Wywiad z Wiktorią Jaroniewską.

Cześć kochani: ) już dawno nie było żad­nego wywiadu prawda? Ale nie, nie ja nad wszyst­kim panuje. Była już Emi­Flesh, Agnieszka Mro­ziń­ska, Evex, Sha­ron, Dże­sika Domi­niak, Sonia Figur­ska, Pani Kasia Łaska oraz Kuba Jurzyk! Więc tak pomy­śla­łam trzeba kogoś kto jest jedną z nas, znaną, świeżą, speł­nia­jącą swoje marze­nia dziew­czynę… domy­śla­cie się kto to taki? Dzi­siaj mia­łam zaszczyt poroz­ma­wiać z Wik­to­rią Jaro­niew­ską! Jeśli jesteś cie­kawa o co zapy­ta­łam, czego się dowie­dzia­łam a jakie sekre­ciki zdra­dziła mi o to ta blo­gerka oraz youtu­berka? Jeśli chcesz poznać odpo­wie­dzi na te wszyst­kie pyta­nia to zapra­szam Cię na dal­szą część wpisu: )



Pew­nie więk­szość z Was zna Wik­to­rię, ale nie­stety jesz­cze nie wszy­scy. Dla­tego po krótce opo­wiem o tej oso­bie. Jest 16-let­nią dziew­czyną, która nie boi się mówić o tym co kocha, mimo że jest osobą medialną nie pozwala sobie dmu­chać w kasze. Jest dla wielu wzo­rem do naśla­do­wa­nia. Speł­nia swoje marze­nia, jej naj­więk­szymi ido­lami są: Tini Sto­es­sel, Rug­gero Pasqu­arelli oraz Dawid Kwiat­kow­ski. Nie wsty­dzi się tego. Nama­wia swo­ich widzów, czy­tel­ni­ków do speł­niania marzeń i nie pod­da­wa­nia się. Osobą jest szczerą, przy­ja­ciel­ską i miłą. Pocho­dzi z Lubina, jej wielką pasją jej gra w piłkę ręczną. Jeździ na zawody wraz z swoją dru­żyną i ni­gdy nie wraca z pustymi rękami. O to ona, zwy­kła nasto­latka, która z nie­moż­li­wych prze­mie­nia w moż­liwe.


1). Piszesz bloga, nagry­wasz na YouTube skąd bie­rzesz inspi­ra­cje?
 
                                         Inspi­ra­cję na pro­wa­dze­nie bloga, czer­pię dosłow­nie ze wszyst­kiego, co mnie ota­cza. Codzien­ność, muzyka, inter­net spra­wiają, że mam o czym pisać. Sty­li­za­cje sta­ram się wymy­ślać sama, jed­nak wia­domo, że nie będą one jakieś nie wia­domo jak wyjąt­kowe. Jeżeli cho­dzi o filmy na You Tube, to raczej nie jestem w żaden spo­sób ory­gi­nalna. Maki­jaż, haule i inne fil­miki znaj­dują się na wielu kana­łach, jed­nak my (dziew­czyny) i tak lubimy je oglą­dać.

 
2). Kim jest dla Cie­bie idol? Osoba, która coś osią­gnęła, poka­zała, czy która uczy jak żyć, nama­wia do dzia­ła­nia?? Opo­wiedz tro­chę o tym.

                                         Idol to osoba, którą podzi­wiamy za to jaką pracę wyko­nuje. Dla mnie jest on/ona ogrom­nym wspar­ciem, mimo tego, że nie jest przy mnie jak np. rodzice. Przez naj­mniej­szy gest potrafi spra­wić, że dzień staje się pięk­niej­szy. Jest moją inspi­ra­cją pod każ­dym wzglę­dem. Nie zawsze jed­nak podzie­lam zda­nie mojego idola, ale sta­ram się dawać mu takie wspar­cie, jakie on daje mi (cho­dzi mi tu rów­nież o idolki).

3). Wia­domo jacy są ludzi podzie­leni są jak morze, jest wielu co Cię kocha, ale i nie­na­wi­dzi. Jak dajesz sobie radę z hej­te­rami?

                                      Hej­tami sta­ram się nie przej­mo­wać. Jeżeli mnie obser­wu­jesz, to wiesz, że jakieś dwa mie­siące temu spa­dła na mnie ogromna fala hejtu przez pewien fil­mik, który zro­bił bar­dziej znany You Tuber. Z początku usu­wa­łam komen­ta­rze, które zaśmie­cały moje social media (były nie­uza­sad­nioną kry­tyką, hej­tem). Teraz na to nie reaguje. Ludzie i tak będą robili mi na złość, a najbar­dziej dener­wuje ich to, jak nie zwra­cam na nich uwagi. Wia­domo, cza­sem coś opo­wiem, ale nie zda­rza się to zbyt czę­sto. Jestem osobą, która pomimo prze­szkód, będzie dążyła do celu, dla­tego wpisy osób, które nie są ważne w moim życiu, po pro­stu mnie nie inte­re­sują.



4). Kiedy speł­niasz swoje marze­nie, co czu­jesz?

                                    To uczu­cie tro­chę ciężko opi­sać. Na pewno jestem bar­dzo szczę­śliwa. Cza­sem się też wzru­szam. Na pewno wielu z Was czuje to samo, cho­ciaż są różne reak­cje.


5). Co dla Cie­bie blo­gerki oraz youtu­berki jest naj­waż­niej­sze?

