Wywiad z EmiFlesh

Cześć moi najdrożsi dzisiaj mam dla was kolejny wywiad !!! Ale tych wywiadów coraz więcej na moim blogu zauważyliście ?? hehe dzisiaj udało mi się zapytać o kilka spraw pewnie bardzo dobrze wam znaną dzięki Disneyowi EmiFlesh !!! Emilia jest naprawdę wyjątkowa , jest taka miła i radosna. Uwielbiam ją <3  Jeśli chcecie się dowiedzieć co Emi odpowiedziała na moje super trochę inne pytania to zapraszam do czytania <3



No dobra to jak już nacisnęliście Czytaj dalej to zapraszam do czytania <3

1). Co w blogowaniu lubisz najbardziej ??

                    Szczerze to najbardziej lubię robienie zdjęć na bloga. Super jest przy tym zabawa i wiem, że to fotografie czytelnicy lubią najbardziej oglądać.

2). Co czujesz gdy przeprowadzasz wywiad z gwiazdami ??

                    Stres, szczęście, stres, podekscytowanie, ster i wielką ciekawość, jakie dostanę odpowiedzi na zadanie przeze mnie pytania.... a i wspominałam już o stresie ?? :) :)

3). Jak rozpoczęłaś współprace z Disneyem czy możesz opowiedzieć ???

                    Dwa lata temu wystąpiłam w spocie reklamowym Disneya Chanel ( w sumie to nadal leci na TV). Na początku tego roku zostałam zaproszona do sesji promującej " Miraculum....". A wzięli mnie stąd , że pewna blogerka Disneya mnie poleciła. Biedronkowy projekt był jednorazowy, jednak po krótkim czasie zaproponowano mi stałą współpracę. I to cała historia.

4). Gdybyś miała opisać Sylwię Lipkę w 5 słowach jakie to były by ??

                    Zawsze dążąca do celu, sympatyczna, wie dobrze czego chce, szalona, nieprzejmująca się opinią innych :)

5). Czy wierzysz w to , że marzenia się spełniają ??

                Oczywiście, że wierzę! Szczerze nawet nie wiem jakie mam marzenia, żyję chwilą i cieszę się z tego co mam. Było w moim życiu kilka takich chwil, że stało się coś co sprawiło mi niewyobrażalną radość, ale wcześniej nie zastanawiałam się nad tym, że były to moje marzenia.


6). Rzecz bez , której nie ruszyła byś się z domu ??

               Ja mój telefon żyjemy w szczęśliwym związku. Nigdzie się beż niego nie ruszam :D

7). Czy powiesz kilka słów o Violetcie ???

                       O Violetcie to ja bym mogła nawet wypracowania pisać. Ponad trzy lata temu tak bardzo pokochałam ten serial, że praktycznie byłam od niego uzależniona. Wiedziałam praktycznie wszystko co znalazło się w internecie na temat aktorów z niego. Spędzałam godziny na czytaniu fanficion o Leonie i Violettcie ( pisałam swojego czasu nawet własne). Zawsze ogladałam odcinki po hiszpańsku od razu, gdy pojawiły się w sieci, a potem oczywiście jeszcze po polsku. Stałam pod hotelem, gdy byli w Łodzi, byłam na koncercie. Ahhh to były czasy. Teraz śledzę nadal karierę Tini i Jorge, ale V-lover zostanę na zawsze.


8).  Jaka jest Sofia Carson ???

                          Sofia Carson, jak się po niej tego spodziewałam jest niezwykle wyrafinowaną i inteligenta dziewczyną. Już od jakiegoś czasu ją obserwowałam i szczerze z niecierpliwością czekam na jej płytę. Nawet nie wiesz, jak bardzo się ucieszyłam, że to z nią przeprowadziłam wywiad. Była bardzo sympatyczna i muszę przyznać, że w realu jest jeszcze piękniejsza!


9).  Co lubisz w sobie najbardziej ???

                             Hmm to, chyba to, że nie boję się mówić tego co mi leży na sercu. Choć czasami nie wychodzi mi to na dobre. Lubię tez w sobie to, że nie mam w ogóle problemu z występami publicznymi, wręcz bardzo je lubię!


10). Kto jest twoim idolem ???


                               Jest na prawdę wielu artystów, których podziwiam. Jednak jeśli mam wymienić swoich idoli to na pewno TINI i Jorge Blanco - za to, że po Violettcie nie zrezygnowali, a dalej dążą do celu. Moja ulubiona autorka wszechczasów, J.K. Rowling, za to, że stworzyła serię, która zakręciła mi na długie lata w głowie. Jared Leto i Emma Watson - nie tylko dlatego, że są cudownymi artystami, ale dlatego, że są cudownymi ludźmi, którzy zrobili na prawdę wiele w swoim życiu.



11). Gdybyś miała powiedzieć złotą zasadę blogowanie i nagrywanie na YouTube dla początkujących jaka to by była ???

                                            Nie bój się krytyki. Zawsze znajdzie, chociaż jedna osoba, która będzie miała ochotę pokiereszować twoje plany związane z blogowaniem, czy nagrywaniem. Dąż do celu i nie poddawaj się, przy pierwszej porażce. Odpisuj czytelnikom, czy widzom, niech wiedzą, że są dla ciebie istotni.


12).  Jakie masz marzenie ???

                              Nie powiem, bo się nie spełni :)




Tak to był wywiad z Emilią Królikowską :) Mam nadzieję , że wam się spodobał :) Ja bardzo Ci Emilka dziękuję jesteś wspaniałą, pełną optymizmu dziewczyną i za to my wszyscy cię kocham <3 Jeszcze raz bardzo dziękuję EmiFlesh a my już widzimy się w następnym poście <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz