W ananasach siła! Czyli za co polscy fani kochają Sylwię Lipkę?

Hejka naklejka pięć, trzy, zero! Dzisiaj bierzemy pod lupę fanów polskiej, pięknej, szalenie utalentowanej, piosenkarki, youtuberki, kobiety sukcesy, czyli Sylwii Lipki! Tak, tak bardzo o tym dobrze wiem, że Polskę objęły ananasy Sylwii. Jest to jedna z najaktywniejszych i największych fanowskich grup w całej Polsce dlatego kto w nim jest powinien nosić głowę w górze i być dumny, że ma tak liczną rodzinę, bo słuchajcie być w jakimś fandomie, być częścią sukcesu swojej idolki to tak jak by ją znać wiele lat i czuć się jak z najlepszym przyjacielem. Jeśli macie ochotę poczytać o swojej divie, albo poznać kogoś nowego to serdecznie Cię zapraszam!  




 Sylwia Lipka to 21 letnia polska wokalistka, wideoblogerka i prezenterka telewizyjna. Swoją przygodę z sławą rozpoczęła w 2014 jako współprowadząca program telewizyjny I love Violetta, który pokochała polska widownia. Od dziecka marzyła o tym, aby śpiewać, dzięki wspaniałym rodzicom rozwijała swój niebywały talent i zdobywała kolejne serca.  Jak sama wspominała w wielu wywiadach jeździła na róże konkursy, występowała w teatrze, a nawet śpiewała przez samym prezydentem Polski Bronisławem Komorowskim. Swoich sił próbowała jako youtuberka! Dzięki motywacji, sile, a przede wszystkim pomyśle dziś ma na swoim koncie ponad 450 247 subskrypcji! Lecz to nie koniec aktywności piosenkarki w Internecie. Jej zdjęcia na nie jakim Instagramie są jednymi z naj chętniej oglądanych w tym kraju. Sylwia_music obserwuje ponad 479 tysięcy ludzi, czerpiących inspirację, siłę do walki, motywację, a przede wszystkim wielki, kochany uśmiech. Rozbawiała swoich fanów poprzez śmieszne Musical.ly gdzie króluje. Jej oryginalność jest tak niebywała, że nie da się wypisać wszystkich osiągnieć tej jednej dziewczyny. Sądzicie, że to przypadek, że właśnie dzisiaj ukazuje się ten artykuł? O nie! 1 lipca jest bardzo ważną datą dla prawdziwych fanów Lipki, bo właśnie dziś artystka obchodzi swoją drugą rocznicę wydania debiutanckiego krążka, który pokrył się złotem. 




 Ananasy Sylwii to jedna z najliczniejszych grup fandomskich, która została założona w Polsce. Ma wspaniałych fanów, którzy wspierają wokalistkę na każdym kroku, nie pozwalają Jej zapomnieć, że są właśnie tutaj, aby zawsze mogła na nich liczyć. Ja tak naprawdę jestem tutaj, bo to Ona dała mi wielkiego kopa i pokazała, że jeśli sama nie zawalczę to nikt nie przeżyje tego życia za mnie. Kilka lat temu podczas live zadałam jej pytanie: czy wierzysz w to, że marzenia się spełniają? Los tak dał, że je przeczytała i wiecie co odpowiedziała? Nie, marzenia się spełnia. Od tego dnia moje życie się zmieniło oczywiście nie z dnia na dzień to nie film, ale każdego dnia powtarzałam sobie to jedno zdanie, walczyłam i w końcu wywalczyłam. Pierwsze spotkania, gdzie najmocniej na Świecie przytuliłam osobę całkiem mi obcą i poczułam jakbym znała ją wiele lat. Wtedy w liście obiecałam jej, że spełnię swoje marzenia i wiecie co każde z nich krok po kroczku spełniłam. To Ona na ostatnim m&g powiedziała mi: pięknie wyglądasz! To Ona pokazał mi którą drogą iść, gdyby Bóg nie chciał, abym napotkała Ją na swojej drodze dziś była bym kimś innym.  





A za co inni kochają Sylwię? O to ich wypowiedzi:

Za uśmiech, za poczucie humoru.
 
 Sylwia jest nie tylko idolką, ale też moim wsparciem i motywacją. Wiele razy miałam sytuacje, że ktoś mnie lub Sylwię obrażał za to, że ją lubię. To chore. Po tych sytuacjach jeszcze bardziej się do niej przywiązałam. Najlepsze jest to, że idol i jego muzyka jest z nami w najtrudniejszych chwilach. Dzięki Syli na mojej twarzy pojawia się uśmiech, a w głowie marzenia i cele, które chciałabym osiągnąć. Motywacją jest też dzięki swoim filmom na YouTube. Nagrywa tam różne poradniki, dzięki którym sama mam ochotę coś zrobić ze swoim życiem. Cieszę się, że ją mam
 
 
Za jej charakter, za stosunek do fanów , za jej twórczość , za każdy uśmiech, za to, że pokazuje jak spełniać marzenia
 
 
Za wszystko po prostu🌸🌸
 
Za to, że tyle dla Nas robi, jest kochana, jest szczera, uśmiechnięta, za wspaniałą muzykę, którą nam daje, zawsze potrafi sprawić, że będziemy szczęśliwi. Po prostu za to, że jest 💓
 
 
Za to, że jest sobą zawsze, ma dla nas czas, jest szczerą osobą i zawsze uśmiechniętą, za piosenki wspaniałe, za to, że daje mi dużo siły i uśmiechu na każdy dzień 💗 i mogłabym wymieniać do końca
 
 
 Sylwię kocham za jej więź z fanami
 
 
Kocham ją za to że jest taka kochana dla fanów
 
 
Bardzo podoba mi się Jej entuzjazm w stronę fanów, otwartość i hm...prostość? Nie wiem, jak to nazwać, ale jest taka prosta no, nie wywyższa się.
 
 Pozytywna energia i dystans do siebie to coś bardzo rzadko spotykanego w dzisiejszym Świecie.
 
Pozytywna energia, rzadko spotykana więź z fanami, otwartość, brak sztuczności:)
 




 

Jak sami widzicie Sylwia nie daję tylko muzykę do tańca czy śpiewania, ale buduje z każdym z Nas osobna Świat, którego tak bardzo brakuje. Daję miłość, szczęście, rozwagę, ale przede wszystkim ten szacunek i wieź o której pisały dziewczyny. To wszystko dostajemy w takim pięknym prezencie, ale tylko od nas zależy, czy go otworzymy :)  
 Instagram- KLIK
 
Grupa Ananasy Sylwii - KLIK
 
YouTube - KLIK
 
Twitter - KLIK
 
Sklep- KLIK
 
 





 

4 komentarze:

  1. Fajnie, że jeszcze takie osoby istnieją takie osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc słyszalam o niej sporo, ma trzy piosenki które wpadają w ucho ale nie wgłębialam się bardziej w jej osobę. Widzę że jest świetna artystką i cudowną osobą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same jesteśmy w grupie ananasy Sylwii! :) Śledzimy czasem wpisy, które tam się znajdują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam Sylwię, ale nie jestem jakąś wielką fanką :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń