Moje marzenie , Twoje marzenie , Nasze marzenie .

Hej :) dzisiaj tematyka marzeń czyli nasze drugie powietrze . Kim był by człowiek bez marzeń ? Niczym . Zawsze kiedy małe dzieci pytają dorosłych a jakie jest twoje marzenie ?? Oni odpowiadają jestem za stara / za stary na marzenia one są tylko dla dzieci . Ale w głębi serca mogli by wymieniać miliony . Dla czego tak jest ? Tak naprawdę nie umiem w 100 % odpowiedzieć na te pytanie bo sama mam dopiero 14 lat . Ale moim zdaniem nikt nie jest za stary aby marzyć . Każdy człowiek stawia sobie cele do których dąży i są ludzie , którzy nawet pójdą  po trupach aby dojść do mety a są tacy , którzy po pierwszej po raszce porzucą je i zakopią pod ziemią . "  Gdy nie masz już siły walczyć , nie płacz. Wstań , otrzyj łzy i powiedz sobie , że będzie dobrze , a te wszystkie porażki ktoś ci w końcu wynagrodzi " .

 
 

 
Ja osobiście mam bardzo dużo marzeń . I dążę do tego aby je spełniać .Choć gdy wszystkim opowiadam o swych snach mówią mi , ze są nie realne , że to tylko wymysły nastolatki aby dała sobie sposób . Czasem bardzo nad tymi słowami się zastanawiam ale przychodzi czas kiedy zadaje sama sobie te pytanie : Czy tak naprawdę chce tego ? Czy jest dla mnie ważniejsze zdanie moje czy innych ? Oczywiście nie zawsze uda mi się dążyć to perfekcji i super atmosfery w moim ciele i umyślę ale staram się . Choć są dni kiedy wątpie w nie w 100 % ale to jest najgorsza rzecz jaka jest możliwa pamiętajcie :)
 
Gdy mam zły humor i w ogóle nie chce mi się w nic wierzyć , ze mam silną wolę i spełnię  swoje marzenie w ten przychodzą na ratunek wspaniałe cytaty , których jest już naprawdę pełno w internecie , książkach i wielu innych źródłach :) Oto kilka z nich :
 









 
 
Mam nadzieję , ze i wam dodadzą siły i motywacji do spełniania swoich największych marzeń :)
 
Moimi marzeniami są :
 
Spotkanie Tini Stoessel i dostać jej autograf oraz cała dawną ekipę Violetty
Pojechać na koncerty Tini Stoessel , Jorge Blanco , Little Mix , Ariana Grnade .
 
Współpracować z wspaniałymi firmami na blogu .
 
Aby byś szczęśliwym
 
Mieć perfumy Ariany Grande oraz Little Mix
 
Zapoznać super ludzi 
 
Spotkać takie gwiazdy jak :
 
  Dove Cameron , Cofie Carson , Tini Stoessel , Jorge Balnco , Mercedes Lambre , dziewczyny z Little Mix , Ariane Grande , Sylwie Lipkę , Angelikę Muchę , Braci Sikorskich i wielu innych :)
 
Jak widzicie jest ich bardzo dużo i często żałuje , ze marzeń nie można kupić jak mleka w sklepie . Ale na pewno będę dążyć do tego aby jest po mału spełniać i być dumna , szczęśliwa , ze jestem w stanie zorganizować moje życie tak jak ja tego bym pragnęła . Zawsze są stawiane przeszkody na drodze do nich i mimo , ze nie zawsze jest łatwo trzeba próbować i nie poddawać się :) Myślę że hejty , ze ty nie dasz rady , daj sobie spokój dodają mi siły , wiary i zamieniajcie w swoich głowach hejty na chwalne i wspieranie swych snów bo nigdzie się nie dojdzie jeśli nie zakodujemy w głowie tego aby się nie poddawać :)
 
Ja wam opisałam swoje marzenia teraz wy opiszcie mi je w komentarzach :) Z radością przeczytam jakie wasze są sny . 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz