili samot­nie sta­wić czoło nie­bez­pie­czeń­stwu i odejść od nas bez słowa. Jeste­śmy Two­imi przy­ja­ciółmi. Boimy się okrop­nie, ale pój­dziemy z Tobą albo za Tobą, jak psy za tro­pem. „Pamię­taj­cie sza­nuj­cie takich ludzi, bo ni­gdy nie wia­domo co wyda­rzy się jutro. Szli­fuj­cie, dbaj­cie, a może i wycho­wuj­cie ale ni­gdy nie daj­cie sobie ich ode­brać.
 


















4 komentarze:

  1. "Bądź taką osobą jaką chciałabyś sama spotkać" - niby tak banalne, tak trafione, ale nigdy w ten sposób nie myślałam.
    Ogromnie dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej! Ja z chęcią będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, sam tytuł tego posta, skusił mnie do przeczytania jego - przepiękny cytat 💗 www.SwiatUnderTwenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Święte słowa! Każdy z nas powinien pamiętać o tym, co jest dla nas najważniejsze i akceptować siebie takim, jaki jest :)

    OdpowiedzUsuń