[Recenzja] Czas na Tini !

Cześć wszystkim :) Dzisiaj przychodzę do was z postem , który obiecałam ostatnio . Jest to recenzja gazetki Czas na Tini !. Wiem , że nie u wszystkich jest ona dostępna dlatego dziś będziecie mogli ją poznać bardziej i zajrzeć do bogatego wnętrza. Serdecznie zapraszam !!!


 
Magazyn jest bardzo fajnie i profesjonalnie zrobiony . Można tu znaleźć informacje o filmie , wywiady ,( które możecie przeczytać u mnie na blogu ) oraz zabawne quizy. Ponadto czekają nas dwie niespodzianki: Błyszczyk i naklejki. Z pewnością przypadną one do gustu każdej fance Tini:) Zdjęcia , które znajdują się w środku są oryginalne i nie zbyt da się jej znaleźć na internecie . Opisane są bohaterzy filmu i ich mocne strony . Wydawnictwo przygotowało takie skrócenie filmu są to najlepsze sceny z naszych wspomnień po obejrzeniu seansu .

  

Możemy także poznać technikę wykonywanie przepięknej fryzury , którą miała na Tini podczas kręcenia pierwszych scen . Ale największą niespodzianką oraz przyjemnością chyba w całej gazecie są to zdjęcia z aktorami i wspaniałymi napisami . To słodkie jak ekipa dba o to aby ich fani czuli się najbardziej potrzebni i kochani . Ta gazeta podkreśla na każdym kroku to , że bez nas ich fanów nie było by ani filmu , ani gazety niczego . I to jest wspaniałe , że mimo takiej sławy oni nadal kochają i cenią swoich fanów .




Ale to nie ostatnia niespodzianką , która nas dzisiejszego wieczoru zaskoczy :) Po raz kolejny uległam wielkiemu szokowi , ponieważ możemy zajrzeć do garderoby Tini . Tak dobrze przeczytaliście pewnie czytając tego posta na komórce czy na laptopie przecieracie oczy i myślcie co ona wygaduje . Ale naprawdę wam przysięgam . Po raz pierwszy możemy w pełni poznać styl naszej księżniczki czy to niesamowite ?? Teraz w 100 % możemy poczuć się jak nasza idolka . Naśladując jej styl ubierania . A co najlepsze nie będziecie wzorować się Martną Stoessel lecz Tini , która zagrała po raz pierwszy na wielkim ekranie .


 

Tak jak wspominałam czekają nas także zabawne quizy , w których możemy porównać się do danej postaci czy poznać swój idealny zawód . Czytając tą gazetę poznajemy tak naprawdę kulisy nagrań oraz samych aktorów . Szkoda tylko , że wywiad został przeprowadzony dla z Martiną i Adrianem . Ale tak i tak naprawdę gazeta jest świetna . Dzięki niej bardzo dużo dowiedziałam się o uczuciach jakie towarzyszyły głównym bohaterom oraz zabawne , smutne , wesołe czy inne sytuacje , które pojawiały się podczas kręcenia filmu . Mi naprawdę ta gazetka się podoba . Jestem szczęśliwa , że miała okazję sobie ją zakupić . Ja uwielbiam sobie kupować właśnie takie gazety i za kilka lat powspominać to wszystko . Życie jest bardzo krótkie i trzeba wszystko robić aby spełnić się w nim . Nawet przez takie głupie kupienie sobie gazetki , na której bardzo nam zależy .



Mam nadzieję , że przypadła wam do gustu ta moja krótka i skromna recenzja . Starałam się z całego serca aby wyszła jak najlepiej :) Chciała bym wam z całego serca podziękować za 2 736 wyświetleń . Do tej pory nie mogę w to uwierzyć . Bardzo dziękuję . Obiecywałam , że będzie konkurs na 2000 wyświetleń i on będzie zorganizowany tylko po prostu teraz trwa ten konkurs o którym wam przypominam bo warto wziąć udział :) i gdy on się zakończy to zaraz po krótszej przerwie zorganizuje go . Mam już kupione nagrody więc mam nadzieję , że też wam się spodoba :) I jeszcze z całego serduszka mojego małego , czerwonego dziękuję <3 Bardzo was kocham :) Jesteście niesamowici :) Dziękuje jeszcze raz <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz