Wywiad z Agnieszką Mrozińską

Cześć wszystkim :) dzisiaj mam dla was super odjazdową niespodziankę . Jest to wywiad z bardzo dobrze wam znaną osobą . Tak zgadliście to Agnieszka Mrozińska czyli Polska Violetta. Pewnie czytając wstęp myślicie , że współpracuje z jaką firmą nic podobnego . Dzięki swojej ciężkiej pracy i bardzo miłej osobowości Pani Agnieszki zgodziła się odpowiedzieć na kilka pytań :) Szczerze mówiąc napisałam do Pani Agnieszki aż 13 pytań ale wysłało się tylko 6 . Widocznie tak chciał los :) Teraz nie przedłużając zapraszam was do czytania i poznania wspaniałego charakteru Pani Agnieszki Mrozińskiej :)



O to wspaniały wywiad z Panią Agnieszką :)

1). Czym dla Pani jest muzyka i taniec???
 
                Muzyka, taniec, śpiew to moja pasja. Już od najmłodszych lat wiedziałam, że moja przyszłość będzie z tym związana - daje mi to wolość i szczęście ! :)


              
2). Violetta miała dylemat miedzy wybraniem Leona a Diego a kogo by Pani wybrała ???

              Wybrała bym tak samo jak Violetta czyli Leona :)

3). Jakie są odczucia Pani po obejrzeniu filmu " Tini nowe życie Violetty " ??

               Film bardzo mnie zaskoczył. Zachwycił mnie przede wszystkim zdjęcia ! Ogólnie bardzo pozytywne wrażenie, w trakcie nagrań i mimo, że nie lubię siebie słuchać, oglądało mi się wyjątkowo przyjemnie :)

4). Jakie to odczucie gdy podkłada się głos tak wielkiej i znanej gwieździe ???

               W ogóle o tym nigdy nie myślałam, dubbling to kolejna moja pasja, przyjemność z pracy i nie jest dla mnie istotne komu podkładam głos :)

5). Czy spotkała Pani się z Tini osobiście ????

               Osobiście nigdy się z Nią nie spotkałam.

6). Czy mogła by Pani opowiedzieć jak to wygląda gdy podkłada Pani głos ???

               Przychodząc do studia nigdy nie znam scenariusza. Przed filmem Asia Wegrzynowska - Pani Reżyser opowiedziała mi w skrócie cały film. Scenariusz dostałam dopiero w momencie gdy zasiadłam przed mikrofonem. Słuchawki na uszy, ekran, mikrofon - oglądam i gram :) Uwielbiam to :)

Pozdrawiam gorąco , Agnieszka Mrozińska



Tak to był taki krótki wywiad za który bardzo i to bardzo dziękuję . Jak sami widzicie Pani Agnieszka jest wspaniała mam naprawdę wspaniała aurę jest taka miła . Bez żadnego problemu zgodziła się aby odpowiedzieć na moje kilka pytań :) Bardzo i to bardzo Pani Agnieszce dziękuję i gorąco pozdrawiam :)


Tutaj możecie znaleźć Panią Agnieszkę Mrozińską :

https://www.instagram.com/agnieszkamrozinskaofficial/

https://www.facebook.com/agnieszka.mrozinskajaszczuk?fref=ts

A w tym teatrze możecie zobaczyć na żywo Panią Agnieszkę :

http://teatrroma.pl/

Mam nadzieję , że podobał wam się ten wywiad i przypominam o konkursie na bluzkę :) I dziękuję za tyle wyświetleń jesteście niesamowici !!!!! Buziaki do zobaczenia w kolejnym poście <3

3 komentarze:

  1. Gratuluje że udało Ci się dokonać naprawdę wielkiej rzeczy, zapraszam Cie do kręgu mojego bloga http://perfectmoog007.blogspot.com/. Trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje że udało Ci się dokonać naprawdę wielkiej rzeczy, zapraszam Cie do kręgu mojego bloga http://perfectmoog007.blogspot.com/. Trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń