Przegląd Youtuba! Co się teraz słucha?

Hejka wszystkim! I znów jest sobota! Ta wymarzona, wyczekana sobota. Każdy z Nas przypuszczam czeka z wielkim wytchnieniem, aby choć przez te dwa dni odpocząć, zrobić coś co naprawę Nas interesuje, a nie to co musimy robić i przede wszystkim odpocząć. Zaczął się październik więc większość z Was rozpoczęła również swoją przygodę ze studiami, więc domyślając się jest kupa nauki. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z czymś lekkim, co będzie Was wstanie odstresować na chwilę zapomnieć o kartkówce z geografii, matematyczki czy sprawdzianie z biologii. Więc nie przedłużając zapraszam! 

Muzyka jest dla większości ludzi czymś więcej niż tylko elementami natury, dźwiękami, słowami, chwilą rozrywki, ale nutami zrozumienia. Bywają chwile, kiedy nie jesteśmy wstanie poradzić sobie z zmianą środowiska, problemami rodzinnymi, kredytem, kłopotami zdrowotnymi, zerwaniem czy zauroczeniem. Jeśli mamy wokół siebie ludzi, którzy są jak pamiętnik na kluczyk to po prostu poszczęściło się, ale nie każdy jest w stanie coś takiego powiedzieć. Wtedy muzyka staje się przyjacielem, rodzicem, lekarstwem, a czasem i wrogiem. Nie bez przyczyny znani wszystkim artyści jak np. Rihanna śpiewa o bólu, smutku, szczęściu czy miłości, bo na pewno zdaje sobie sprawę, że słuchają jej muzyki nastolatkowie, którzy przechodzą w swoim życiu ciężki okres, dorośli, którzy nie radzą sobie z odpowiedzialnością, która ciąży na nich, starsi, którzy oprócz własnego odbicia nie mają nikogo. Dlatego nie mów, że muzyka to tylko wygłupy, pomysł na zarabianie grubego hajsu, ale coś co wielu z Nas ratuje od głupich decyzji. 





















 7. Bartek Kaszuba - My
































Ja dla Was dziś przygotowałam 15 kultowych piosenek, które w moim sercu znalazły swoje miejsce. Mam nadzieję, że i u Was będą mieć miejsce. Napiszcie mi w komentarzu, która z piosenek podoba Wam się najbardziej i jakie są wasze ulubione ;) Pozdrawiam i widzimy się w kolejnym wpisie! 

7 komentarzy:

  1. Znam kilka tych piosenek i u mnie też mają szczególne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię piosenkę Weź nie pytaj :) mega prawdziwe słowa trafiające na 100 % do mojego serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój numer jeden to Sarsa - Zakryj

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wymienionych piosenek słuchałam tylko 6,10,14 i 15 ;)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolina, znasz może jakaś książkę o bohaterce z imieniem Julia? Najlepiej młodzieżową.
    Pilnie potrzebuje :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Weź nie pytaj-moja ulubiona ostatnio ☺

    OdpowiedzUsuń