Wywiad z Evex !

Hej Hej Hej :) Dzisiaj tak jak wspominałam poprzednio wywiad !!! A kogo ja znowu zamęczyłam pytaniami ?? hymmm.. jak sądzicie ?? No dobra dobra bo zaraz się tu pozabijacie hehe :) tym razem miałam zaszczyt podpytać Evex !! Dobrze i to bardzo dobrze znaną wam dzięki YouTube :) Tak jak poprzedni mój gość Sharon nagrywa covery mam nadzieję , że spodoba wam się ten wywiadzik i będziecie stałymi czytelnikami :) Więc do roboty podwijamy rękawy i działamy :) Teraz tak oficjalnie zapraszam wszystkich do przeczytania dalszej części wpisu :) :)



Kochani to jak już jesteście po drugiej stronie posta to jesteście ciekawi co Ewelina powiedziała :) jak wiecie to skromna i wspaniała dziewczyna :) a kto by chciał wygrać jej autograf ?? Evex oficjalnie się jeszcze nie zgodziła ale może jak będzie dużo komentarzy to będzie konkurs kto wie :)  Dobra to ja już nie przedłużam :

1). Co dla ciebie w życiu jest najważniejsze ?

                            W życiu najważniejsze jest dla mnie zdrowie oraz moja rodzina i bliscy 🙂 

2). Czy spotkałaś się z Tini osobiście ?
 
                             Nie spotkałam Tini osobiście, jedynie z daleka na koncercie VL 😜
 
3).  Mimo , że Violetta się skończyła to jesteś V-Lovers ?

                              Oczywiście 🙂   #Vlovers4Ever

4).  Dzięki czemu zawdzięczasz swoją popularność ??


                                            Myślę, że dzięki mojej ciężkiej pracy a także serialowi Violetta 😉

5). Opisz w 5 słowach Cande .

                                                  Miła, pogodna,wesoła, uśmiechnięta, życzliwa 🙂


6). Gdybyś miała do wybrania umówić się na randkę z Jorge a Diego kogo byś wybrała ?


                                              Oczywiście, że z Jorge :DD

7).  Gdy nagrywasz covery co myślisz ??


                                              Zastanawiam się, czy ludziom się spodoba 😜

8). Masz koleżankę , którą ty lubisz i ona też ale ona w ogóle nie toleruje ze kochasz Viole co zrobisz w tej sytułacji ??
 
                                             Mam koleżanki, które nie przepadają za Vilu ale szanują to, że ją oglądam 😉Więc taka sytuacja mi się nie trafiła 😉


9). Czy zdarzają Ci się nie miłe komentarze od rówieśników że nagrywasz polskie wersie Violetty teraz Tini ?


                                                               Nie zdarzają mi się 😉

10). Kogo z ekipy już niestety dawnej kochasz najbardziej ?

                                       Myślę, że Lodo Comello 😉  

11). Jaki jest twój ulubiony film ?? 

                                       Aktualnie Tini Nowe Życie Violetty .


Mam nadzieję , że spodobał wam się ten wywiad co prawda krótki ale z sercem . Ewelina to bardzo miła , wspaniała osóbka , która z chęcią na pewno wam odpowie :) Ale oczywiście jako  YouTuberka posiada  swoje media społecznościowe chcecie napisać do Eweliny ( Evex ) ? właśnie tutaj znajdziesz ją :


Facebook - https://www.facebook.com/Evex27Official/?fref=ts

Instagram  -  @yo_soy_evex

Snapchat -  evex_official

Strona na Facebooku - https://www.facebook.com/groups/1195665130465002/?fref=ts

Mam nadzieję , że ten wpis wam się spodoba i chętnie będziecie czytać moje posty :)




Bardzo dziękuję Ewelinie za udzielenie mi odpowiedzi na moje wymyślone pytania . Bardzo i to bardzo dziękuję naprawdę dziewczyna jest wspaniała , piękna i utalentowana :) Zachęcam was do sprawdzania czy może jest jakiś nowy post i czytania :) Jesteście kochani i dziękuję za 5 tysięcy wyświetleń jesteście niesamowici :) Nie będę was dłużej zatrzymywać kochani widzimy się w kolejnym poście :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz