Przyjaźń w stylu Violetty

 Witajcie :) Dzisiaj do was przychodzę z bardzo dla mnie wyczekiwanym postem. Dlaczego wyczekiwany ? No może dlatego , że chcę się podzielić z wami złotymi radami przyjaciela . Jednak dzisiejszy post nie będzie dotyczył samej przyjaźni lecz przyjaźni w stylu Violetty . Pierwsze nasuwające się pytanie to dlaczego według Violetty ?? Hymm pomyślmy może dlatego , ze jestem bardzo związana z tym serialem i tak naprawdę nauczył mnie jak znajdować tych prawdziwych przyjaciół . Bo przyjaciele są jak ciche Anioły , które podnoszą nas kiedy nasze skrzydła zapomniały jak latać.




Jakie są wskazówki przyjaźni według serialowi Violetta ??
 
Te drogowskazy jak być wspaniałym przyjacielem są bardzo proste ale właśnie te najprostsze rzeczy stają się najtrudniejszymi . Dlaczego tak jest ? Bo przyczyna jest jedna ale ogromna nie dostrzegamy najmniejszych rzeczy  w naszym życiu . Bo to właśnie one uszczęśliwiają nas . My ludzie spoglądamy tylko na wielkie rzeczy ona mi dała taki prezent mega drogi jest moją przyjaciółką a tamta dała mi czekoladę bo było ją na to stać tylko i prawdziwy uśmiech , objęcie . Tacy prawdziwi przyjaciele są z nami do końca życia . Dla nich nie liczą się pieniądze , sława . Gdy skończą się nam fundusz , zrobimy coś głupiego , nie będziemy sławni w szkole ci "przyjaciele" fałszywi odejdą a prawdziwi zostaną <3
 
Ale wracając do naszego pytania jakie w końcu wskazówki ?
 
O to one :
 
- Prawdziwy przyjaciel uważnie słucha,
- Prawdziwy przyjaciel pomoże Ci wstać kiedy upadniesz ,
- Prawdziwy przyjaciel pomoże Ci we wszystkim , będzie w najgorszych chwilach twojego życia oraz w najlepszych,
- Prawdziwy przyjaciel jest dla ciebie jak siostra lub brat,
- Prawdziwy przyjaciel powie ci prosto w oczy jaka jest prawda,
- Prawdziwy przyjaciel cieszy się twoim szczęściem,
 
OTO ZŁOTE ZASADY PRAWDZIWEGO PRZYJACIELA 
 

 
Jak dobrze wiecie przyjaźń w serialu Violetta jest bardzo owocna czyli wspierają się , pomagają wstać gdy ktoś upadnie . No właśnie jak można rozumieć te sformułowanie : pomaga wstać kiedy upadniesz" ?? Jest dużo tez na te " przysłowie" , ja jednak mam swoją a brzmi tak :
 
Gdy upadnę psychicznie lub fizycznie on jest . Zawsze jest gotów aby cię pocieszyć , przytulić , powiedzieć jaka jest prawda , bo często ludzie , którzy upadli potem widzą świat w czarnych barwach . Nie weźcie słowa upaść dosłownie . Upada się gdy nie masz już sił na walkę , gdy ktoś wyda twój sekret , wstydzisz się wyjść z domu , boisz się reakcji innych . To znaczy upaść według mnie każdy te słowa może sformułować jak tylko mu serce podpowiada .
 
Ja sama napotkałam swoich przyjaciół na mojej drodze życia . Są kiedy potrzeba zawsze ale to zawsze służą pomocą , nie ważne czy myją naczynia czy śpią .Zawsze znajdą chwilę aby mnie wysłuchać . Ostatnio jeśli nie moja przyjaciółka nie wiem co ze mną by się działo . Gdy ktoś dowiedział się o czymś co naprawdę nigdy nie sądziłam że się wyda ona była przy mnie . Ostatnio idąc na spacer powiedziała mi te słowa :
 
" Karolina nie przesadzaj widzisz wszystko w czarnych barwach "
 
Dla kogoś innego te słowa nic by nie znaczyły lecz mi dały  odwagę do życia do codziennego wstawania , chodzenia po tworze , bycia po prostu sobą . Takie osoby trzeba w 100 % szanować bo jeśli nie oni co to był by za Świat . I też tak jest w tym filmie każdy sobie pomaga nie ważne czy jest lepszy czy gorszy są sobą i uśmiech drugiego człowieka jest bardziej motywujący niż 100 słów :)
 
Mam nadzieję , ze wam spodoba się dzisiejsza pogawentka :) Piszcie co wy kochacie w swoich przyjacielach i co oni dla was znaczą :)
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz