Cytaty, które musisz znać !!!

Witajcie kochani !! Co słychać u was ? Dzisiaj mam dla was coś fantastycznego, coś co mi osobiście pomaga wstać gdy "upadnę". Może będzie dla nie których nie zrozumiałe ale są to cytaty. Tak to one mi pomagają zrozumieć to co wokół się mnie dzieje. Mam naprawdę mnóstwo ich w swoim pokoju, na telefonie oraz na komputerze tak to w ogóle nie może ich zabraknąć :) Więc może w was zaszczepię choć trochę miłości do czegoś co tak naprawdę w swojej postaci jest bardzo proste ale w prostocie tkwi piękno :) Bardzo was zapraszam :)




Kochani cytatów jest naprawdę wiele ale zadaniem każdego jest dobranie tekstów motywacyjnych do samego siebie. Po prostu trzeba je poczuć jak ja to mówię. Trudno jest porównywać się do czegoś, czego tak naprawdę nie rozumiemy czy lubimy. Warto sobie przemyśleć to co przeczytaliśmy. Tak jak napisałam wcześniej mi osobiście one pomagają "wstać" a czasem się nawet uśmiechnąć. Niby bezcenne bo nie płacimy za to ale czasem są jedynym ratunkiem. Ja kocham mieć pełno cytatów w swoim pokoju. Kiedy wstanę rano z łóżka i przeczytam to co mam w swoich ramkach to chcę działać, iść przed siebie, spełniać się. To jest niesamowite i czasem  trudno pojąć tą domenę  nam ludziom ale mimo wszystkiego my je kochamy i piszemy cały czas.


Mam dla was bardzo dużo dziś cytatów niektóre będę komentować a nie które nie po to aby do każdego dziś przemówiły. Daję wam jak i im wolną rękę. Marzę o tym aby przekonały was tak jak mnie przekonały.




Nie wiem jak wy ale gdzie patrzę na moich idoli czuje jakbyśmy znali się całe wieki. Dlatego broni ich każdego dnia , o każdej porze.

Czasem gdy nie mamy sił i jesteśmy zmęczeni życiem inni chcą nas wepchnąć w wielka "prze szczeń" , dzięki której zgaszą nasz blask !!! Nigdy na to nie pozwólmy !!! 

 

Niektórzy ludzie chcą nam wmówić, że są naszymi przyjaciółmi wtedy kiedy tylko czegoś chcą.




Czasem trudno to pojąć ale to w 100 % jest prawda .


Może minąć rok, pół , dwa miesiące czy 10 lat zawszę będziemy pamiętać o tych, którzy zmienili nasz życie.


Bo każda szansa w naszym życiu to jak dostanie kolejnego życia.




Czasem kiedy boję się reakcji innych ukrywam swój ból. Po prostu go przechowuje bo on i tak zawsze wróci .


Czasem fajnie poudawać kogoś innego kto jest sławny czy ma dużo pieniążków ale sukcesy, które odniesie to tak naprawdę osoba za którą się przebrałeś a nie , która jesteś .
 


Kłopot każdej dziewczyny.




To tylko garstka tych, które kocham najbardziej. Druga ich część to jest już w moim albumie. Mam nadzieję, że niektóre z nich do was przemówiły. Oczywiście każdy jest do pobrania :) Napiszcie w komentarzu, które wam się spodobało najbardziej i dlaczego :) I do zobaczenie w krótce :) No i ostatni cytat :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz