[Oficialne Akcje] Got Me Started TOUR

Hejo wszystkim :) Dzisiaj przychodzę do was z bardzo ważną sprawą. Są to tak naprawdę akcje na koncert Tini czyli Got Me Started Tour . Ja osobiście nie mogę się już doczekać :) Słuchajcie bardzo pragniemy aby nasz idolka nas kochała i nigdy nie zapomniała prawda ? Dlatego razem z innymi blogami oraz grupami zorganizowaliśmy przewspaniałe akcje dzięki, którym na pewno nasza ukochana o nas nie zapomni. Więc już wam mówię co i gdzie :)

 



Jak dobrze pamiętacie na koncercie Violetta Live udało nam się doprowadzić naszą księżniczkę oraz innych do płaczu nie ze strachu czy czegoś tam ale ze szczęścia i mam ogromną nadzieję , że i teraz uda nam się to zrobić :) Akcja są OFICIALNE więc nie musicie się bać, że jak pójdziecie na koncert to całkiem coś innego was czeka. Nie nie nie wszystko jest już ustalone więc nic innego nam nie pozostało jak się do nich bardzo dobrze przygotować :)



3 kwietnia - Kraków Tauron Arena  godzina 18:00

Na początku : Pierwszy rząd : CZEŚĆ TINI w kolorze flagi Argentyny oraz pozostałe osoby mają kartki A4 : trybuny oraz pierwsza część płyty (od strony sceny - cała płyta A) błękitne a białe ma druga połowy płyty. Natomiast sektor PB2 . Ma żółte kartki A4.

LO Que Tu Alma Escribe/Handwritten - serduszka w kolorze polskiej flagi (biało-czerwonej), trybuny mają białe serduszka, a płyta czerwone.

Simpre Brillaras/Born To Shine - lampki w telefonie.

Si Tu Te Vas - kartki z napisem "Nunca nos vamos" ( Nigdy nie odejdziemy). Po przepowie (jeśli taka będzie) krzyczymy "Estamos contigo Tini" (Jesteśmy z Tobą,Tini)

Ser Mejor - te same serduszka z Handwrtten, po drugiej stronie, z fioletowym kolorem.

En mi Mundo - ponownie fioletowe serduszka.

Te Cero - po prostu szare, białe księżyce, nawiązujące do księżyca.

 


5 kwietnia 2017 - Gdańsk/Sopot Ergo Arena

Great Escape/Yo Me Escapare - karteczki A4 (poziomo) z napisem "You're My...." Zamiast [...] każdy dokańcza czym dla niego jest Martina.

LO Que Tu Alma Escribe/Handwritten - układamy ręce w kształcie serca <3

Simpre Brillaras/Born To Shine - podświetlanie (telefonem) złote gwiazdki. Po przemowie (jeśli taka będzie) krzyczymy "Lo sonaste TINI y lo  lograste" (Marzyłaś i wygrałaś)

Środek koncertu- " Grasias Tinita" (Dziękujemy Tinita)

Ser Mejor - układamy kartki A4 w kolorze polskiej flagi (biało-czerwonej), trybuny mają białe kartki a płyta czerwone.

En mi Mundo - podświetlane (telefonem) fioletowe serduszka.

Te Cero - kartki A4 (poziomo) z napisem "Te amamos Tini"


6 kwietnia 2017 - Łódź Atlas Arena

Great Escape/Yo Me Escapare - flaga Argentyny w formacie kartki A4 .

LO Que Tu Alma Escribe/Handwritten - kartki A4 (poziomo) z napisem "You have beautiful soul" (masz piękną duszę )

Simpre Brillaras/Born To Shine - gwiazdki z kolorze polskiej flagi, trybuny mają biały kolor, a płyta czerwony.
Po przemowie (jeśli taka będzie) krzyczymy "Te queremos Tini" (kochamy Cię, Tini)


Ser Mejor - serduszka w kolorze polskiej flagi (biało-czerwona) z czarnym napisem na środku "POLONIA"

En Mi Mundo - Fioletowe serduszka.

Te Cero - te same gwiazdki z Born Tu Shine , po drugiej stronie robimy srebrne.

Na pożegnanie - pierwszy rząd " Si Tu Te Vas " (nawiązując do piosenki)


Mam ogromną nadzieję, że weźmiecie udział w akcji i uda nam się to wszystko zrobić :) Chcę podkreślić to, że powinniśmy się czuć wyróżnieni, ponieważ Tini u nas zagra ponad 3 koncerty :) Ja bardzo się z tego powodu cieszę mam nadzieje, że wy również :) 

Dajcie znać w komentarzu gdzie wy jedziecie na koncert :) Ja osobiście wybieram się do Krakowa i naprawdę nie mogę się już doczekać :)

5 komentarzy:

  1. Nie mogę jechać ;( Smutno mi. Nie mogę jechać dlatego ,że moja sister i kuzynki bedą mieć w maju komunię. Sama nie mogę pójsc na koncert bo moja sister też lubi Tini a jest młodsza i musi jeszcze być na koncertach z rodzicami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale na szczescie byłam na violetta live.

      Usuń
    2. Rozumiem Cię . Wiem jakie to uczucie kiedy wszyscy mogą jechać a ty nie . Ale nie martw się . Trzymam kciuki aby wszystko się udało. Mam nadzieję , że jeszcze zobaczymy się na koncercie Tini :) Jak nie teraz to innym razem :)

      Usuń
  2. No fajnie tylko Gdańsk jest już odwołany.

    OdpowiedzUsuń