Nowy rozdział w życiu Martiny ?

Dzisiaj moi wspaniali będzie wpis do , którego w pełni nie jestem przekonana a dlaczego ?? bo nie wiem czy podołam wyzwaniu czyli opisania wam tego czego mam w głowie . Bardzo chciała bym abym dała z siebie 100 % i żeby wam się on spodobał :) Czytałam ostatnio bloga pewnej dziewczyny i zrozumiałam , że ludzie teraz w tych czasach chcą czym bardziej więcej ale tak najważniejsze jest to co mamy bo możemy się obudzić bez niczego. Jeśli będziecie zainteresowani to podam wam linka :) a teraz nie przedłużając chcę wam przedstawić to co ułożyłam w mojej głowie więc zaprasza serdecznie :)




Martina Tini Stoessel to już 19 letnia aktorka , piosenkarka a także modelka . Życie tej o to gwiazdy od 18 urodzin nabrało napędu i rozmachu. Nigdyż tylko jako serialowa Violetta teraz także jako samodzielna , utalentowana TINI . Nasza bohaterka już nie raz wspominała o tym w wywiadach , czasopismach i telewizji . Martina chce pomału oderwać się od wizji Violetty , którą zagrała w 3 sezonowym serialu . Odrywa tą okładkę od siebie po woli tak jak plaster . Nie chcę aby ludzie zapomnieli o tym , że podbiła Świat o to ten serial ale pragnie aby spostrzegali nie tylko ją jako Violetę Cascino ale jako Tini Stoessel .


Dziewczyna w tym miesiącu pokazała , że skrywa w sobie więcej talentów niż mogliśmy się po niej spodziewać . Już w tym miesiącu została twarzą bardzo znanej marki modowej czyli CHER . Martinę na tych zdjęciach możemy zobaczyć poważną , pewną siebie i najważniejsze DOROSŁĄ ! Jest to letnia kolekcja 2017 . Czy to niesamowite ??





Ale to nie koniec niespodzianek w życiu młodej utalentowanej Tini . Niedawno nasza księżniczka oznajmiła całemu Światu , że nie jest sama !! Jak nam wiadomo rozstała się z dużo starszym od siebie mężczyzną Peterem Lanzani . Jednak mimo tego ona nie przejmowała się tym i gdy była o to pytana odpowiadała , że jest jej dobrze samej więc nie narzekała i pokazywała , że w pojedynkę też można zdobywać góry .




Jednak nie dawno nasza nowa solista oznajmiła , że poznała chłopaka , którego już dobrze znaliśmy z jej ostatniego teledysku "Great Escape " jest to Pepe Barroso !! Najciekawsi fani przeczuwali , że coś się kroi ale do tego czasu Martina nic nie chciała zdradzać aż do tej chwili :) Wy też się cieszycie z tego powodu ?? bo ja bardzo :) Życzę im wszystkiego najlepszego aby im ułożyło się jak najlepiej :)



Nie jedna dziewczyna chciała by spotykać się z takim chłopakiem prawda ?? A co jeszcze zmieniło się w życiu naszej idolki no na przykład jej solowy album czy najnowszy film , który 01.07.2016 roku miał swoją premierę w Polsce . Jednak pewnie tam wydarzyło się o wiele , wiele więcej tylko my znamy cząstkę tego jak Martina Tini Stoessel przemienia się z znanej dobrze nam serialowej Violetty na dojrzałą i pełną powagi kobietę Tini . Więc pewnie dużo osób by powiedziało , że rozpoczęła nowy rozdział , etap w swoim życiu . Więc pewnie tak ale czy na pewno dobrze zatrzasnęła za sobą dziwi ?? o tym dowiemy się już niebawem :)



Mam nadzieję , że spodobał wam się ten wpis :) Dałam z siebie wszystko i trzymam kciuki aby wam się spodobało :) Chcę wam powiedzieć abyście przeglądali uważnie bloga bo już w następnym tygodniu będzie konkurs na AUTOGRAFY !!! a jakie to sami zobaczycie :) Więc bądźcie czujni i do  zobaczenia już niebawem :)

2 komentarze:

  1. Świetny post jak i wygląd! Kto ci go robił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję cieszę się , że Ci się podoba :) a wygląd robił mi mój kolega z bloga www.swiatdisneya.blogspot.com :) dziękuję za komentarz :)

      Usuń