Moje wakacje

Hejka! Za każdym razem siadając, przed klawiaturą tworzyłam dla Was historię rodzeństwa, którą zresztą pokochaliście. Recenzowałam filmy, seriale, książki. Przeprowadziłam wywiad z utalentowany Marcinem Jędrzejewskim. Kiedy wy odpoczywaliście w promieniach bułgarskiego Słońca, ja chodziłam na sesje do artykułów. Dziś nie mam dla Was sesji, a jedno zdjęcie. Nie napisałam dalszej historii Aleksa i jego siostry. Nie przeczytałam czegoś, co zaparło dech w mojej piersi. Dzisiaj mam pustą kartkę, bo dziś opowiem Wam o moich wakacjach. Tego dnia podzielę się tym, co najcenniejsze, wspomnieniami. Serdecznie zapraszam.

Tegoroczny wypoczynek został zaplanowały od 11.08 - 18.08 nad Jeziorem Białym. Analizując wszystkie tak i przeciw postanowiliśmy nie wyjeżdżać zbyt daleko. A zwiedzić to, co piękne, a do tego blisko nas. Sama podróż trwała zaledwie niecałą godzinę. Droga była przyjemna, na szczęście nie spotkała nas żadna niespodzianka. Kiedy dotarliśmy do miejsca docelowego, byliśmy zaskoczeni. Pensjonat, w którym mieliśmy spędzić cały przyszły tydzień, okazał się strzałem w dziesiątkę. Przyznaję, na początku, kiedy zastanawialiśmy się nad noclegiem, nie byliśmy przekonani. Jednak rzeczywistość bardzo nam się spodobała. Mieliśmy przyjemność spania oraz żywienia w Pensjonacie Bankowym w Okunince. Jedzenie było przepyszne. Mieliśmy wybór wszelakich potraw na śniadaniu. Jak możecie się domyślić, był stół Szwedzki. Obiady nie tylko zaskakiwały smakiem, ale również wielkością. Było pysznie i zdrowo tak jak w domu! Każdego dnia ranki spędzaliśmy na plaży. Ciepła i czyta, woda skłoniła mnie do częstego pływania. Choć na co dzień jednak unikam tego sportu. Możliwość poleżenia na ciepłym piasku, ogrzewania przez promienie Słońca i dobra książka w ręku to przepis na idealny czas dla siebie. Nie mogę ukryć, że naprawdę wypoczęłam i podjęłam wiele decyzji, których się bałam. Był to czas nie tylko zabawy, ale również otwarcia nowych dróg. Wieczorami korzystaliśmy z tego, co najlepsze, czyli miasta. Rynek był przepełniony młodymi, uśmiechniętymi ludźmi. Przyjeżdżały grupki, znajomi, rodziny, dzieci. To był wspaniały widok! Nie mogę w tym miejscu nie wspomnieć, że odważyłam się na ekstremalną rzecz. A była to karuzela na wesołym miasteczku! Znów czułam się jak mała dziewczyna, która zaciąga tatę, na kolorowe atrakcje. Oczywiście karuzela pokazała, na co ją stać. Krzyczałam, ile siły w płucach, ale czułam się nieziemsko. Każdego dnia coś działo się innego. Nawet miałam możliwość jazdy konnej! To było wspaniałe doświadczenie. Zrobiłam swój pierwszy tatuaż z henny. Ten wyjazd był naprawdę czasem, kiedy robiłam coś nowego, coś na co dzień nie wiem, czy bym się zdecydowała. Uznaję, że wyjazd był wspaniałym podsumowaniem tegorocznych wakacji. Mam nadzieję, że i Wy mieliście okazję odpocząć, pobawić się, a nawet kogoś poznać :)  Dajcie znać, gdzie Wy w tym roku odpoczywaliście!