Roztańczone marzenia Karoli- grupa, która na Ciebie zasługuje!

Hello: ) tak się cie­szę, że mogę w końcu z pełną odwagą Wam to powie­dzieć. Otóż tak, zde­cy­do­wa­łam się zało­żyć swoją jak i rów­nież Waszą grupę poświę­coną speł­nia­niu marzeń, snów, poko­ny­wa­niu lęków i obaw, ale i świet­nej, wspól­nej zabawy. Dla­czego taka, a nie inna nazwa, i jak może­cie ją zna­leźć w dal­szej czę­ści wpisu. Ser­decz­nie zapra­szam!



To od zawsze było speł­nie­niem marzeń– zało­żyć wła­sną grupę, pozna­wać, moty­wo­wać się na wza­jem. Ludzie to nie tylko osoby, które Cię kry­ty­kują, krzyw­dzą, ale przede wszyst­kim nie­zwy­kli odkrywcy, mnó­stwo dobrej ener­gii. Przy­ja­ciele, zna­jomi, osoby, które dołą­czyły z cie­ka­wo­ści, a może nawet z „fani” stają się jedną wielką rodziną. To wła­śnie tam zdej­mu­jemy maski, nie ukry­wamy co mamy w sercu, nie znamy słowa „hejt”. Pra­gnę zgro­ma­dzić ludzi w miej­scu, które pozo­stawi po sobie jakiś ślad, zasieję choć tro­chę nadziei i siły walki. Ale to tylko Wy jeste­ście w sta­nie pomóc mi, poko­nać ogra­ni­cze­nia, powa­lić sys­tem. Dla­tego, że jesteś nie­sa­mo­witą osobą ta grupa na Cie­bie zasłu­guje. Nie warze ile masz śred­niej, czy Pol­ski, matma, histo­ria to Twoje ulu­bione przedmioty ważne jest to, że cechuje Cię dobroć i chęć łapa­nia rękami swoje życie. To jest nie­sa­mo­wite! Może po krótce wyja­śnię dla­czego Roz­tań­czone marze­nia Karoli? Co Wy na to? Tak jak wspo­mi­nała moim wiel­kim marze­niem było zało­żyć grupę, ale musze przy­znać, że bar­dzo się waha­łam, prze­cho­dziły mi przez głowę naj­gor­sze sce­na­riu­sze wyzwisk w szkole, śmia­nia się z moją osoby. Lecz to dzięki moim dwóm przy­ja­ciółką: Julce K. i Domi­nice L. To one mnie zmo­ty­wo­wały i prze­ko­nały, że nie warto rezy­gno­wać. Dzię­kuję Wam dziew­czyny! Blog się roz­ra­sta, z dnia na dzień przy­bywa wyświe­tleń, obser­wa­to­rów i nie jestem w sta­nie opi­sać jakie nie­sa­mo­wite uczu­cie mi towa­rzysz pod­czas codzien­nego bycia. Grupa to nie jak więk­szość może pomy­śleć szpa­ner­ska popi­sów, nie. To przede wszyst­kim pozna­wa­nie Was, Waszych gustów, Waszych zamia­rów, Waszego bycia. Uwiel­biam pozna­wać ludzi, dobrych ludzi i mam ogromną, ale cichą nadzieję, że wła­śnie w tym miej­scu się odnaj­dziemy. Lecz wra­ca­jąc do nazwy: Roz­tań­czone marze­nia Karoli. Roz­tań­czone, ponie­waż uwiel­biam tań­czyć, to moja pasja, ale i ode­rwa­nie od codzien­nej złudy. Marze­nia, to jedyna rzecz zaraz po Bogu, w którą naj­bar­dziej wie­rzę. Nie raz doświad­czy­łam speł­nie­nia, ale i cięż­kiej pracy. Ale w życiu cza­sem trzeba jak w tańcu: tanecz­nym kro­kiem łapać swe marze­nia, by nie zała­mać się nawa­łem nauki, pracy, obo­wiąz­ków, a Karoli jak się może­cie sami domy­śleć mam na imię Karo­lina i od tego powstało zdrob­nie­nie do Karoli. Prze­czu­wam, że mogą być osobą za, ale i prze­ciw. I na prawdę tole­rują Waszą decy­zję w 100 pro­cen­tach, ale będę naj­szczę­śliw­szą osobą jeśli dacie mi ten zaszczyt i dołą­czy­cie do grupy, która się roz­ra­sta- poma­lutku, ale z wiel­kim wytchnie­niem. Oczy­wi­ście znaj­dzie­cie nas na Face­bo­oku wpi­su­jąc podaną wyżej nazwę i wci­śnie­cie nacisk dołącz. To taki dzi­siej­szy infor­ma­cyjny wpis. Mimo nie zbyt obszer­nej lek­tury pozo­stawicie po sobie ślad i uzna­nie: ) Dzię­kuję za wszyst­kie komen­ta­rze i liczę na Waszą obec­ność!

Link to grupy-https://www.facebook.com/groups/121074278623872/

2 komentarze:

  1. Już do niej należe :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same zdanie nt ludzi <3 Bardzo fajnie się czyta to co piszesz <3 Pozdrawiam ciepło! :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń