This is my family.

Witajcie najdrożsi :) Dzisiaj będziecie mieli okazję przeczytać pewien temat , który każdego dotyczy , bo nie ważne czy lubisz Tini Stoessel czy Sofie Carson a może Justyna Biebera ? Wszyscy jesteśmy w jakieś rodzinie i każdy ma się w niej dobrze czuć opowiem wam pewną sytuacje , która mi się wydarzyła . Nie była ona miła już wam podpowiem ale wszystko dowiecie się gdzie przejdziecie w rozwinięcie :) Więc was zapraszam :)



Mówi się , że rodzinę ma się tylko jedną i z jednej strony to prawda ale z drugiej nie zawsze dlaczego ?? Trudno to wyjaśnić tak w 100 procentach dobrze . Ja zrobię to tak jak tylko będę najlepiej umiała . Czasem łatwiej nam się wyżalić osobie , którą znamy przez Internet czy swojej przyjaciółce ale pytanie każdy zadaje ale dlaczego ?? przecież masz kochającą mamę , tatę , rodzeństwo cała rodzina stoi za tobą murem a ty nie chcesz im powiedzieć co cię gryzie !! Tak właśnie jest , ponieważ boimy się ich reakcji a czasem nie mówimy im tego co nas najbardziej boli , bo nie chcemy aby się na nas zawiedli . Kolejne pytanie nam się nasuwa jakim osobom najlepiej się wyżalamy czy najlepiej nam się z nimi rozmawia ?? Teraz niech każdy się przez dwie minuty zastanowi...... Jest to osoba , która podziela naszą miłość do naszej idolki czy idola . Z taką osobą możemy przenosić góry . Mamy o czym rozmawiać , mamy te same tapety na telefonie czy laptopie jest nam dobrze razem . No właśnie a gdzie poznaje się takie osoby ?? no oczywiście na grupach na Facebooku a gdzie indziej :) Słuchajcie i w tedy jak zostaniemy przyjęci bądź sami się dodamy to tak jak byśmy wchodzi w progi naszej nowej rodziny . Tam rozmawiamy o wszystkim i o niczym jesteśmy dla siebie WSPARCIEM . Pomagamy sobie i to jest piękne oczywiście trafią się osoby , które nie zawsze są miłe i dobre jak aniołki ale i takich ludzi trzeba nie zawsze może być tak pięknie . Ja sama jestem w takich rodzinach jak
  • Ananasy Sylwii ( Sylwia Lipka )
  • Tinistas ( Tini Stoessel )
  • Mixers Polska ( Little Mix )
  • Arturonators ( Artur Sikorski )
  • Jeremionators ( Jeremi Sikorski )
  • V-lovers ( cała ekipa dawnej Violetty )
Jak sami widzicie trochę tych rodzin jest a dokładnie 6 :) Na ręku nosze oznakę głośną , że jestem fanem Sylwii Lipki , Little Mix , Tinistas oraz V - Lovers w jednym i na razie tyle . Jest to super rzecz , ponieważ po tym możemy zobaczyć kto jeszcze należy do tej naszej wielkiej rodziny .



Teraz chce szybko opowiedzieć historię , która mi się przydarzyła w ten poniedziałek dość nie przyjemna ale jakoś dałam radę przeczytajcie może coś do nie których w trafi .
Mieliśmy za zadanie zrobić okładkę płyty swojego idola obojętnie kogo żeby była tylko pomysłowa . Po zrobieniu oddaliśmy je pani , która nas uczy tego przedmiotu . I wybrała kilka osób jako komisję i były płyty na 6 , 5+ i 5 czyli same dobre oceny . Gdy płyty na 6 zostały wybrane bo były bardzo ładne czas na 5+ kto by nie chciał ?? I moja koleżanka chciała bardzo aby moja płyta , którą wykonałam ( pewnie się domyślacie )  z Tini Stoessel , ponieważ jej zdaniem i innych koleżanek był pomysłowa . Nie ukrywając długo nie wiedziałam co zrobić ale wymyśliłam . Jednak mój " kolega " stwierdził , że to nie może być na 5+ , ponieważ to jest Violetta czyli cytując " najgłupszy serial Świata " co z tego , że pracowałam nad nią , że była pomysłowa nie bo to Violetta. Wiedział , że mnie to boli więc tym bardziej patrzył mi się w oczy gdy wypowiadał te słowa . Słuchajcie kochani nie chodzi o to , że ja dostałam 5 bo ja się bardzo z tego cieszę tylko chciałam poruszyć tu temat tego jak w szkole ocenia się innych i dokucza za to kogo lubimy . Słowa NIE MARTW SIĘ bądź NIE PRZEJMÓJ SIĘ są już przestarzałe . Jasne , że się tym nie przejmuje ale gdy ktoś mówi tak jakby o twojej rodzinie to cię boli . Zapomnisz ale ta osoba czy inna wsadzi kolejne pogardę w tą samą ranę i ona wydaje się , że nigdy nie zagoi się .



Kochani ja opowiedział sytuację , która mi się przydarzyła wy też mi napiszcie w  komentarzu swoje prawdziwe z życia wzięte sytuacje przyjemne czy nie przyjemne , które także wam się przydarzyły ale mimo wszystko musimy z tym walczyć !!! I nigdy prze nigdy nie rezygnujcie ze swojej rodziny z powodu docinek . Moim zdaniem dzięki takim właśnie dokuczaniem bardziej uodparniam się na to wszystko . Rodzina jest ważna czasem ma się tylko 1 a czasem nawet 7 . Mam nadzieję , że spodobał wam się ten wpis taki prosto z serca . Napiszcie w komentarzu co sądzicie na temat tego wszystkiego :) a chciałam przypomnieć , że na blogu powstała nowa zakładka moda i uroda serdecznie zapraszam do czytania jej :)  a my widzimy się już za nie długo papa :)
 

2 komentarze:

  1. FAjny post. Jak chodziłam do 5 klasy to większość osób z klasy ( nawet dziewczyny) się ze mnie śmiali bo lubię Violettę. Było mi naprawdę bardzo przykro. Nie miuałam z kim rozmawiać o tym co lubię. Teraz jest lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam w 100 % twój ból i wiem jak ciężko się obraca w towarzystwie , które śmieje się ze mnie . Jednak fajnie gdy spotkasz ludzi o tych samych upodobaniach i możesz z nim gadać godzinami tylko o Tini <3 te chwile w życiu są ważne ;)

      Usuń