Fotografie to kęsy czasu, które można wziąć do ręki.

Cześć wszystkim to znowu ja! Kolejna sobota w naszej biografii. Kolejna okazja do spotkania się ze znajomymi, wyjścia na miasto, posprzątania. Kolejna okazja do przeżycia tego dnia jak najlepiej umiesz. W ostatnim czasie na mojej stronie ukazywały się artykuły życiowe, poruszające, irytujące, całkiem inne od poprzedniego. Dzisiaj mam dla Was po prostu zdjęcia z wczorajszej sesji, na którą się wybrałam. To szablon, który się jeszcze u mnie nie ukazywał. Zawsze musi być ten pierwszy raz, prawda? To zaczynajmy!  



To wy dzisiaj będziecie oceniać to, co dzieje wokół Was. Wpisy ukazujące się na moim blogu to moje przemyślenia, spostrzeżenia, historie z własnej skóry. Chcę, abyście to wy- moi czytelnicy opisali w komentarzu to, co dzieje się teraz, w tej chwili w twoim życiu. Rozejrzyj się wokół siebie i napisz bez myślenia czy zdania są porządnie złożone, czy nie ma błędów ortograficznych. Oceń czy moja stylizacja jest w twoim guście, po prostu zostaw w tym miejscu ślad!  

















Zdjęcia wykonała: Dominika K. 

10 komentarzy:

  1. Stylizacja nie w moim guście, choć podoba mi się połączenie tych kolorów. Ale jakoś krój tych spodni mi tutaj nie gra...No ale każdy lubi co innego :)
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo do ciebie pasuje! Według mnie piszesz bardzo fajnie i nie ma co w tym zmieniać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo mi się podoba. Kolory bardzo ciekawe https://beautylilly87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie bardzo mi się podobają, choć nie wiem czy bym je nosiła. Kolory całej stylizacji również mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo mi sie spodobla, szczegolnie spodnie :)

    Pozdrawiam :)

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow stylizacja bardzo w moim typie, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytanie kompletnie nie do posta, ale muszemuszeje zadać. Ktoś kojarzy jak nazywa się blog Damiana Wawrzusina?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, pozytywne fotki :)

    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcie. Jaka szkoda, ze takie fotografie poszły w niepamięć a ludzie nie pamiętają już co to znaczy przeglądać książkowy album ze zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń