Playlisa disneya #2

Cześć wszystkim :) Dzisiaj ustanowię wieczór tanecznym i muzykalnym. Postanowiłam, że stworzę drugą część playlisty Disneya. Wiem, że poprzednia bardzo się podobała. Miała dość sporo wyświetleń co mnie bardzo cieszy :) Tym razem postawię na bajki. Tamtym razem przybliżyłam piosenki z filmów dla nas czyli nastolatek dziś będzie coś innego bajki, które zna każdy więc sama przyjemność aby ją stworzyć :) Jeśli pragniesz przypomnieć sobie bajki z dzieciństwa i melodie, które niezwykle wpadają w ucho to zapraszam Cię do dalszego czytania :)



Niby fajny, luźny temat ale tak naprawdę ciężko wybrać 10 najbardziej kultowych piosenek. Jak sami wiecie bardzo dobrze Disney naprawdę ogromną ilość bajek stworzył i sądzę, że kolejne tyle powstanie. Więc moje dzisiejsze zadanie jest dość trudnawe ale mam nadzieję, że sprostam temu wyzwaniu :)



Pozwolicie, że zacznę od najniższego numeru moje listy czyli

miejsca 10 :

Zaplątani - Kiedy jesteś tu  Link do piosenki



miejsce 9 :

Tarzan - Son Of Man (Polish & subs & translation) Link do piosenki



miejsce 8 :

Księżniczka i Żaba - "Prawie udało się"   Link do piosenki



miejsce 7 :

Pocahontas - Kolorowy Wiatr  Link do piosenki



miejsce 6 :

Król Lew 2  - Duch zyje w nas Link do piosenki



miejsce 5 :

Planeta skarbów - Jestem kimś  Link do piosenki



Miejsce 4 :

 Zwierzogród - Nie bój sie chcieć  Link do piosenki



Miejsce 3 :

Król Lew - Miłość rośnie wokół nas Link do piosenki



Miejsce 2 :

Vaiana - Skarb Oceanu - Pól kroku stad Link do piosenki



Miejsce 1 :

Kraina lodu - Mam tę moc Link do piosenki 


No tak by wyglądała moja playlista mam nadzieję, że się ze mną zgodzicie :) Napiszcie w komentarzu, która wasza ulubiona jest piosenka z bajek :) No i widzimy się już nie długo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz