Filmy, muzyka, przekąski na jesienną chandrę!

Za oknem coraz zimniej, rześkie poranki nie do końca pomagają nam w stawaniu do szkoły, pracy, studia. To wszystko jest do przyzwyczajenia, ale nie okłamujmy się zakładanie mas ciuchów, aby było, choć trochę cieplej nie przemawia przy najmniej do mnie. Ale nie bądźmy tacy samolubni. Trzeba i widzieć zalety. Dlatego dzisiaj przygotowałam dla was propozycję filmów, muzyki oraz przepis na przepyszne ciasteczka idealne na jesienną chandrę! A może akurat umili Ci to stanie na przystanku, pobudkę o 5:45 bądź odpoczynek po całym dniu! Serdecznie zapraszam :). 




Jesień jest porą moim zdaniem najbardziej specyficzną. Raz przepiękna złota i co najważniejsza polska jesień, z drugiej hlupa, wiatr, temperatura sięgająca dwóch stopni Celsjusza. Jednak są i te zalety :) To czas, kiedy moim zdaniem trochę zwalniamy obroty, to chwile, kiedy mamy czas wyjść z przyjaciółką do kawiarni i powspominać sobie dawne lata. Są i też zdarzenia, które dają nam dużo do myślenia. Wiecie lato, wiosna to czas, kiedy pracujemy nad swoją sylwetką, aby wyjść na plaże, kiedy dobieramy ciuchy do najnowszych trendów, pracujemy ponad siły, by mieć te dwa tygodnie wakacji. A zima to jednak czas dla rodziny, najbliższych, Więc upierając się na swoim jesień to czas dla ludzi, dla pokazania, że ma się jeszcze choć trochę sympatii do tego Grześka czy Marioli :). 

Jeśli jednak macie gdzieś w zamyśle weekend pod ciepłym kocykiem bądź chorujecie to mam dla Was propozycje, które szybko wyciągną was z tego łóżka :), ale i też pozwolą zrelaksować się, pomarzyć, popłakać i przede wszystkim zapomnieć o wszystkim, co dziś suszy Ci głowę! 

FILMY 

1). Moją pierwszą propozycją jest film już bardzo stary, ale oglądając go nawet po raz setny sama płaczę jak małe dziecko, któremu zabrano lizaka. Myślę, że jest to fabuła dla tych, którzy gdzieś się pogubili i mają sprawę na sercu, z którą chcą po prostu wypłakać. Mustang z Dzikiej Doliny 



2). Kolejną propozycją jest film, którego recenzję mogliście już przeczytać na moim blogu. Jest to opowieść o pewnej dziewczynie, która chyba swoją historią podbiła serca nie jednej dziewczyny. Czuję coś, że to dla tych, którzy mają swoją sympatię, a boją się powiedzieć to, co czują.   Do wszystkich chłopców, których kochałam



3). Film, który powinien obejrzeć każdy bez względu na to, czy jesteś mężczyzną zamożnym, nastolatkiem, który zaczął swoją historię z liceum, czy dziewczyną, która kocha modę, najnowsze trendy. Gra aktorka powala, a sens, jaki znajdziemy, po obejrzeniu w swoim sercu jest tylko nasze i nikt nam tego nie zbierze.  Cudowny chłopak. 



4). Moją kolejną propozycją jest film dla tych, którzy wątpią w swoje cele i to, że mogą coś osiągnąć, pomimo że nie są z zamożnej rodziny. Historia człowieka, który dziś jest PANEM Internetu. Nie ważne skąd jesteś, ile pieniędzy masz, ale to, co masz w głowie i czy naprawdę tego chcesz. The Social Network



5).Moją już przed ostatnią propozycję film, którego większość osób nie zna, nie kojarzy. Z naprawdę rewelacyjną obsadą grającą w największych musicalach twórczości Disneya. Dla mnie ten film dał do myślenia pod kątem śmierci i tego, że ludzie i tak prędzej opuszczą nas, ale najważniejsze jest to, żeby nosić ich w sercu, a nie w oczach.  Charlie St. Cloud



