"Świad Cadne" - recenzja

Kochani dzisiaj przychodzę do was z długo wyczekiwaną recenzją książki kolejnej bohaterki z filmu " Violetta " . Jak sam tytuł mówi książka została napisana przez Cande Molfese . Jeśli chcecie poznać bliżej ten poradnik i moje zdanie zapraszam do dalszego czytania :)

 
 
" Świat Cande " to zarówno książka , poradnik , przewodnik uczuć . Nazwałam ją w taki sposób , ponieważ Cande opisuje swój świat jaki ma na co dzień czyli jako osoba a nie gwiazda . Ale wyróżnia się czymś , ponieważ jak wiecie jest to jej pamiętnik i jak zarówno wasz . Przy niektórych poradach , wyznaniach jest puste pole gdzie wy możecie wpisać daną rzecz lub to co czujecie .
 
Moim zdaniem to fajny pomysł na rozmaicenie biografii . Chcę zwrócić uwagę na wygląd jej . Okładka jest piękna , skromna i myślę że dość dziewczęca :)
 
Najbardziej mi się w tej książce podoba to , że jest inna od wszystkich . Czytając ją czułam , że Cande pisała ją tak z ręką na sercu . Moim ulubionym działem jest kiedy mówi o tym , że to ona poprosiła Rugerro o chodzenie . Dla nas dziewczyn było by myślę nie to zrobienia aby poprosić chłopaka o chodzenie . Jednak ona miała tą odwagę i zrobiła to . Dlaczego jest to właśnie mój ulubiony wpis ??? Bo jako dziewczyna , nastolatka wiadomo podobają mi / nam się chłopaki i ja osobiście boje się zagadać i myślę , że nie jestem jedyną dziewczyną z takim problemem . Boimy się , że nas wyśmieją , obrażą i inne rzeczy . Jednak autorka miała w sobie siłę i odwagę aby spytać go i chyba za to najbardziej ją cenie :)

 
Jak wiecie w styczniu sama Cande Molfese odwiedziła nasz kraj aby promować swoją książkę . Nie jest to pierwszy raz w Polsce . Mogła zwiedzać polskie dzielnicy już podczas Violetty Live a dokładnie 2 razy przyleciała do Polski na koncerty . Prawdopodobnie autorce spodobał się nasza ojczyzna . Jest to niesamowite jak tak wielka gwiazda powie : " Pokochałam Polskę" .
Na spotkaniu z nią przybyło ogromnie dużo ludzi a mogliście ją spotkać w Warszawie i Krakowie .
A tutaj macie kilka zdjęć z spotkania z nią :)





 
Podsumowując  książka " Świat Cande " jest świetną książką , która jest godna polecenia . Mi się ona bardzo i to bardzo podobna jest zrobiona dokładnie , z sercem i szczerością . Wyróżnia się tym , że jest to także wasz pamiętnik . Fajnie bo możemy się poczuć tak jakbyśmy kolegowali się z Cande bo ona zdradza nam swoje sekrety i my jej o nich wszystkich opowiadamy :) Jestem naprawdę zaskoczona nią pozytywnie . Bardzo wam polecam ją i myślę , że to by był super prezent na urodziny lub inne okazje .


 
A wy co myślicie o niej ??? Podzielcie się ze mną waszymi opiniami :) Bardzo za wszystko dziękuję za to , ze czytacie mojego bloga i czekajcie na następny wpis :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz