Wyniki konkursu

Witajcie moi kochani :) Dzisiaj jest dla was zapewne bardzo ważny dzień bo WYNIKI konkursu . Na samym początku razem z Klaudią chcieliśmy razem wam bardzo podziękować za udział w konkursie . Było nam bardzo trudno wybrać zwycięzcę , ponieważ przesłaliście nam wiele pięknych prac . Nie będę was trzymać dłużej w nie pewności wchodźcie i czytajcie :)


 Moi drodzy bluzkę z Tini pod wasz wymiar wygrywa................ zuzanna.misan@wp.pl bardzo Ci gratuluje ja odezwę się do ciebie na poczcie :) Bardzo wszystkim jeszcze raz dziękujemy obie za udział . Było sporo osób chociaż dużo z was nie wypełniło do końca zasad i nie wzięło udziału. Przykro nam ale niestety jakie zasady :) Ta praca zapadnie nam na pamięć bardzo długo jest bardzo ładna :) Ale Ci co nie udało się teraz wygrać nie martwcie się już niezadługo jak przyjdzie mi pewna paczka zorganizuje kolejny wspaniały konkurs mogę wam zdradzić , że będą to autografy ale kogo sami zobaczycie ;) I chciałam wam przy okazji podziękować za aktywność na blogu :) za wyświetlenia oraz za komentarze , które bardzo motywują :) A wy w komentarzu pod postem piszcie kogo autograf będziecie mogli wygrać już nie długo może ktoś zgadnie :) To krótki ale myślę , ze dla nie których najlepszy post :) Ja z wami się żegnam i widzimy się już w następnym poście :) Papatki <3

1 komentarz:

  1. Bardzo Dziękuję! Jestem niezmiernie szczęśliwa!
    Autografy? Hmmmm? Coś mi mówi, że to może być podpis Sysi! Na pewno wezmę udział!
    www.nowoscidisneya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń