Nowy rok szkolny, nowy początek ?

Cześć , część !! Dzisiaj 1 wrzesień dobrze czy źle ? Pewnie jak bym zapytała was to zdania by się podzieliły na pół ale... Jest też dobra strona ?? NOWY POST !!  hehe pewnie za bardzo was nie pocieszyłam . No trudno :( mam dla was coś fajnego , nowego jak to w jednej piosence wymówka tu nie wchodzi w grę.. No to co podwijamy rękawy i zabieramy się do czytania !! Serdecznie zapraszam !!



Kochani dzisiaj może o czymś innym trochę... Dzisiaj skupimy się nad tym co najważniejsze czyli podejście, uczucia i wiara oczywiście chodzi mi tu o wiarę w siebie . Być w szkole to bardzo duży kawałek chleba mimo tego , że dorośli twierdzą , że uczyć się i uczęszczać do szkoły to nic innego jak siedzenie na lekcjach i tylko słuchanie a później uczenie się w domku. Ale czy tak samo to wygląda z naszej strony ?? no nie zawsze a dlaczego ? To już wam mówię i wiem co mówię bo właśnie poszłam do II klasy gimnazjum . Borykamy się z problemami , które leżą nam na sercu czyli czy dobrze się ubrałam , czy on mnie zauważy , czy zaakceptują mnie , jestem ładna czy brzydka ?? nie wypisuje tych pytań o tak, bo sama wczoraj męczyłam się z ostatnim chyba najtrudniejszym dla nas dziewczynom pytaniem . Mama w domu mówi nie martw się jesteś piękna tylko uwierz w siebie ale to jest o wiele trudniejsze jak by się wydawało . Sami powiedzcie czy łatwo wam powiedzieć ba uwierzyć w to , że jesteście piękne najpiękniejsze i nikt nie może Ci powiedzieć coś złego ??? No raczej nie a jeśli nie , które dziewczyny tak mają to pokłony ślę z daleka . Bardzo trudno mi także uwierzcie . Ale co zrobić gdy w sercu mam takie bolesne przemyślenia a nikomu nie mogę o nich powiedzieć ?? Ja znalazłam taki bardzo prosty i skuteczny sposób po prostu gdy ktoś mi mówi , że jestem brzydka , nie umiem czegoś np. jako ciamajda to przypominam sobie np. spotkanie z Samuelem czyli chwile kiedy ktoś inny cię "kocha" i daje Ci tyle radości co nie jeden okropny rzut słów w moją stronę . Samuel nie raz powtarzał na spotkaniu , że nikt nam nie może powiedzieć ile mamy znaczenia i jak dużo jesteśmy cenni . Nie ze względu na buty orginalne czy ciuchy za 500 zł ale to ile jesteśmy warci jako człowiek normalny a nie cudo przebrane za kogoś kim nie jesteśmy . Szkoła z jeden strony nam pomaga a z drugiej to wszystko rujnuje , bo gdy wiemy , że tam w środku jest ktoś kto nas obraża i czujemy przy nim strach i smutek to proste ,że nie chcę nam się tam wracać ale z drugiej strony nie widząc tej osoby wiemy , że dużo fajnych przygód tam nas czeka bo szkoła moim zdaniem to jak labirynt raz pójdziesz pięknie gładko a czasem będą korytarze i to w tedy my musimy zdecydować czy idziemy prosto , w prawo czy w lewo a może się cofnąć . Ale mimo tego co by się wydarzyło nigdy nie będziecie sami naprawdę znajdzie się człowiek , który pomoże wam się podnieść a jeśli i takich ludzi zabraknie na naszej drodze podniesiemy się sami może będzie to trwało o wiele dłużej ale z potrojoną siłą wrócimy do gry . Szkoła to nie tylko przyjaźń , nauka i super zabawa to wielka nauka , która nie tylko uczy matematyki , chemii ale tego , że po każdej burzy wychodzi słońce i nikt nam nie powie czy łatwo czy ciężko .


Pewnie większość pomyślała , że to będzie o tym jak fajnie przystroić zeszyty czy jak dobrze się uczyć nie !!! Nie u mnie na blogu tu dziś w tym miejscu i w tą za równo piękną i straszną datę chciał wam to powiedzieć . Nie już was uprzedzam jest straszna nie dla tego , że zaczęła się szkoła ale dla tego , że 76 lat temu wybuchła II wojna Światowa może to nie jest blog i tych wszystkich rzeczach o polityce ale w tamtych czasach gdy ludziom zburzył się całkowicie cały Świat oni wiedzieli czego chcieli ratunku i tego aby żyć i mimo tego , że upadali byli rani oni dalej walczyli nie tyle jak dla siebie ale dla innych i moim zdaniem z takich ludzi trzeba brać przykład bo jeśli my odpuścimy to już nikt a nikt nam nie pomoże . Więc teraz na wesoło mam nadzieję , że ten rok szkolny 2016/2017 będzie waszym rokiem i , że dacie rade sobie... oj co ja gadam na pewno dacie sobie radę ja was wszystkich wierzę . Trzymam za was kciuki i do zobaczenia w następnym poście ( konkursie ) aaa napiszcie mi czy wam te przemyślenia się podobają :) Papa :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy, a zarazem prawdziwy post! :) Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Jesteś najlepsza <3 każda osoba , która komentuje i czytaj jest dla mnie najlepsza <3

      Usuń