Dlacze­go nie wie­rzy­my w bajki? Bo baj­ki na­pisa­li ludzie. In­ni ludzie... 100000 wyświetleń na blogu!

Kilka miesięcy temu byłam nikim, kilka miesięcy temu była zwykłą dziewczyną, kilka miesięcy temu nie byłam sobą. I choć czas przeplata, się w naszych palcach jak wstążki na powiewie wiatru tak jak upadałam i podnosiłam się i choć z utratą sił marzyłam tylko o wiecznym zaśnięciu, tak dziś wiem, kim jestem. Czego pragnie moje serce i czego pragnę ja sama? I choć wiele ludzi próbuje wymazać to z mojej pamięci, zalepiając to pochwałami i sukcesami ja pomimo lęku podnoszę głowę coraz wyżej i coraz głośniej wymawiam swoje imię. JESTEM, KAROLINA KOCHAM PISAĆ I OD DZIŚ JESTEM SOBĄ. MOŻE NIE SPODOBAM SIĘ TOBIE, MOŻE JESTEM INNA, ALE WARTA NAJWIĘKSZEGO CUDU, JAKI DAŁ NAM BÓG: ŻYCIA. 


Cóż co mogę napisać? Podziękować, przeprosić, opowiedzieć, a może napisać o miłości, nadziej, marzeniach i przyjaźni? Nie chcę, abyś czytając to miał wrażenie skopiowanej gatki każdej blogerkiyoutuberki czy osoby prowadzącej Instagram. Chcę, abyś czuł się wyjątkowo tak jak nigdy dotąd. To, co robię, tu w tym miejscu jest czymś, czego wielu ludzie mi zazdroszczą, chwalą, nie dowierzają, że teksty, które poruszają ich serca, napisała szesnastoletnia dziewczyna, mająca przed sobą pustą kartkę, słowa muzyki i głowę pełną marzeń, nadziej, chwil już przeżytych. I pomimo daty przedawnione tak w mojej głowie wciąż żyjące słowa ludzi, którzy wraz ze mną budowali to, co dziś jestem w stanie zniszczyć, osobowość, która zachwyca, zadziwia i pokonuje bariery zbudowane w głowie, sercu i w życiu. I choć przez wielu ludzi niedostrzegane tak mające duże znaczenie spojrzenia każdej osoby mijającej na chodniku. Co dzień jestem inna, każdego dnia ubieram nowe ciuchy, robię nową fryzurę i zakładam nową maskę. I choć już wszystko to mnie boli, tak w dzień, w dzień jestem kimś, kogo chciałabyś poznać, przytulić, przyjść po radę, kiedy ktoś inny Cię zrani. Nie bądź samolubna, nie każ, mi być kim nie jestem, kogo tylko udaję, aby inny mnie pokochali Czy w życiu liczy się tylko wygląd, pieniądze i to czy jesteś popularna, czy nie? W życiu bądź sobą, kochaj swoje uda, pupę, która jest oceniana przez wszystkich, nie pozwól, aby ktoś powiedział Ci: „JESTEŚ GRUBA". Pokochaj mnie taką, jaka jestem, zobacz we mnie to, czego inni nie widzą i bądź najlepszą wersją siebie.


To wszystko to tylko kawałek tego, co każdego dnia przezywamy, to co nasze oczy widzą, uszy słyszą, a ciało czuje. W tej części chciałabym z całego serca podziękować osobom, dzięki którym powstają piękne zdjęcia, poświęcają mi swój cenny czas i pomimo pogody, mrozu, upału są w stanie zrobić piękne zdjęcia, uchwycić to, co inny nazywają duszą. Monika P., Dominika K., to dwie mojej przyjaciółki, które nie są tylko wartościowymi dziewczynami, ale ludźmi, bez których to wszystko nie wyglądałoby, tak jak wygląda dziś. Dziękuję dziewczyny, jesteście wielkie! Ogromne podziękowania jestem winna mojej utalentowanej grafice! To dzięki Tobie cała oprawa zdjęć, tła i wszystko, o co pytacie, zawdzięczam właśnie jej! Milena jestem wielka sercem i duszą. Nawet nie wiesz, jaką jestem szczęściarą, że poznałam właśnie Ciebie! Wypada mi również podziękować mojemu koledze z tej samej branży Mateuszowi! To właśnie dzięki tobie to wszystko stanęło na nogi. Dziękuję Ci z całego serca. Mojej serce wie doskonale, że bez Dominiki L., Julii K., i wielu innych osób dziś nie była bym tak silną osobą, pełną wiary i chwil, które nigdy nie zapomnę. Każde wasze słowo było dla mnie lekarstwem na smutek, bez radę i braku motywacji w całe moje życie! Dziękuję Wam! Big Love. 

Nie było by mnie tu, gdyby nie wy! Chciałabym podziękować każdej z osób z osobna, ale jest to niemożliwe. Więc mam nadzieję, że kilka słów skierowanych w waszą stronę wynagrodzi każdy pozostawiony komentarz, obserwację i wyświetlenie dodające pewności w to, co dziś robię. Kochani bez względu kim jesteście, skąd pochodzicie czy z małej wioski, czy wielkiego, tłocznego miasta chcę, abyście pamiętali tylko jedno: MOŻECIE BYĆ KAŻDYM! I nieważne jak dziś jest, ważna jest siła walki w to, co pragniemy najbardziej całym sercem. Wasza przyszłość jest tylko w waszych rękach. Ludzie będą Was ściągać w dół i choć będzie, ciężko nie pozwól, by ktoś kierował twoim życiem, losem i co najważniejsze sercem! 


























12 komentarzy:

  1. Zdjęcia bardzo mi sie podobają ;) Szczególnie ten sweterek jest piękny 🤗 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. To jakochańsza osóbka jaką znam. Zapraszam was do czytania i obserwowania. Może jej historia odmieni waszą❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, jesteś super osóbka. Pozdrawiam cieplutko 💋

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!!! Uwielbiam czytać o tym, że się komuś coś udało. Ja też lubię pisać i chętnie to robię. A jak się komuś nie podoba to niech nie czyta. I tyle w temacie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam początki mojej strony. PO miesiącu miałem chyba 100 wyświetleń albo coś koło tego,tragedia :D Grunt to dobra promocja. Powodzenia. To dopiero początek Twojej drogi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, sweterek przyjemny:)
    Pozdrawiam:)
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja!
    Gratuluje 100 tys wyświetleń ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam czy jest pani zainteresowana promowaniem jakze mojej niezwykłej herbatki do picia na parze proszę o informację zwrotną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o e-maile na adres: karolina-resztak@o2.pl i więcej informacji :)

      Usuń