Zmienię się na bloggerkę modową?

Jasny gwint! Takich upałów to już dawno u nas nie było! Musicie przyznać, że lato w tym roku miało dobre wejście :) Piękne słońce, nieskazitelne niebo to musi oznaczać tylko jedno... idziemy na zdjęcia! Na moim blogu coraz częściej pojawiają się sesje, każda w innym stylu, rozmachu. Czy zmieniam się na bloggerkę modową? Porzucam tematy gwiazd, życia, porad? To wszystko w dzisiejszym wpisie! Serdecznie zapraszam :) 



Od pewnego czasu zaczęłam interesować się modą, trendami królującymi na dany sezon, no i.... eksperymentować z ubraniami. Zawsze byłam osobą, która nigdy nie chciała wyróżniać się poza szereg. Ubierałam się jak każdy: zwykły T-shirt, czarne spodnie, związane włosy. W moich „stylizacjach” nie było można odnaleźć tego czegoś. A jednak! Nowa szkoła, czysta, kartka pozwoliła mi zapisać ją na swój sposób. Ta skromna, szara Karolinka choć raz w życiu pozwoliła sobie na coś INNEGO. Koniec z nudnymi, szarymi zestawami. Koniec bycia kolejną w szeregu białych trampek. CZAS NA ZAMIANY. Każdego dnia bawię się modą, dopieram kolory, fasony, próbuję wbić się w obecny trend. Ale przede wszystkim nadal się uczę. Nie możecie zdawać sobie sprawy, ile radości mam z codziennego stania przed szafą i kombinowania. W końcu w moich ustach nie znajdują się słowa: NIE MAM SIĘ W CO UBRAĆ. Z tym koniec! Dlatego chciałabym, aby i na moim blogu pojawiało się coraz więcej takich artykułów, gdzie będę mogła pokazać Wam coś, co sama buduję każdego dnia. Oczywiście nie porzucę swoich felietonów, bo one to ja a ja to one. Chcę się rozwijać na każdej płaszczyźnie tego słowa. A czy wy lubicie modę? Wolicie bawić się kolorami, fasonami czy jednak pozostać w bezpiecznej strefie komfortu? Dajcie znać w komentarzach! 





















11 komentarzy:

  1. Ja zawsze stawiam na standardowe zestawienie jeansy i t-shirt. Nie idę za modą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczujesz jak zawodowa modelka, więc jak najbardziej prowadzenie bloga o modzie jest dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look! A zdjęcia powalają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylówka! Pamiętam jak kiedyś nie lubiłam eksperymentować z ubraniami, ale po zmianie szkoły postanowiłam, że może fajnie byłoby coś pozmieniać. Czekam na więcej postów z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! Bardzo fajny top ^^ Idealny na lato :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubie standardowe fasony :) ale ten zestaw pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A proszę bardzo, dodawaj więcej zdjęci stylówek. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny post, jesteś młodą dziewczyną baw się modą i stylami łącz , miksuj ,szalej !
    Ja też zauważyłam że jak tylko zaczęło się ciepełko zaczęłam wyciągać sukienki co do tej pory raczej stawiałam na spodnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry pomysł! ;) Świetne zdjęcia i proszę o więcej​. :)

    OdpowiedzUsuń