Oni zmieniają nasze życie

    Hej :) dzisiaj przychodzę do was z bardzo tajemniczym postem czyli " Oni zmieniają nasz życie " hymm jak myślicie o czym on będzie ?? No dobrze nie przedłużając i nie trzymając was dłużej w nie pewności . Zapraszam do czytania :)

 

 
Dzisiejszy post będzie o tym jak nasi idole , filmy , seriale odmieniają nasz życie . Od małego pragniemy kogoś naśladować , być chociaż odrobinę  podobni do nich .Każdy miał , ma i będzie miał kogoś kogo pragnie naśladować , podążać jej krokami . Niektórzy z nas wybiorą na swój wzór gwiazdy a nie którzy będą podziwiać swoich rodziców i właśnie ich drogą będą zmierzać . Pamiętam , ze moimi pierwszym filmem , który miała za wzór było to " H2O-wystarczy kropla " Bardzo i to bardzo pragnęłam być takie jak one , posiadać moc , być syrenką , po prostu je naśladować . Niestety syrenką nie udało mi się zostać ale bardzo dobrze wspominam ten film . 
 
Moimi teraźniejszymi idolami jest ekipa Violetty . Ale jednak być fanem i mieć idoli to być jak skorupa od kamienia dlaczego takie porównanie ?? Dlatego , że bardzo często jesteśmy skazani na wyśmiewanie się , obrażanie , dokuczanie  . Strasznie boli to jak inni gardzą nami i naszymi idolami . Mimo , że nie znamy osobiście tych ludzi boli nas to , bo przecież to nasze wskazówki jak podążać za życiem , drogowskazy pokazujące nam właściwą ścieżkę .  
 
Często jestem pytana w szkole , na tańcach i w innym miejscach : 
" Ty lubisz Violettę " ?? 
" kim ona w ogóle jest "
Oczywiście , że odpowiadam TAK ale na zawsze jest pięknie i kolorowo . Niektórzy to zaakceptują i wspierają mnie w tej miłości do nich ale nie którzy wyśmiewają się , dokuczają często słyszę takie hejty : 
" To Sroletta a nie Violetta " 
" Ej patrz idzie Violetta
i inne bardzo obrażające . Jednak mimo tych hejtów nie osłabiam się psychicznie oraz fizycznie ale właśnie na odwrót staje się coraz silniejsza i coraz bardziej wieże w to wszystko w to ze mam prawo mieć idoli w to , że to właśnie moje życie i to tak naprawę ode mnie zależy jak się potoczy . Przyszłość jest dzisiaj nie jutro .    
 
Dla mnie ekipa Violetty zrobiła naprawdę bardzo dużo . Znaczy nic nie zrobiła materialnie ale psychicznie . Sądzę ,  że najbardziej zmieniła moje życie Tini , która tak naprawdę pokazuje świat nastolatków jaki naprawdę jest . Nauczyła mnie tego aby nigdy przenigdy nie porzucać swoich marzeń tylko dla tego , że inni tego chcą . Często rezygnujemy z nich po to aby czuć się w swobodnie pośród kolegów , koleżanek . Ale co to za przyjaciele , którzy nie wspierają nas do walczenia tylko do naszego upadania . Każdy z nas chce być akceptowany , lubiany dlatego udajemy innych aby zadowolić tych , których nazywamy przyjaciółmi . Podobno w ciągu dnia zmieniamy nasza maskę aż dwa razy , ponieważ jedną nosimy w domu a druga przy znajomych . Ale czy tak naprawdę opłaca nam się to ? Przecież gdy będziemy udawać kogoś innego tak naprawdę nie spełnimy swoich marzeń jako ty ale jako druga w ogóle nie znana nam osoba . 
 
Bardzo dużo osób boi się publicznie oznajmiać kto jest ich idolem , bo po prostu się boi .  Dla to ukrywają   albo kłamią , ze oni nie mają swojego wzoru do naśladowania . Ale pamiętaj to co ci powiem zawsze i to zawsze bądź sobą nie bądź  kimś innym tylko dlatego aby być lubianym . Często boimy się spełniać marzenia , bo inni  pomyślą a to głupie , po co to ? a to właśnie twoje marzenie i to od ciebie zależy kim będziesz . Przyszłość jest dziś nie jutro . A to chyba najważniejsze pytanie tego postu CO CIĘ OBCHODZĄ INNI LUDZIE ? Tacy ludzie mogą się przyczepić  , ze skarpetki nie pasują do spodni , o pogodę czy małego pryszcza . Nie przejmuj się nimi i kochaj swych idoli . Teraz przyszedł czas i miejsce na to abyś mogła / mógł zadać sobie te pytanie :
 

"CZY NAPRAWDĘ WIEŻĘ W MIŁOŚĆ , ODWAGĘ I BYCIEM TYM KIM JESTEM WŁAŚNIE DZIĘKI MOJEMU IDOLOWI ? " 

Disney to niesamowici ludzie , którzy tworząc swoje bajki dają taki na morał , aby być sobą i wierzyć w swoje marzenia . Mimo przeszkód i rzucanych nam kłód pod nogi .
 
 
Chciała bardzo wam podziękować za wyświetlanie aż 99 raz  mojego pierwszego wpisuje . Jestem naprawdę ogromnie zaskoczona i mam nadzieję ze tak będzie dalej :) zachęcam do czytania , komentowania oraz czekania na następny wpis :)
 




 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz