Znudziło mi się pisać!?

Witajcie kochani! Kolejna sobota, czyli kolejny artykuł na blogu. Ale za nim do niego dojdziemy, to chciałabym Wam życzyć udanego weekendu, chwili odpoczynku i momentu od stresowania się. Osobiście mam nieco problemów, ze zdrowiem więc ze szczerym sercem życzę wam i sobie tego momentu prawdziwego odpoczynku. A wracając do miejsca, w którym się znajdujemy, to jeśli śledzicie, mojego publikacje regularnie to wiecie, że ostatnio bardziej „popłynęłam" w opowieści, sesje i odkrywanie w sobie poetyckiej duszy :) Dzisiaj bardzo ważny artykuł z dużymi zmianami. Więc jeśli ciekawi was co znajdziecie, tu za tydzień to serdecznie zapraszam! 


Zakładając to miejsce, tę witrynę nie miałam jednego toru myślenia. Zawsze marzyłam o tym, aby stworzyć stronę, która połączy pokolenia. Chciałam, aby moje artykuły wyróżniały się na tle innych wspaniałych i utalentowanych blogerów. Jednak praca osoby działającej w Internecie, a tym bardziej bloggera jest bardzo żmudną i wymagającą kreatywności robotą. Bardzo uważnie śledząc, statystyki zauważam to, że moje opowieści po prostu stały się dla Was nudne. I nie zarzucam nikomu, że mam zły gust czy nie wie, co traci. Okey, po to tu jestem, abym mogła poszerzać własne horyzonty. Dlatego zważając, jak wielką miłością darzę, swój blog postanowiłam, że troszkę tu pozmieniam. Chcę, aby to miejsce było pełne życie, aby czytelnicy z chęcią wchodzili na witrynę www.swiatwedlugidoli.blogspot.com i mówili o niej. Dlatego już od następnego tygodnia będziecie mogli zapoznać się z najnowszymi seriami na blogu. A będę to one:


* |Poradnik| Jak szukać w lumpeksach?

* |LookBook| Stylizacje z Second Handu
* Przepisy na zróżnicowane dania
* Recenzje
* Ulubieńcy miesiąca
* Zrób to sam
* Odkryj własny styl-jak ja to zrobiłam
* Konkursy
* Sondy uliczne
*I wiele innych.


Dajcie znać, która z tych serii wydaje się Wam najbardziej obiecująca i na którą czekacie najbardziej! Mam nadzieję, że nowościami na blogu przyciągnę większą ilość ludzi i wspólnie będziemy budować to miejsce. Do zobaczenia wkrótce!











8 komentarzy:

  1. |LookBook| Stylizacje z Second Handu jest ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z rozwojem bloga! Sama wiem jak wiele pracy trzeba włożyć w jego prowadzenie. Te lumpeksy i secondhandy brzmią ciekawie. Sama zainteresowałam się tym tematem niedawno, dzięki pisaniu pracy na studia. Interesują mnie też sondy uliczne, ciekawi mnie jak sobie z nimi poradzisz i jakie tematy będziesz chciała poruszyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo modną i fotogeniczną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się wydaje, że najlepszy będzie ten temat, który Ciebie najbardziej kręci. Wtedy i Tobie będzie to sprawiało radość i innym się to będzie dobrze czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To Twój blog - pisz o tym, co uznajesz za ważne i w czym się dobrze czujesz, a nie co oczekują czytelnicy - zawsze się jacyś znajdą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! Zmiany są dobre! Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń