Wywiad z Sharon



Witajcie moi najdrożsi :) Dzisiaj przychodzę do was bardzo i to bardzo szczęśliwa :) A dlaczego ?? bo już dzisiaj możecie przeczytać wywiad z Sharon !!!! Na pewno znacie ją w 100 procentach . To bardzo skromna i wspaniała dziewczyna o pięknych blond włosach i anielskim głosie. Ola jest bardzo miła i z przyjemnością odpowiedziała mi na te kilka pytań :) Mam nadzieję , że wywiad wam się spodoba i będziecie bacznie czytać mojego bloga :) A teraz serdecznie zapraszam !!




Oto wywiad , który udało mi się przeprowadzić z dość sławną youtuberką :)

1). Co dla Ciebie znaczy Violetta ??
 
                  Violetta jako serial jest częścią mojego życia. Nie dość, że bardzo go lubię jako telenowelę, to w dodatku dzięki niemu tak naprawdę udało mi się wiele osiągnąć. Na pewno na zawsze zostanie w moim sercu ♥


2). Co czujesz gdy nagrywasz cover Tini i ma ponad 21 tysięcy wyświetleń ??

                         Czuję radość, ale równocześnie rozczarowanie. Jestem niezmiernie szczęśliwa, że covery bądź polskie wersje w tak krótkim czasie osiągają takie wyniki popularności, jednak jestem zawiedziona, bo tylko te związane z Violettą mają takie wyniki. Kiedy dodaję inny cover bądź jakikolwiek filmik o innej tematyce, ma on zaledwie 2 tysiące wyświetleń w przeciągu nawet i 3 czy 4 miesięcy. Jest to trochę demotywujące, ponieważ kiedyś nawet piosenki z serialu się skończą i wtedy już nie będę miała co nagrywać. Jednakże wyniki, które do tej pory osiągnęłam dzięki "Violettcie" m.in. prawie milion odsłon przy polskiej wersji "Podemos" są oszałamiające! Dziękuję za to niezmiernie ♥


3). Czy mimo tego , że jesteś już dorosła to nie wstydzisz się mówić , że lubisz Viole ??

                      Nie mam z tym zbytnio problemu. Ostatnio miałam nawet sytuację, że mówiłam o mojej działalności na YouTubie dziewczynie kilka lat starszej ode mnie. Mówiłam też o serialu, bo to on jest kluczem tutaj tak naprawdę i nie miałam problemu, żeby się przyznać do tego że jest to serial dla dzieci i młodzieży. :)


4).  Czy udało Ci się spełnić swoje marzenie?
  
                         Tak ♥ Jednym z moich marzeń było rozdawać autografy. Wiesz takie jeszcze z dzieciństwa. A tu ta da. :)) Czasem się zdarza machnąć parę sztuk. :) Po za tym również z takich przyziemnych marzeń udało mi się pojechać do Paryża i Barcelony :) Na celowniku pozostały mi jeszcze Madryt, Londyn i Los Angeles.


5). Jakie jest twoje aktualne marzenie ??

                             Osiągnąć coś w przemyśle muzycznym, nagrać swoją debiutancką płytę oraz wyprowadzić się z moim chłopakiem do Wrocławia bądź Warszawy oraz żyć tam długo i szczęśliwie. :D

6).Gdybyś miała do wybrania między pracą jaką teraz masz a śpiewaniem to co byś wybrała ??
           
                              Zależy oczywiście w jakiej sytuacji. Jeżeli śpiewanie dałoby mi szanse na utrzymanie siebie i w późniejszym czasie rodziny, to oczywiście że wybrałabym śpiewanie! ♥


7). Co czułaś gdy w rękach miałaś swoją płytę ?? czy już coś się ruszyło z Disneyem ???

                                                Czułam dumę. Wiedziałam przez ile czasu ona powstawała i ile czasu włożyłam by w przeciągu 2 czy 3 lat nagrać te wszystkie polskie wersje, które się tam znajdowały i byłam szczęśliwa z tego co wykonałam. Niestety z Disney'em nadal nic nie wiadomo. Wydaje mi się, że płyta niestety nie ma szans na trafienie do dystrybucji :(

8).Twoje ulubione miejsce na Ziemi. 

