Współpracuje z Bell! Recenzja najnowszych kosmetyków.

Hejka wszystkim! Połowa wakacji już za nami, a na Nas ciągle czeka niesamowita przygoda. To już tylko miesiąc, miesiąc pełny zabawy, niesamowitych spotkań i wielu nie zapomnianych chwil. Wakacje są po to, aby żyć każdym dniem i nie zastanawiać się co będzie jutro. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z recenzją najnowszych kosmetyków firmy Bell. Jestem ogromnie zaszczycona możliwością kontaktu z producentami tak powszechnej w Polsce marki kosmetyków dla kobiet. W dalszej części znajdziecie sesję, mój podgląd na kobiece piękno i filmik z dosłowną recenzją. Serdecznie zapraszam!  

Każda z Nas pragnie być najpiękniejszą wersją siebie. W pułapce czasu gonimy za nowymi trędami mody, makijażu, stylu. Upodabniamy się do swoich idoli tylko po to, aby czuć się ze sobą wyraźniej, lepiej. Tak naprawdę większość z Nas nie akceptuje siebie. Nie lubi swoich policzków, brzucha, nóg, pośladków... Wtedy nakładamy na siebie coraz więcej masek, warstw makijażu, a ludzie na ulicy mylą Cię z kimś kim w ogóle nie jesteś. Na początku Ci to imponuję, ale z każdym dniem męczy Cię to, mijają miesiące, lata, zakochujesz się, tylko w tym problem, że On kocha nie Ciebie, ale tą w którą się ubierasz każdego dnia. Wydajesz fortunę pieniędzy na kosmetyki, najlepiej, żeby kryły jak farba do ścian. Męczysz się. Dobrze o tym wiem, dlatego przestań udawać puki masz na to czas. Ludzie łykają wszystko, są mili, pobłażliwi, ale do momentu. Będzie taki czas, kiedy wszyscy się od Ciebie odwrócą, bo nigdy nie znali Ciebie. Bądź sobą, bądź naturalna i nie walcz z swoim ciałem. Pracuj nad nim, ale nigdy się go nie wypieraj.  

Kosmetyki z firmy Bell są takim asortymentem, który uwydatni to piękno, którego Ty sama nie widzisz w lustrze, a widzę to ja, twoja mama, przyjaciółka. Wiem doskonale jak to jest, kiedy wszyscy dookoła próbują Ci wmówić, że jesteś niewiastą tej planety, a Ty sama czujesz się jak mop w łazience. Nie maskuj się, a pokazuj. Pokaż swoje piękne, duże usta. Rozświetl tą na co dzień smutną twarz, pokaż jaka naprawdę jesteś!  

Marcelina Zawadzka- Prezenterka telewizyjna, modelka, Miss Polonia 2011 to jedna z najbardziej lubianych osobowości w polskim show-businessie. Naturalność, kobiecość i urok osobisty to jej cechy, które idealnie oddają wartości marki. Bo nie liczy się ilość, ale jakość i to co kryje się za pięknym opakowaniem.  


















Recenzję wszystkich otrzymanych przeze mnie produktów obejrzycie w tym filmiku: 



Podsumowując piękno to nie tylko warstwa makijażu, ale to kim jesteśmy! Dla mnie kosmetyki firmy Bell są najwyższej jakości i jeśli chcecie być tym kim jesteście, a przy tym podkreślić swoje zalety to te produkty są dla Ciebie!  
Napiszcie mi czy kiedyś coś mieliście z tej o to firmy i czy Wam się sprawdziły.   
Chciałabym także podziękować swojej przyjaciółce Dominice za pomoc przy sesji! Podoba Wam się? 

12 komentarzy:

  1. Bardzo dawno nic z tej firmy nie miałam :) muszę koniecznie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam te kosmetyki :) Bell co chwila zaskakuje mnie nowościami. lubie ich kosmetyki, chociaz nie wszystkich używam, ale wiekszosc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki Bell goszczą u mnie już wiele lat. Są naprawdę świetne, dobrej jakości i w bardzo przyzwoitych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam pomadki i powiem, że były bardzo trwałe. Ciężko było je zmywać. Innych kosmetyków jeszcze nie miałam okazji używać, ale przy najbliższej okazji będę starała się to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspierajmy polskie firmy kosmetyczne :) Muszę wrócić do tej marki, dawno nic ich nie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję współpracy! :) mam matową pomadkę od Bell i całkiem fajnie mi się sprawdza :)
    pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo <3 Tego zestawu jeszcze nie mamy ^^ Musimy przyznać, że bardzo nas kusi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki przykuwają uwagę. Jeżeli chodzi o kosmetyki to kieruję się tym, że zawsze sprawdzam ich skład, aby upewnić się czy dane kosmetyki nie były testowane na zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie jestem w trakcie testów tych kosmetyków <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bell to Dobra firma, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kosmetyki z tej firmy. Życzę udanej współpracy. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki z Bell są świetne :) Jakbyś miała chwilkę to zapraszam do mnie do nowo tworzącego się bloga z opowiadaniem https://storybymissfalco.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń