Specjalny materiał zza kulis filmu "Tini nowe życie Violetty"

Cześć wszystkim :) Dzisiaj przychodzę do was z postem , który będzie dość trudny do napisania , ponieważ mam bardzo złe materiały ale zrobię wszystko aby był jak najlepszy . Kochani ten specjalny materiał zza kulis był wyemitowany w piątek 24 czerwca o godzinie 18:00 . Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tym materiale to zapraszam do dalszego czytania .

 


 
Ten materiał był bardzo dużym zaskoczeniem dla fanów Tini . Nikt nie spodziewał się , że Disney zrobi nam wszystkim taką niespodziankę :) Jednakże był to strzał w 10 . Zaraz na kolejny dzień internet huczał  z powodu tej niespodzianki .
 
Kochani mimo moich wielkich starań nie udało mi się przedstawić wam wywiadu , który przeprowadził Facundo Gambandé znany także jako Maximiliano "Maxi" Ponte , który także grał w filmie " Violetta" .  Materiał , który nagrałam jest naprawdę w złym stanie . Nie umiem zrozumieć co mówią aktorzy z przyczyn różnych . Mam nadzieję , że mi wybaczycie :( ale nie zostawię was tak <3 przedstawię wam troszkę inaczej to co mogłam obejrzeć :) Bardzo za wszystko dziękuję wam <3
 

Wywiad , które przeprowadził Facundo  był bardzo profesjonalny. Naprawdę mega mi się podobały . Były inne od tych , które zazwyczaj możemy przeczytać w prasie . Padały bardzo oryginalne pytanie zarówno jak i do Tini i innych aktorów .
 


 
Na samym początku przeprowadził wywiad z Adrián Salzedo , który wcielił się w rolę Caio . Zapytał go głównie o to jak mu się podoba na planie bo był jednym z młodych aktorów Violetty . On był pełen entuzjazmu i potwierdził to , że bardzo ciężko pracuje ale podoba mu się . Chciał także wyjaśnić relację między Tini a Caio . Podkreślał w swoich wypowiedziach , że jest jak pomocniczym bohaterem . Martina , która wcieliła się w Tini czyli w siebie samą pomaga mu odnaleźć coś  w jego życiu i tym samy odwdzięczę się on także pomagając odnaleźć jej odnaleźć siebie . Niestety Adrián nie chciał zbyt dużo zdradzić . Więc ten nasz taki "reporter" pobiegł poszukać kogoś innego z obsady :)

 
Kolejną osobą , z która pragną porozmawiać była to Mercedes Lambre czyli serialowa Ludmiła . Była zaskoczona widokiem Maxiego  zza kulisami . Podczas dialogu wziąć mówiła , że zakochała się z nagrywaniu tego filmu bo maksymalnie nagrywali tylko 3 sceny dziennie . Czy to nie samowite ??  Była bardzo zaskoczona wspaniałym krajobrazem , który była na Sycylii bo tam odbywały się częściowo nagrania do filmu .



 
Kochani przedstawiłam tylko wam te dwa wywiady dlaczego ?? Bo nie mam zbyt dobrych materiałów aby móc wam opisać kolejne . Tak wiem nie jest to mój najlepszy post . Wiem o tym doskonale . Pewnie zadajecie sobie pytanie dlaczego tak sądzę . Uważam tak , ponieważ byłam pewna , że z moich nagrań będą super materiały aby wam je przedstawić obiecuje , że dałam z siebie 100 % niestety jakość jest ich okropna nie spodziewałam się tego . Ale obiecuję , że recenzja filmu " Tini nowe życie Violetty " , która oczywiście pojawi się na moim blogu będzie 10000 razy lepsza niż ten post . Mam nadzieję , że docenicie moją szczerość i zostawicie komentarz lub chociaż przeczytacie post :) Bardzo was wszystkich uwielbiam , Moje życie odkąd zaczęłam pisać bloga bardzo się zmieniło i to dzięki wam bardzo dziękuję :)



Mam jeszcze jedną informację , która mam nadzieję , że wam się spodoba . Jest już oficjalnie 1,321 wyświetleń za które bardzo i to bardzo dziękuję . I wierzę , że już niebawem dotrzemy do 2 tysięcy . Oczywiście z tej okazji będzie super KONKURSS !!!! Więc zachęcam was ogromnie do czytania mojego bloga :) Mam nadzieję , że mimo tego , że ja sama nie jestem zbyt zadowolona z post wam się spodoba <3 Bardzo was wszystkich ubóstwiam i do zobaczenie w następnym poście <3

 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz