Bliźniaki podbijają Europę.

Cza­sem bywa tak, że Twój naj­lep­szy brat nie jest tylko dla Cie­bie gene­tycz­nym człon­kiem rodziny, ale kimś o wiele wię­cej. Gdy oboje odnaj­dują tą samą pasję, która spra­wia, że ich życie nabiera barw to wiesz, że to co robisz ma jakiś sens, bo naj­waż­niej­sze jest wspar­cie rodziny. Ci mło­dzi ludzie, któ­rzy mają zale­d­wie 15 lat, dziś pod­bi­jają Europę, swoją muzyką, która jest nie tylko świetną melo­dią, ale odzwier­cie­dla ich uczu­cia, pra­gnie­nia, marze­nia. Jest po pro­stu ich.

 
 

Nie ma gra­nic, nie ist­nieją prze­szkody, co to strach? Dziś wyru­szam w nie­zwy­kłą podróż, by lepiej poznać ludzi, któ­rzy są ido­lami nasto­la­tek. To dzięki nim dziew­czyny wie­rzą, że wiek to nie gra­nica, nie prze­szkoda to speł­nie­nia swo­ich marzeń. To tylko wielki przy­wi­lej, który mogą dum­nie nosić, by poka­zać, że mimo, że mam 15 lat dotknę­łam nieba, bo wal­czę o to każ­dego dnia.


Słowa nie znam gra­nic krążą cały czas mi po gło­wie. Serce daje oznaki, że to Ci, któ­rzy pomogą mi uwol­nić się z pułapki w któ­rej tkwię. Zakła­dam słu­chawki, wcho­dzę na stronę Mar­cu­sMar­ti­nu­sVi­deo na YouTube, włą­czam pierw­szą pio­senkę: Dance With You. Zamy­kam oczy, leże na łóżku i nagle jest na sali w któ­rej tętni życie. Moje ciało samo tań­czy, nie jestem w sta­nie nad tym zapa­no­wać. Czuję się taka lekka, wie­dząca po raz pierw­szy gdzie jestem, i dla­czego. To mój czas ode­rwa­nia się od wszyst­kich pro­ble­mów, udo­wod­nie­nia sobie, że liczy się tu i teraz. Nie chcę się budzić, nie chcę stąd odcho­dzić. Tak, to jest ten dzień, ten moment, ta chwila kiedy umiem wykrzy­czeć to co mnie boli. Moje ciało samo mówi za sie­bie. W końcu nie boję się sta­nąć przed samą sobą.



A ja jak w karu­zeli, za dotknię­ciem cza­ro­dziej­skiej różdżki nagle jestem w ciem­nym pokoju, peł­nych luster. Wszę­dzie widzę wła­sne odbi­cie, nie wiem co się dzieje. W moim sercu grają słowa pio­senki: You are my first kiss never knew it could feel like this. I think I’m in love you are my first kiss. I nagle Ty, moje marze­nia, sny, wszyst­kim czym jesteś dla mnie. Poznaję Cię od nowa, bo mimo, że zawsze chcia­łam ni­gdy nie umia­łam. Wszy­scy do około szep­tali mi do ucha, że stra­ci­łam dla Cie­bie gło­wie, choć ni­gdy Cię nie pozna­łam. Marzy­łam o Tobie tak długo, ale czy odważę się na ten krok? First Kiss.

Melo­dia prze­cho­dzi jedną w drugą i nagle jest nad base­nem. Stoję w stroju kąpie­lo­wym, pełno ludzi wokół mnie. Ty wpa­tru­jesz się we mnie. Twoje usta wyśpie­wują melo­dię, przy Tobie stoi wiele panie­nek, które możesz mieć każ­dej chwili, każ­dego dnia. Mówisz mi, że jestem inna, pod­cho­dzisz bli­żej, łapiesz mnie za rękę i poka­zu­jesz, że to wszystko może być moje. Moje ciało ulega Tobie, zaczy­nam tań­czyć choć w cale nie chcę. Twoje ręce na mojej tali mówią mi, że jestem inna, piękna, kochasz mnie za to jak cho­dzę, jaka jestem. Taka jaka powinna być, aż do końca



Jak w tran­sie brnę w tym śnie w poszu­ki­wa­niu Cie­bie. Nie wiem dla czego, co mi zro­bi­łeś, że nie mogę uwol­nić się od Cie­bie i Two­jej muzyki? Hit za hitem, sen za snem, a ja cią­gle szu­kam. Wie­dzia­łam, że tak się znowu skoń­czy. Nie wie­rzę w miłość, nie chcę znowu cier­pieć. Się­gam po tele­fon, by odłą­czyć słu­chawki kiedy nie­wy­tłu­ma­czona siła pozba­wia mnie ruchu ręki. Każesz mi w słu­chać się w serce. Nie widzę, nie czuję, ale sły­szę całym cia­łem, każdą czę­ścią jaką posia­dam. Nagle jak w wehi­kum brnę przez swoje życie, są gro­sze i lep­sze momenty ale Ty nie pozwa­lasz mi się zatrzy­mać. I nagle budzę się, znowu mam czu­cie w ręce. Uśmiech maluje się na twa­rzy, spo­glą­dam na pla­kat i wie­rzę, że dzięki Wam odzy­ska­łam znowu swoje życie. Te wszyst­kie nie­zwy­kłe muzyczne podróże poka­zały mi, że muszę słu­chać nie tylko tego co mówi do mnie kole­żanka, ale tego co pod­po­wiada mi moje ciało i serce. To dzięki Wam odzy­ska­łam lep­sze jutro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz