[Z głową w chmurach] Dzień wśród cytatyów+ lookbook

Cześć wszystkim! Kolejna sobota, kolejny weekend i kolejny wpis na blogu! Dzisiaj mam dla Was coś lekkiego jak piórko, miłego do czytania i delikatnego dla oka. Wszystko w jednym? TAK! Takie rzeczy wyłącznie u mnie :) Postanowiłam, że w kolejnym artykule zabiorę Was, bo mojego Świata- czyli przepełnionego cytatów. Mam nadzieję, że spodoba się Wam! Więc trzyma kciuki i zapraszam do dalszej części :). 






Opłakuję coś, czego nigdy nie miałam. Co za absurd. Rozpacz
z powodu przeklętych nadziei, przeklętych marzeń i oczekiwań.


Pamiętaj, najwięcej strachu kryje się w głowie.


Nie ufaj mężczyźnie, który umie tańczyć.


Mogłaby zamknąć oczy, udawać, że wszystko jest w porządku. Wiedziała jednak, że nie da się żyć z zamkniętymi oczami.




Codziennie patrz na świat, jakbyś oglądał go po raz pierwszy


Ci, którzy są wystarczająco szaleni, by myśleć, że są w stanie zmienić świat, są tymi, którzy go zmieniają.


Każdemu będzie dane to, w co wierzy.


Co ma być to będzie, a jak już będzie to trzeba się z tym zmierzyć.


 W chwili, kiedy zastanawiasz się czy kogoś kochasz, przestałeś go już kochać na zawsze.


Gdyby wszyscy moi przyjaciele skoczyli z mostu (...) ja bym z nimi nie skoczył. Stałbym na dole i czekał, żeby ich złapać.


Dochowanie wierności swoim marzeniom wymaga ogromnej siły. 












12 komentarzy:

  1. Kocham cytaty. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tekst i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne sandałki 🥰 nosiłabym! Wybrałaś bardzo ładne cytaty, jednak z tym o miłości - że jak się zastanawiamy, czy kogoś kochamy, to jednak nie kochamy, to się nie zgodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz genialnie :)
    Cytaty bardzo życiowe ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia i stylizacja :) cytaty bardzo prawdziwe i myślę, że są mottem niejednej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne cytaty i zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytaty świetne, ale tego o tańczącym mężczyźnie nie rozumiem :D :D

    Zapraszam na nowy post ze szczeniakiem w roli głównej ♥
    Pozdrawiam, Natalia.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeci od dołu - o zastanawianiu się nad kochaniem - sprawdza się. wydaje się banałem, ale to prawda. Znaczy, nie ma nic złego w zastanowieniu się nad związkiem z osobom, np. kiedy myśli się o dalszym byciu ze sobą, ale kiedy miłość się wypali, nie pozostaje długo się namyślać. Piękna sesja tak btw. ciekawe, jakbyś się prezentowała w czerwieni? W razie W, zostawiam adres sklepu z torebka do czerwonej sukienki. Pozdrawiam, Karolna! :S

    OdpowiedzUsuń