                                         Dla mnie naj­waż­niej­szy jest kon­takt z rodziną, przy­ja­ciółmi i dru­żyną. Wiem, że bez ich wspar­cia, nie mia­ła­bym tego, co teraz mam.

6). Czy pisa­nie, nagry­wa­nie to tylko pasja czy coś wię­cej? Wią­żesz z tym swoją przy­szłość?

                                      Nagry­wa­nie i pro­wa­dze­nie bloga to oczy­wi­ście jest moja pasja. Nigdy się nie zasta­na­wia­łam, czy chcę wią­zać z tym przy­szłość. Co będzie, to będzie. Obser­wuj­cie mnie, a czas pokaże.



7). Wszy­scy bar­dzo dobrze wiemy, że lubu­jesz się w spo­rcie, co on Ci daje, że tak go kochasz?

                                                To prawda, od sied­miu lat tre­nuję piłkę ręczną. Inne sporty też lubię, lecz tro­chę mniej. Sport w pewien spo­sób ukształ­to­wał mój cha­rak­ter i nauczył wielu zacho­wań. Podam przy­kład: kiedy jeste­śmy na śnia­da­niu w hotelu, to widzimy wielu ludzi w piża­mie, ja raczej nie potra­fi­ła­bym w ogóle tak wyjść, a jak już to musia­ła­bym mieć na sobie coś, co w żaden spo­sób nie przy­po­mina stroju w któ­rym spię. Przy­kładów jest masa. Na pewno dzięki spor­towi się nie nudzę i lepiej wyglą­dam (jak­kol­wiek to brzmi).


8). Gdy­byś miała moż­li­wość spę­dze­nia jed­nego dnia z kim tylko byś chciała, kim był by ten, bądź ta szczę­ściara i jak wyglą­dałby Wasz dzień?

                                               Jeżeli mia­ła­bym moż­li­wość spę­dze­nia dnia z wybraną przeze mnie osobą, to na pewno byłby to mój idol Rug­gero Pasqu­arelli. Od kilku lat marzę, żeby go spo­tkać twa­rzą w twarz, powie­dzieć mu, Kocham Cię” i zro­bić sobie z nim zdję­cie. Widzia­łam go tylko raz pod­czas kon­certu Vio­letta Live, ale to nie to samo. Jest on bar­dzo podobny do mnie, więc na pewno zro­bi­li­by­śmy coś sza­lo­nego. Póź­niej poszła­bym z nim na jakiś dobry maka­ron lub pizzę (jest Wło­chem) i na pewno bym z nim pośpie­wała.
9).  Sły­sza­łam, że Tini czyli Mar­tina Sto­es­sel nie jest jedyną Twoją idolką, więc kto jesz­cze, i dla­czego?
                                              Tak, Mar­tina Sto­es­sel nie jest moją jedyną idolką. Jak już wspo­mnia­łam, moim ido­lem jest Rug­gero Pasu­aqrelli. Oprócz tej dwójki, moimi ido­lami są: Mer­ce­des Lam­bre, Jorge Blanco, Can­de­la­ria Mol­fese i Dawid Kwiat­kow­ski. Dla­czego aku­rat oni? To co two­rzą, bar­dzo mi się podoba. Są wspa­niali dla swo­ich fanów i dają im ogromne wspar­cie.


10). Rodzice uczą cho­dzić…Idole jak nie upaść… czy­tasz te zda­nie i pierw­sza myśl, która Ci przy­cho­dzi to?
                                      W pełni się tym zga­dzam. Jak już upad­niemy, to poka­zują nam, że trzeba się podnieść, popra­wić swoją nie­wi­dzialną koronę i iść dalej.

11). Gdy­byś miała wybrać 5 rze­czy na bez­ludną wyspę jaka ona by była??

                                              Haha ciężko teraz powie­dzieć. Ne pewno jedze­nie i picie. Poza tym to inter­net, tele­fon i kon­takt z prą­dem, cho­ciaż tak chyba się nie da. Naj­chęt­niej zabra­ła­bym jesz­cze 3 bli­skie mi osoby.

12). Czy lubisz robić sobie zdję­cia z oso­bami, które Cię koja­rzą??

                                       
                                               Oczy­wi­ście, uwiel­biam robić sobie zdję­cia z oso­bami, które mnie obser­wują. Spra­wia mi to wielką radość i satys­fak­cję z tego, że podoba im się to co two­rzę. Zaw­sze się na to zga­dzam.


13). Jaka rada dla mło­dych peł­nych marzeń ludzi, któ­rzy dopiero zaczy­nają z blo­go­wa­niem, nagry­wa­niem?
                                            Rób­cie to co kocha­cie, nie przej­muj­cie się kry­tyką i nie rezy­gnuj­cie z tego, co spra­wia, że jeste­ście szczę­śliwi. Po pew­nym cza­sie zoba­czy­cie, że ciężka praca popłaca i ktoś Was doceni!

14). Na koniec, jakie są Twoje motta życiowe?

                                                Mam chyba tylko jedno-, Nigdy się nie pod­da­waj”. Nic dodać, nic ująć.

                                                        Ja rów­nież pozdra­wiam i dzię­kuję. Bar­dzo mi miło. Cie­szę się, że moja osoba Cię zain­te­re­so­wała. Poz­dra­wiam rów­nież Two­ich czy­tel­ni­ków. Buziak♥,

 


1 komentarz: