Przegląd sklepów #6 SYLWESTROWE SZALEŃSTWO!

Kochani to już jutro! Za dokładnie 12 godzin, 28 minut będziemy witać 2019 rok! Niech wasza zabawa będzie szampańska i pełna niezapomnianych wrażeń! Jednak zaganiani przygotowaniami, aby wszystko wyszło, w 100% nie każda z nas ma dopracowane szczegóły związane z naszymi sylwestrowymi stylizacjami! Dlatego w dzisiejszym przeglądzie sklepów zaproponuję wam kilka, niesamowitych kreacji, które znajdziecie na ostatnią chwilę w popularnych sieciówkach za naprawdę dobre pieniądze:).


31 grudnia to dzień, kiedy zapominamy o słowie „skromność” i stawiamy na pełno wymiarowy błysk. Cekiny, błyskotki, fryzury, makijaż to tylko fragmenty występujące w życiu każdej kobiety. Jednak najważniejszym aspektem tego dnia jest radość i szeroki uśmiech! Niech tego dnia nikt nie będzie smutny, nie myślcie o rachunkach, nieudanych randkach. Pełnym wdechem i wydechem wyrzućcie wszystko, co złe w 2018 roku. Niech 2019 przyniesie wam nie tyle miłości ile radości i wielkiego dystansu do tego, co dzieje się wokół nas! 



1).Moją pierwszą propozycją jest dzianinowa sukienka z koronką, którą znajdziemy w sklepie SinSay w cenie 79,99 zł. Piękna propozycja w zestawieniu z dużą, mówiącą za siebie biżuterią powali nie jedną waszą rywalkę!  



















2).  Jeśli tego dnia stawiacie na wygodę i szampańską zabawę spodnie chino to traf w 10! Ten model spodni jest jednym z najpopularniejszych w 2018 roku. Skomponowane z pięknymi, koronkowymi bodami nie sprawią, że będzie wyglądać jak Jennifer Lopez, ale najlepsza wersja siebie! Spodnie znajdziecie również w sieciówce Sinsay w cenie już 39,99 zł. 














3). Coś małego, a tak pięknego! Brokatowa torebka z paskiem już w cenie 19,99 zł w sklepie Sinsay! Moim zdaniem to nie tylko piękne wykończenie stylizacji, ale pewność, że wasze dokumenty, telefon czy nawet pieniądze zostaną na swoim miejscu!  
















4).  W tej sukience podbijecie parkiet! WELWETOWA SUKIENKA Z KOPERTOWYM DEKOLTEM. Jeden z najczęściej widzianych kroi sukienek na ściankach modowych. Moim zdaniem ubranie robi naprawdę wielką robotę! Znajdziecie w Croppie w cenie 59,99 zł.

















5). Kolejną sukienką, którą proponuje nam Cropp jest jednym z największych hitów sylwestrowego parkietu! DOPASOWANA MINISUKIENKA w kolorze holo. Wyobraźcie sobie światła padające na właśnie waszą sukienkę! Coś niesamowitego :). Już za jedyne 29,99 zł
















6).  Jeśli szukacie, czegoś dojechanego do spodni proponuję BODY Z GŁĘBOKIM DEKOLTEM. Są świetnym wyjściem dla tych, którzy nie zbyt swobodnie czują, się w sukience a chcą tę noc spędzić na parkiecie! Body również znajdziecie w sklepie Cropp w cenie 29,99 zł.












7). Sukienki były, spodnie były czas i na spódnicę! Moją kolejną propozycją jest Plisowana spódnica  w cenie 49,99 zł ze sklepu House. Moim zdaniem to możliwość niesamowitego zaskoczenia najbliższych i sporej wygody! 















8). Kolejnym modowym dodatkiem z mojej strony jest kolorowa torebka na łańcuszku, którą wykorzystacie nie tylko na imprezy, ale także do stylizacji oficjalnych. Znajdziecie ją w sklepie House w cenie 39,99 zł. 
















9). Coś, co jeszcze tu się nie pojawiło, a może być naprawdę fajnym sposobem zwrócenia na siebie uwagi to opaska z kwiatami za jedyne 9,99 zł w Housie. Do skromnej, małej czarnej sądzę, że będzie naprawdę pięknym wyjściem. 













Na dziś to wszystkie moje propozycje :) Mam nadzieję, że coś może akurat wpadło wam w oko :) Mi nic innego już nie zostało, jak życzyć wam szampańskiej i przede wszystkim udanej zabawy z najbliższymi! Do siego roku!  

8 komentarzy:

  1. Wybrałaś bardzo fajne rzeczy na sylwestra bardzo podoba mi się sukienka która kryje się pod numerem czwartym mam coś podobnego 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra rzeczy wybrałaś i to body z głębokim dekoltem to coś dla mnie bo mam spodnie takie i do tego właśnie ekstra torebeczka błyszcząca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza propozycja to jak dla mnie strzał w 10tkę! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer 7 podoba mi się najbardziej :) Witaj w Nowym Roku! Bardzo fajny blog ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam skromność... Upolowałam sukienką za 59,90 (co śmieszniejsze w okresie wyprzedaży też ma tą samą cenę) zł. W tym sezonie trzeba zabłyszczeć. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 3! torebka na pasek 10/10
    ale także pozostałe rzeczy mi się pododają

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torebka nerka z brokatem. PS. Zapraszam na mój nowy post, Diana

    OdpowiedzUsuń