6). Wisienką na torcie jest film, na który jadąc, uważałam za nudę, beznadzieję i całkowity niewypał. Jednak okazało się całkiem coś innego. I to jest świetny przykład, że nie możemy oceniać niczego, ani nikogo po okładce. Jeśli pomyślisz tak jak ja, że to film nie dla Ciebie to jesteś w błędzie! Włącz, obejrzyj i pomyśl. Tylko o to Cię proszę. Dywizjon 303 historia prawdziwa. 



MUZYKA 


1). Filip Lato - Moment




2). Lucy Hale - Make You Believe



3). Tau - List Motywacyjny




4).  Łobuzy - Zbuntowany Anioł




5).  TINI, Cali Y El Dandee - Por Que Te Vas




6) Little Mix - Woman Like Me ft. Nicki Minaj



PRZEPIS NA PYSZNE CIASTECZKA

Każdy z nas uwielbia sobie podjeść, kiedy pada za oknem, zimno jak diabli, aż nie chce się wystawić nosa za drzwi. Na początku roku szkolnego dostałam od mojej przyjaciółki Natalii przepis na przepyszne i co najważniejsze ZDROWE ciasteczka. Idealne na seans, do pracy, szkoły. Na każdą okazję w sam raz dla Ciebie. 

  • 2 SZKLANKI PŁATKÓW OWSIANYCH
  • 2 JAJKA
  • PÓŁ SZKLANKI CUKRU (MOŻNA ZASTĄPIĆ MIODEM)
  • 3 LUB 4 ŁYŻKI MASŁA
  • PÓŁ ŁYŻECZKI PROSZKU DO PIECZENIA 
  • PÓŁTORA SZKLANKI MĄKI 
  • BAKALIE 
  • 160 STOPNI PRZEZ 7-8 MINUT



Wszystkie składniki mieszamy ze sobą, a następnie formujemy kuleczki, które wkładamy do piekarnika. To pyszna i zdrowa przekąska! Coś idealnego na jesienną chandrę :)  Na dziś to wszystko :) Mam nadzieję, że artykuł Wam przypadł do gustu. Dajcie, znać w komentarzu co sądzicie.  

10 komentarzy:

  1. Na pewno skorzystam z przepisu na ciasteczka! Uwielbiam piec ;) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie filmów. Właśnie szukałam czegoś z moim narzeczonym na wieczorny seans. Przepis na ciasteczka też na pewno spróbuję. Pozdrawiam, pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o Jesień zdecydowanie w tym roku milej mi się ją spędza z racji tego, iż jestem w Niemczech na okres jesienno-zimowy i jest zupełnie inaczej, ale jeśli byłabym w domu na pewno było by to inne spojrzenie. Muzyka spoko, a przepis na ciasteczka znakomity lecz wole bardziej bez cukrowe propozycje:)
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super muszę oglądnąć któryś z tych filmów w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Zrobiłam sobie zrzuty ekranu filmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zestawienie, a przepis na ciastka na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm z tego wpisu gdyby tak to wszystko połączyć połączyć to wyszedł by cudowny dzień pełen radości i też takiego trochę jesiennego oderwania. Pozdrawiam cieplutko 💋

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ cudowny wpis! <3 tego mi było trzeba ponieważ ostatnio jesienna chandra u mnie w pełni, haha :) obserwuję i pozdrawiam Cię serdecznie! :) Samych słonecznych dni :* i dosłownie i w przenośni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Film pt. ,,Cudowny chłopak'' oglądałyśmy i nawet na nim płakałyśmy ;p Super propozycje!

    OdpowiedzUsuń
  10. zachecila mnie - Do wszystkich chłopców, których kochałam.

    OdpowiedzUsuń