                             Ojojoj, ciężkie pytanie. Do tej pory najlepiej się czułam w Hiszpanii w Lloret de mar. Uwielbiam Hiszpanię, a w połączeniu z morzem tworzy moje ulubione miejsce na ziemi, gdzie mogłabym spędzić resztę mojego życia :) 


9). Czy twój chłopak akceptuje to co robisz czyli nagrywanie Polskich  piosenek ??

                                  Tak, oczywiście. Swoją drogą to on nakręcił teledysk do "Codigo Amistad" w polskiej wersji. ♥ Jest mega kochany, bardzo mnie wspiera, czasami wygania mnie, żebym nagrała jakąś piosenkę, bo przecież "już dawno nic nie nagrywałaś" . Kiedyś puszczał sobie całą moją playlistę z YouTuba i sprzątał przy tym pokój :D


10 ).  Co sądzisz o płycie Sylwii Lipki " Szklany Sen " ?
 
                            Szczerze powiedziawszy nie zdążyłam jej jeszcze całej przesłuchać, ale na wstępie robi bardzo dobre wrażenie. :)

11). Jakie są twoje odczucia po obejrzeniu filmu " Tini nowe życie Violetty " i  czy polecasz obejrzeć ??

                               Jeny. Ten film to jest cudo. Jak dla mnie jest jeszcze lepszy niż wszystkie sezony serialu. Mam nadzieję, że osiągnie na tyle duży sukces, aby producenci i Tini chcieli nagrać jego drugą część. ♥ Zdecydowanie polecam go obejrzeć, nawet jeśli ktoś nie jest fanem Violetty. Może dzięki tej produkcji polubi Tini??


12). Co znaczą dla ciebie twoi fani ???
 
                              Są dla mnie ogromnym wsparciem. Dla YouTubera bądź bloger bardzo ważna jest opinia odbiorcy. Nawet jeśli jest ona negatywna. Moi fani zawsze ten egzamin zdają na piątkę z plusem! Wiele razy było tak, że nagrywałam cover na szybko, że się do niego nie przyłożyłam tak jak chciałam, albo po prostu nagrywałam piosenkę z małym zaangażowaniem. Widzowie od razu wyczuli, że coś jest nie tak. :D Za to ich kocham, ich nie da się oszukać. Mogę być przy nich autentyczna, a jak coś jest nie w porządku to od razu się zatroszczą, są jak dobrzy przyjaciele i chyba o to chodzi w relacji między twórcą a odbiorcami :)


13).  Może jakieś pozdrowienie dla mojego bloga ??
  
                              Pozdrawiam redakcję i czytelników bloga. Pamiętajcie by spełniać marzenia i nie chować się w cieniu ! <3

Jak sami widzicie Aleksandra Iwanek to wspaniała młoda i utalentowana dziewczyna. Ja ją pokochałam za skromność , którą okazuje w każdej sytuacji. Ola ma 20 lat i mimo swojego wieku przełamuje te gadaninę ludzi , że Violetta jest dla małych dzieci . I cieszę się ogromnie , że na tym naszym dość wariackim Świecie jest ktoś taki jak ona :) Sądzę , że i wy znacie i kochacie tą naszą Sharon <3 Jeśli jeszcze nie mieliście okazji poznać jej bliżej to zapraszam na jej media społecznościowe :

                                 




Ola Sharon Iwanek
 
Sharon - fanpage

                                     


      Sharonofc
 
     Sharonofc
  
           
Tak kochani to podstawowe media naszej kochanej Oli jeśli chcecie się dowiedzieć coś więcej o niej to wchodźcie na jej instagrama bądź facebooka :) Mam ogromną nadzieję , że
spodoba wam się wpis :) I  chcę bardzo jeszcze podziękować Aleksandrze , że zgodziła się odpowiedzieć mi na te pytania kocham Cię Oluś i na zawsze w serduszku mym <3 AAAA chce wam powiedzieć , że nasza księżniczka także odpisuje na listy z autografem !!! a kto by chciał taki wspaniały autograf wygrać na moim blogu ??? piszcie w komentarzu a ja wam przypominam o naborze !!!! Oczywiście widzimy się już za nie długo papatki <3
 

 



 



 
 


1 komentarz:

  1. Ola, jaka ciepła osóbka❤ Miałam okazję popisać z Nią na ask'u i na Facebook'u i WoW. To taka wspaniała osoba. Wysłucha, odpowie, wytłumaczy. Z chęcią wzięłabym udział w konkursie na jej autograf.

    OdpowiedzUsuń