Czyżby Jorge zajęty na zawsze ?

Hej :) Dziś przychodzę do was z bardzo gorącym newsem . Każdy fan Jorge , który śledzi jego media społeczne wie pewnie bardzo dobrze , że wczorajszy dzień czyli 26 sierpnia to przełam w życiu Jorge ! A co wydarzyło się takiego ważnego dowiecie się po przeczytaniu dalszej części posta :) Serdecznie zapraszam :)



Kochani jak wiecie ja mało wspominam o Jorge Blonco ale nadarzyła się wspaniała okazja aby o nim pomówić <3 Kto się cieszy ?? ja bardzo . Wiecie , że tak bardzo się tym wszystkim przejęłam , że nawet to wszystko mi się dziś śniło i jak wstałam nie byłam pewna czy do wydarzyło się w realu czy w moich snach . Na szczęście wszystko miało swoje miejsce tutaj na Ziemi i bardzo się cieszę :) No ale co się stało ?? więc........

JORGE BLANCO OŚWIADCZYŁ SIĘ STEPHIE CAMARENA NA ŻYWO W PROGRAMIE !!!!


Czy to nie jest wspaniałe ?? Cała " ceremonię " możecie zobaczyć już na jego własnym YouTube !! Ja bardzo się cieszę !! Czyli nasz kochany Jorge nie jest już do wzięcia :( ale nie martwcie się dziewczyny dla nas zawsze pozostanie naszym mężem !! O to ta cała przesłodka chwila :





Czy to nie romantyczny sposób oświadczyn ?? Jorge tak bardzo kocha Stephie , że chciał to pokazać całemu Światu !! Wiadomo mógł zrobić romantyczną kolacje we dwóje ale po co ? to jest już przereklamowane moim zdaniem a on był wspaniały i zrobił to na oczach całego Świata !! Proszę się przyznać jaka dziewczyna nie chciała by aby jej chłopak tak samo zrobił ręka w górę :)




Stephie Camarena to dziewczyna , która zostanie przyszłą żoną Jorge . Pracuje w tej samej branży co nasz ukochany czyli z zawody jest aktorką :) a o to informacje , które dla was przygotowałam :

Stephie urodzona 10 stycznia 1991 roku (25 lat ) ,
 
Jej rodzeństwo to Alain i Rafael ,

Jej kolejny talent to mówienie biegle po angielsku i francusku ,

Talent , który odziedziczyła to śpiew nic dziwnego jeśli jej mama była piosenkarką ,

Ma oczywiście swoich idoli jest to Christina Aguilera dobrze przecież nam znana piosenkarka :) ,

A z Jorge jest już  od 2007 roku czyli parą są już 9 lat !! Niezły wynik prawda ? .




Oczywiście nie wszystkie dziewczyny chcą się pogodzić z myślą , że nasz przystojniak jest jednak z inną dziewczyną , z którą pewnie zwiąże się na całe życie a nie z Tini Stoessel . Tymi zaręczynami możemy obalić wszystkie plotki na temat Tini i Jorge . Parą byli tylko w serialu lecz nie w realu :)


 
Życzymy tym dwojgu dużo szczęścia i miłości !! Może i to za wcześnie na takie życzenia ale co tam :) Szczęścia na nowej drodze życia Jorge i Stephie !! A kto wie może za kilka miesięcy na moim blogu będziecie mogli przeczytać o wspaniałym weselu tych zakochanych gołąbków ?? Na razie dajmy im się nacieszyć sobą i tym wspaniałym wczorajszym wydarzeniem :) a my widzimy się już nie za długo :) aaa no tak jeszcze chcę wam coś przekazać ?? Jutro wybieram się Young Stars Festival 2016 i nie uwierzycie mam m&g z Samu więc na pewno na blogu pojawi się relacja ;) i napiszcie w komentarzu co wy sądzicie o tych zaręczynach :) Papa.

2 komentarze:

  1. faktycznie długo są razem . 9 lat i dopiero oswiadczyny ? niezle hehe. moze za 10 lat wezma slub, a wieku 40 lat beda miec dziecko hehe :) . ale brawa i gratulacje dla nich . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj osobo, która napisała ten post. Jeśli jedziesz na YSF2016 i masz m&g z Samu to czy możesz napisać do mnie maila na adres lodofanaticas1990@interia.pl? Plis. To bardzo ważna sprawa. Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń