LookBook

 Hejka wszystkim! Tak bardzo się cieszę, że po raz kolejny widzimy się w tym miejscu :) Kochani moda jest czymś naprawdę niezwykłym, bo nie da się jej określić, napisać sprawozdanie czy rozprawkę. Dlatego, że każdy z Nas osobno interpretuje ją inaczej. Ja uwielbiam dziewczęcość inna nastolatka woli ciemne glany i w tym jest piękna, bo ubiera się tak jak serce jej podpowiada. Mój LookBook to pierwszy filmik takiego rodzaju, wraz z przyjaciółmi, którzy pomagali mi nagrać, którym serdecznie w tym miejscu dziękuję dokonaliśmy naprawdę wszystkiego, aby było to coś innego, zaskakującego, aby każdy w tych stylizacjach mógł poczuć siebie, dlatego jest czarno biały, bo to właśnie Ty dobierasz kolory




Jeśli kochacie eksperymentować z kolorami, stylami, nadal nie jesteście pewni jakie okrycie określa Was to lepiej trafić nie mogliście! Słuchajcie zanim zobaczycie nasze wypociny ;) chciałabym, abyście coś przeczytali. Nie ważne jak się ubierasz, czy w swetry wydziergane przez babcie, czy spódnice po kostki, a może styl rock jest Twoją drugą twarzą? To wyglądasz ślicznie. Jak każdy człowiek tak i ja jestem słaba i komentuje, czasem żartuje z ludzi, z ich stylu, ale z każdą chwilą uświadamiam sobie, że to właśnie te kolorowe swetry, ciemne glany, ciężkie łańcuchy określają jaką jesteś osobą. Tyle się pisze, gada, słucha, że trzeba być najlepszą wersją siebie, miej dupie hejty, pokochaj swój wygląd, swój cellulit, swoje grube nogi. Ale zobaczcie to właśnie te ubrania pokazują nam jak bardzo waleczną dziewczyną mamy do czynienia bądź świetnie poukładanym facetem. Pokochanie siebie, swojego ciała, to i pokochanie swoich stylów, tego co w duszy nam gra. Mimo, że ludzie gadają, nie zakładaj maski i ubierz ten świetny sweter, który dostałaś od babci pod choinkę wyglądasz w nim prześlicznie, a Ty w swoich glanach jak przywódca. Każdy styl jest piękny, po prostu trzeba go pokochać! 




Jeśli filmik Ci się spodobał to zostaw komentarz :)

Znajdziesz mnie również na:
Instagram: @noemi102013
Blog: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/
Snapchat: blog_karolina
Ask: https://ask.fm/swiatwedlugidoli
Sarahah: https://noemi102013.sarahah.com/


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie zmontowany filmik!

    OdpowiedzUsuń
  2. super filmik i super lookbook! Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem podobnego zdania co Ty.
    Każdy ma swój styl, nie powinniśmy kwestionować czyjegoś ubioru :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś siebie nie kochałam, a dziś patrzę na swoje odbicie w lustrze całkiem inaczej! Jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Możesz to cały czas robić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy filmik, bardzo mi się podobał i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń