[Recenzja] Kopciuszek - roztańczona historia.

Witajcie moi najdrożsi, tak na ogół przywitałaby się księżniczka, mieszkająca w zamku, mająca wszystko poddane pod nas, żyjąca w luksusach.... Chwila, chwila, o czym ja tu w ogóle opowiadam??? Przecież w ręku mam film z najpiękniejszą historią, dzięki której po raz kolejny łzy mogły spłynąć po policzku. Pragnę wam przedstawić życie nastolatki, nieróżniącej się od nas niczym, której życie przeplatało się jak nuty na pięciolinii. Aby wpisać się w klimat księżniczek i ja postanowiłam się przebrać, wiec nic innego mi nie pozostało, jak tylko was zaprosić, do zapoznania się z recenzją wspaniałego filmu :) Serdecznie zapraszam !!



Zacznijmy od początku. Za górami, za lasami, pewnego pięknego dnia księżniczka Karolina, dostała wiadomość od królowej Katarzyny, z pytaniem o współprace. Księżniczka z radością odpowiedziała, jednym bardzo tajemniczym słowem. Oczywiście współczesnym liście, którego już nie dostarczano konno, ani pocztą gołębią, brzmiało słowo TAK. I tak zaczęła się ta piękna historia...

POBUTKA, CZAS WSTAWAĆ !!!!

Oj, przepraszam, znowu się, zamarzyłam. Już, kochani jestem na baczności. No to było tak: dzięki współpracy z firmą Galapagos, miałam możliwość obejrzenia, prze wspaniałego filmu, który powinien być wzorcem dla nastolatek, które pragną coś osiągnąć w życiu. Mimo tego, na mojej drodze spotkałam bardzo miłą Panią Katarzynę, której bardzo dziękuję, za zainteresowaniem się moim blogiem :)


Pewnie większość z was, zna już tę opowieść o miłości i szczęściu. Jest to nowoczesna adaptacja jednej z największej, najsławniejszej i najpiękniejszej aktorki i piosenkarki, czyli Seleny Gomez. Każdy prawdziwy fan tej dziewczyny, nie może nie posiadać bajecznej opowieści. Sama kilka lat temu, widziałam go, ale naprawdę nic nie pamiętałam. Miałam teraz świetną okazję, aby znowu poczuć te dreszcze na skórze i bicie serca. Nie przy każdej historii towarzyszą mi te uczucia. Są one zarezerwowane dla najlepszych z najlepszych. I taka jest właśnie historia Mary.

Czy wyobrażamy sobie życie, bez swoich rodziców ?? Osobiście, nie wiem, co bym, zrobiła, ale na ten moment, moi rodzice są moim całym światem. Jednak ta dziewczyna, nie miała poczucia bezpieczeństwa, ani miłości matczynej. Na ogół powinna teraz siedzieć w koncie i użalać się nad swoim losem, nie prawda ?? Nie, mimo tego, że mieszka z kobietą, która w żaden sposób nie jest z nią spokrewnioną, to jako nastolatka jest służącą i żeby nie było mało, musi wysłuchiwać jej ględzenia, jaka ona jest straszna. Okropne!!  W żadnej sposób ona się nie poddaje, walczy o to, co kocha. Jej pasją, miłością, nadzieją na lepsze jutro jest taniec. To właśnie w nim otrzymuje spokój, spełnienie, i wie, że musi za nim iść, nawet gdyby to kosztowało ją bardzo dużo. Oczywiście mam tu na myśli psychiczną formę, bo przecież służącą nie stać na zajęcia taneczne. Ukrywa się ze swoim talentem ogromnym przed przybranymi siostrami, które na każdym możliwym kroku poniżają ją. Chodzenie do szkoły, normalka, ale przyjaźnienie się z najlepszą dziewczyną na świecie to coś wyjątkowego. W całej jej rewolucji wspiera ja genialna, dziewczyna, która nie tylko ma swój styl, ale i charakter.

Czasem role się odwracają i szare myszki, które na pozór są nic nie warte, przemieniają się w pięknego motyla, którego wszyscy chcą podziwiać. I tak było z główną bohaterką. Kiedy poznaje wspaniałego chłopaka, który jest mistrzem tańca, znanym, bogatym, och... każda by chciała z nim być. Mary na samym początku nie widzi w nim faceta, ale człowieka, który umie się świetnie poruszać, którego tak jak ją ponosi muzyka.... Początki ich przyjaźni, a później związku nie były łatwe i nie należały do najwspanialszych. Dziewczyna w masce, dzięki, której odzyskał, choć na chwilę świeżość w tańcu, była tajemniczą damą, poszukiwaną.  Czy tak naprawdę, szukał wyniosłej, pewnej siebie dziewczyny w przebraniu?? Tego sami musicie się dowiedzieć.

Jak sami możecie, zauważyć Magia Kina, zrobiła nam dość dużą niespodziankę i zaoferowała nowe, wspaniałe okładki, które są naprawdę wykonane w najlepszej jakości. Macie, także możliwość obejrzenia tego o to filmu w różnych językach. To naprawdę świetny pomysł, jeśli wolicie filmy w języku angielskim, bądź innym nic nie stroi na przeszkodzie. Wystarczy wybrać odpowiadający nam dubbing.


Tak jak wspomniałam na początku moim zdaniem Kopciuszek-roztańczona historia, powinien być nie tyle filmem obowiązkowym w szkole, i każda nastolatka, która przez chwilę chciałaby zrezygnować ze swoich marzeń, musi go obejrzeć. Filmy są różne, o miłości, nieszczęściu, gwiazdach, ale są takie, które pokazują kopciuszka w teraźniejszości. Jego problemy, dylematy. Podejście bohaterki nauczyło mnie tego, że los zawsze będzie podstawiał nam nogi, i umieszczał ludzi na naszej drodze, którzy jednym pstryknięciem mogą namieszać w naszym życiu i to dokładnie. Mimo wszystko musimy, iść za tym, co, kochamy. Człowiek wygrywa, ale i przegrywa. Nie ma osoby, której wszystko by się udawało. Zadam wam jedno proste pytanie: Masz marzenia, wierzysz ???

2 komentarze:

  1. Bardzo chamska reklama produktu widzę.
    A ten film to nie nowość, raczej kolejny gniot dla nastolatek jakich wiele

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna recenzja i mam nadzieję , że wkrótce obejrzę ten film :)

    OdpowiedzUsuń