Top 10 najbardziej motywujących piosenek.

Cześć wszystkim :) Czy dziś jest właśnie ten dzień, kiedy powinniśmy przełamać strach i powiedzieć właśnie tej osobie, że jest dla nas kimś więcej, niż tylko kumpel/a ?? Tak!! jeju, ale ten czas leci. Szczerze mówiąc, nie jest, to mój dzień, mimo wszystko życzę wam, aby święty Walenty zapukał do waszego serca :) Nie martwcie się, jeśli coś poszło nie tak, bo ja także swoje walentynki spędziłam u chirurga :), Ale to na szczęście nie jest nasz dzisiejszy temat. Z wielką przyjemnością przedstawię wam 10 najlepszych piosenek, które uratują nas z opresji. Serdecznie zapraszam :)



Jak dobrze wiemy różni ludzie, różne potrzeby. Każdy z nas inaczej reaguje na stres i inaczej go zwalcza. Jedni zajadają się słodyczami, drudzy sięgają po używki jak np. papieros, a ja, właśnie co ja robię ?? Szczerze mówiąc, najbardziej, pomaga mi wtedy muzyka, to ona sprawia, że czuje się lepiej :) A wy odreagowujecie go ??

Przygotowałam sumienie listę moich ulubionych, motywujących piosenek, mam nadzieję, że przypadną wam do gustu :) Nie przedłużając, zaczynajmy:
 
miejsce 10:

High School Musical - Were All In This Together.



Miejsce 9:

Demi Lovato - Made in the USA



Miejsce 8:

Kelly Clarkson - Stronger (What Doesn't Kill You)



Miejsce 7:

Olivia Wieczorek - Nie Zapomnij [Eurowizja Junior] 2016 AUDIO



Miejsce 6:

Dominika Sozańska - O Mnie



Miejsce 5:

Remo ft. Azzja - Nie Patrz W Dół



Miejsce 4:

Little Mix - Little Me




Miejsce 3:

TINI - Siempre Brillarás



Miejsce 2:

Mesajah feat. Kamil Bednarek - Szukając Szczęścia  oraz Kamil Bednarek Cisza




Miejsce 1:

Jeremi & Artur Sikorscy - Pokaż swoją twarz  i Jeremi & Artur Sikorscy - Zaryzykuj


 
 
Kochani niestety nie mogłam zdecydować, którą piosenkę wybrać więc podałam wam obie :) Taki piosenek jest naprawdę pełno. Chciałambym was zachęcić do tego, aby w gorsze dni posłuchać sobie takich melodii, niż sięganie po używki. Każdy z nas musi dobrać swoją melodię, która będzie do niego przemawiać :) Mam nadzieję, że spodobałam was się wpis, jeśli tak zostawcie po sobie ślad. Dziękuję wam i widzimy się już nie długo :)

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię little mix ;)) innych piosenek nie słucham ale to kwestia gustu ;)

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. HSM boże moje dzieciństwo <3 Fajny pomysł na listę może następnym razem jakąś muza motywująca do działania, ala coś dla osób które chcą np zacząć ćwiczyć ?

    OdpowiedzUsuń
  3. kelly clarkson bardzo lubie ;*

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Również polecam odsłuchać kilka razy pod rząd utworu muzycznego Martiny Stoessel - to prawdziwy HIT!

    Zapraszam: www.ZaOkiemJulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń