|QUIZ| Jak dobrze znasz Jeremiego Sikorskiego?

Hejka wszystkim! Po ostatnich dość moralnych i wzruszających wpisach mam dla Was coś lekkiego, przyjemnego i umożliwiającego sprawdzenia swojej wiedzy na temat jednego z najpopularniejszych artystów w Polsce. Niejednokrotnie mieliście okazję czytać o nie jakim Jeremim Sikorskim na moim blogu! Jeśli jesteście, że mną od dłuższego czasu na pewno wiecie, że ten pan nie jest mi obojętny. Jednak, żeby Was nie przynudzać, zabieram Was do quizu, który mam nadzieję, że zrobicie jak najlepiej :) 


1). Kiedy urodził się Jeremi Sikorski? 

a). 21 kwietnia 1999
b) 20 kwietnia 1999
c). 16 maja 1999

2). Pierwszy singiel Jeremiego to? 

a). "Bez niej nie byłoby nas"
b). "Whoa"
c). "Nieznajoma" 


3). Pierwszy album nazywa się? 

a). Soon 
b). Odetchnij 
c). Otwórz się na świat



4). Skąd pochodzi Sikorski? 

a). Kraków
b). Warszawa
c). Lublin 


5). Ulubione danie Jeremiasza? 

a). pizza
b). rosół
c). kotlet schabowy. 


6). Kto jest idolem nastolatka? 

a). Beyonce 
b). Bruno Mars
c). Ewa Farna



7). W jakim programie rozrywkowym wystąpił Jeremi Sikorski? 

a). Koło Fortuny 
b). Rozmowy w toku 
c). Jeden z dziesięciu 


8). Jaki nosi rozmiar buta? 

a). 46
b). 40
c). 45


9). Którą ręką pisze? 

a). prawą
b). lewą
c). obiema



10). Ile ma rodzeństwa? 

a). 2
b). 3
c) 1 


11). Jak ma na drugie imię? 

a). Karol
b). Andrzej 
c). Jan 


12). Ile ma wzrostu? 

a). 200 cm
b). 190 cm
c). 180 cm 






WYNIKI 


8-10 punktów Jesteś stu procentowym fanem Jeremiego Sikorskiego. Widać, że bardzo interesujesz się życiem artysty. Czujesz jego muzykę i wiesz, po co tu jesteś. Jestem pewna, że Sikorski uśmiechnąłby się na Twój widok! 

5-7 punktów Znasz Sikorskiego na tyle dobrze, że spokojnie odnajdziesz się na jego social mediach, koncertach czy w otoczeniu jego fanów. Ciesz się mocą i energią, jaką przekazuje artysta swoim fanom! 

1-4 punktów Widać, że nie znasz Jeremiego Sikorskiego aż na taką skalę. Nic straconego! Włącz jego kanał KLIK posłuchaj i zapoznaj się z jego tożsamością. Jestem pewna, że kolejny quiz wyjdzie Ci w 100 % lepiej!  




ODPOWIEDZI 

1.
2. A
3.
4.
5. A
6. B
7. B
8. A
9. A
10.A
11. C
12. B








3 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc to nie znam aż tak dobrze Jeremiego by zgadnąć odpowiedzi na te wszystkie pytania. Super post. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak poprzedniczka, ja też nie znałam wcześniej Jeremiego, jest do dla mnie kompletnie nowa twarz i osobowość. Muszę wrócić do twoich poprzednich postów i zaznajomić się z tematem.

    OdpowiedzUsuń