Super konkurs + News

Hej wszystkim ! Dzisiaj nadszedł ten piękny dzień kiedy wszystkie paczki , które były związane z tym o to konkursem przyszły i mogę zorganizować super konkurs !! Ale to nie koniec dzisiejszych niespodzianek na deser zaserwuję news , który powoli a może już podbił Polskę ?? Jeśli śledzicie Twittera bądź te wszystkie strony medialne to wiecie o co się rozchodzi a jeśli nie to będziecie mogli to wszystko dzisiaj u mnie przeczytać :) To już nie przedłużam idziemy wspólnie zagłębiać się w zasady konkursu i nagrody oczywiście :)


 
KONKURS
Moi drodzy czytelnicy konkurs , który udało mi się zorganizować mam nadzieję , że przypadnie wam do gustu . Zrobiłam wszystko aby nagrody było dość fajne i nie zbyt dostępne na innych blogach . Coś nowego i spontanicznego a dlaczego ? bo nie wierzyłam w to , że uda mi się przekonać wielkie dobrze wam znane osoby aby mi po prostu wysyłały te wspaniałe zdjęcia . Tak ,tak , tak dobrze myślicie do wygrania są autograf !!! ale kogo ?? no to już wam mówię . Wygrać mogą aż 2 osoby . Będzie 1 miejsce czyli :

- Autograf Agnieszki Mrozińskiej i Sharon !!!

Super nie ?? a za 2 miejsce będziecie mogli zdobyć autograf :

- SHARON !!!

Wspaniale prawda ?? o to autografy , które możecie wygrać :


Przepraszam za jakość zdjęcia ale nie miałam zbyt dobrych warunków aby wykonać je profesjonalnie . Jednak aby wygrać trzeba coś wykonać prawda ? Zadnie konkursowe , które składa się z 2 pytań jest bardzo proste jak zawsze :) Przesyłam wam tu taką małą rozprawkę jeśli można to tak ująć :) Aby nie było żadnych nie  domówieni.

Aby wygrać musisz :

- Być obserwatorem mojego bloga : Rodzice uczą chodzić... Idole jak nie upaść...

- Na adres buleczka2002@o2.pl wysłać odpowiedź na pytania :

1). Za co lubisz mój blog ?

2). Dlaczego to ty powinnaś / powinieneś wygrać autografy Pani Agnieszki Mrozińskiej oraz Sharon .

- Pod postem napisać " Biorę udział "

I czekać na wyniki !!! Kochani jak sami widzicie zasady są banalne.  Sam konkurs trwa do 11 września czyli okrągły tydzień . Wyniki podam za 2-3 dni od oficjalnego zamknięcia przysyłania prac . Mam nadzieję , że spodoba wam się ten konkurs oczywiście koszty wysyłki ponoszę Ja :) Mam ogromną nadzieję , że zgłosi się naprawdę sporo osób ;)

NEWS !!!
Tak jak pisałam w tytule mam dla was nową świeżą wiadomość !! A o to ona : Martina Tini Stoessel wraca ponownie do POLSKI na promowanie swojej debiutanckiej płyty !!! Czy to niesamowite ?? Przylot Tini jest już potwierdzony na 100 % . Dziewczyna robiąc wielką niespodziankę nam polskim fanom odpisała na Twitterze jeden z nas ( polskiej fance ) potwierdzając , że przyleci znowu do naszej pięknej ojczyzny . Niestety jeszcze nie wiadomo kiedy i gdzie ale nie której stronki o Martinie podejrzewają , że ma to być nawet już w tym miesiącu :) Cieszycie się ?? bo ja ogromnie więc teraz tylko czekać na dalsze informacje dotyczące przylotu Tini do Polski i już pytajcie rodziców o zgodę bo Martina możne z dnia na dzień zrobić nam wielką niespodziankę swoim pobytem .


Mam nadzieję , że podoba wam się i konkurs i wspaniała nowina :) A my widzimy się już za nie długo :) Papa <3

4 komentarze:

  1. Nie wezmę udziału w konkursie ale innym życzę powodzenia :)

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny *-*
    Ps. Zapraszam do mnie na historie o serialu "Soy Luna" której jeszcze nikt nie czytał na polskim blogerze :)

    http://story-by-livia.blogspot.com

    Livia xoxoxo

    OdpowiedzUsuń