Top 10 moty­wu­ją­cych pio­se­nek.

Hejo wszyst­kim: ) jak tam leci Wam waka­cyjny dzio­nek? Bar­dzo szybko prawda? Ta, nie­stety to co piękne szybko się koń­czy. Ale bez obaw dzi­siaj przy­go­to­wa­łam top 10 pio­se­nek moty­wu­ją­cych, aby umi­lić ponie­dział­kowy wie­czór. Pew­nie zasta­na­wia­cie się dla­czego wła­śnie ten typ? Pomysł nie był mój a jed­nej z czy­tel­ni­czek: ) Bar­dzo lubię kiedy pisze­cie pro­po­zy­cję tema­tów, to bar­dzo mi uła­twia doj­ście do Waszych gustów. No dobrze tro­chę wstępu nikomu nie zaszko­dzi, to co dzia­łamy? Chodź­cie ze mną, gwa­ran­tuję dobrą zabawę: )



Moty­wa­cja to nie tylko słowa otu­chy, ale muzyka, muzyka która nas podnosi. Kiedy nie mamy ochoty z nikim roz­ma­wiać, wszy­scy wie­dzą lepiej od nas, naj­chęt­niej byśmy ucie­kli pierw­sze to co robimy? Zakła­damy słu­chawki na uszy i zata­piamy się w melo­dię, wsłu­chu­jemy w słowa, które mają nam pomóc. Oso­bi­ście kocham takie utwory i bar­dzo czę­sto są na mojej liście: ) Pio­senki, które zaraz zoba­czy­cie są uło­żone przeze mnie. Tak, oso­bi­ście wybra­łam top 10 moty­wu­ją­cych pio­se­nek na które Was gorąco zapra­szam: )


10. Kayah feat. Idan Raichel - Po co (Official Video)

                         

9.  Bartek Kaszuba - Kolory (Oficjalny Teledysk)



8. Artur Sikorski - Będę Walczył (oficjalny teledysk)



7. Mesajah feat. Kamil Bednarek - Szukając Szczęścia




6. The Script - Hall of Fame ft. will.i.am



5.  Jeremi & Artur, Sylwia Przybysz, Sylwia Lipka - Spełniaj Marzenia



4. Blue Cafe - Zapamietaj



3. TINI - Siempre Brillarás



2. Kelly Clarkson - People Like Us



1. POKOLENIA - ZACZNIJ ŻYĆ ! - Doniu x Olivia Wieczorek

1 komentarz:

  1. Polska muzyka nie jest zbyt często przeze mnie wybierana, stąd z twoich propozycji zabieram dla siebie Hall of fame.

    Zapraszam do mnie, jeśli interesujesz się muzyką: http://the-rockferry.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń