Angelika Mucha- najpopularniejsza youtuberka w Polsce. Za co kochamy, a za co nienawidzimy?

Ta dziewczyna to szczęściara. Rozpoznają ją już nie tylko na polskich ulicach. Rude włosy, super kiecka i od razu widzisz, że podąża przed Tobą polska youtuberka. Na Instagramie na swym koncie nazbierała już 1,2 miliona obserwujących. Jedni ją kochają, poznają, spotykają, oddają wszystko co mają tylko za jedno, wyjątkowe zdjęcie. Inni zaś hejtują, obrażają, nienawidzą, robią wszystko, aby uprzykrzyć jej życie. Jaka naprawdę jest, za co ją Polacy kochają i nienawidzą dowiemy się dzięki sądzie.  Serdecznie zapraszam! 



Angelika Marta Mucha pseudonim Littlemooonster96. Swoją popularność zdobyła nagrywając na YouTube. Początki tej młodej dziewczyny nie były łatwe. Fala hejtu, bardzo ją dotknęła i muszę przyznać, że dotyka ją do dnia dzisiejszego tylko ze wzmocnioną siłą. Angelika w ciągu pięciu/ sześciu lat działalności w Internecie zgromadziła wokół siebie wielu oddanych fanów, psychofanów jak i antyfanów. Te bardzo zróżnicowane grupy poglądowe wnosi do jej życia coś innego od miłości poprzez nienawiść. Dziewiętnastolatka jednak nic sobie z tego nie robi i czerpie z życia to co najlepsze. Dalekie, kosztowne podróże są jej wielkim hobby, jednak jadąc zawsze w egzotyczne miejsca nie zapomina o fanach i zabiera ich również ze sobą dzięki wynalazkom XXI wieku. Jedni są bardzo za to wdzięczni, bo, mimo że przez kamerkę mogą poczuć się jak w LA. Nie wszyscy są z tego, aż tak zadowoleni. Swoimi argumentami potwierdzają tezę, że youtuberka zwyczajnie chwali się przypływem dużej ilości gotówki. Za co kochają, a za co (niestety) nienawidzą ludzie tej kobiety? 



 Zanim przedstawię wypowiedzi ankietowanych powiem coś od siebie. Angelika jest naprawdę osobą kontrowersyjną. Ludzie nienawidzą coś Ci się udaje, nienawidzą patrzeć, jak zdobywasz swoje góry boli ich, że oni nie mają tego samego, dlatego za szelką cenę ciągną w dół, hejtują, poniżają. Nie mówię żebym była wielką fanką Littlemooonster96 kochała ją, ale darze ją niezwykłym szacunkiem i w pewnym sensie zaszczytem, że ktoś taki mieszka w mojej ojczyźnie, dlaczego? Bo osiągnęła coś wielkiego swoją pracą, nie wiem czy później ktoś jej pomagał i promował, nie wiem, czy może oszukiwała, ale dla mnie liczy się to, że zaczynała, mimo tych nagonek nie zrezygnowała. Naprawdę jestem z niej dumna i to jaka jest teraz co obiecuje, a ca robi to inna sprawa, ale muszę przyznać, że sama chciałabym osiągnąć tyle ile ta dziewczyna. I mogą wszyscy jej nie lubić tak jak to jest z osobami znanymi, ale naprawdę jest świetnym materiałem na idolkę 



 
Odpowiedzi ankietowanych.
 
 
Za co kochamy Angelikę Martę Muchę (Littlemooonster96)?
 
 
-Kocham ją za to, że umie rozwiać o wszystkim i że ma tyle hejterów, a się nie podaje.
 
-Kocham ją. Uważam, że jest sobą i nie przejmuje się opinią innych. Nie ważne, że półpolski ją obraża, ona idzie i robi to co kocha. Moje zdanie
 
 
-Jestem jej imienniczką i się cieszę XD
Kocham Andzie za wszystko, spotkałam ją dwa razy i naprawdę jest cudowna. nie rozumiem całego hejtu na nią, że się "sprzedała" lub że jest "deską". Połowa osób, które tak sądzą same są deskami więc xdd. Uwielbiam Jej filmiki i Jej Instagrama😍 Ma naprawdę cudowną figurę i jestem dumna, że spełnia swoje marzenia
 
 
 
- Lubię oglądać jej snapy jak jest w Ameryce
 
 
-Lubię ją za to jak tworzy filmy, że zawsze są na takim wysokim poziomie i super dopracowane
 
 
-Ma swoje lepsze i gorsze momenty, według mnie. Potrafi zniechęcić człowieka do siebie, a potem jednak przyciągnąć. Uważam, że Angelika naprawdę ma świetnie zmontowane filmiki i są na wysokim poziomie, tak samo z jej kontem na Instagramie. Zapunktowała u mnie zdecydowanie filmikiem jak opowiadała o spełnianiu marzeń (?), że warto i w ogóle. Nie podoba mi się jak ludzie z zazdrości mówią, że ma pieniądze to może jeździć po całym świecie za Justinem, a inni nie mają szans. Jak ma, to niech korzysta.


- Kiedyś mnie wkurzało jak była taka nerwowa, na wszystkich krzyczała i była taka poważna, ale już się trochę opanowała, a zresztą robi dobre filmy, super, dopracowane.
 
 



 

Odpowiedzi ankietowanych.


Za co nienawidzimy Angeliki Marty Muchy (Littlemooonster96)?



Angelika mnie irytuje samą swoją osobą. Sposób gestykulacji, mówienia i wyrażanie uczuć przy tym moim zdaniem jest nie do oglądania. Do tego ta cała fobia na Justina 🤦🏼‍♀️ Do Biebera nic nie mam sama go czasem słucham ale wszystko ma swój umiar
 
 
 
  Nie lubię jej, moim zdaniem za bardzo się chwali pieniędzmi
 
 
- Może nie że jej nie nienawidzę no ale denerwuje mnie to że pochłonęło ją to podróżowanie do stanów i gonie za Justynem i wszystko schodzi na drugi plan i trochę mnie irytuje że gada że jest jak każda zwykła dziewczyna.
 
 




Takie są właśnie odpowiedzi, które otrzymałam od ludzi w Internecie. Ile ludności tyle zdań. Nigdy nie uszczęśliwimy wszystkich. Zawsze będzie te "ale" zawsze będzie "bo to jest źle". Jednak chyba z tym trzeba nauczyć się już żyć. Angelika Marta Mucha to Littlemooonster96. Angelika Marta Mucha to 19-letnia właścicielka naprawdę pięknego i dopracowanego Instagrama. Angelika Marta Mucha to naprawdę nie jest zła osoba. Ta dziewczyna postanowiła wyjść poza szary szereg, w którym wszyscy toniemy. Kiedy będziemy mieć odwagę zrobić to samo? Kiedy postanowimy zawalczyć o siebie, kiedy spełnimy te wszystkie słowa, które kujemy z piosenek, które tak "kochamy".  Uczymy się od niej! Ona już to zrobiła, teraz czas na Ciebie! 


5 komentarzy:

  1. Hej!
    Bardo rzadko oglądam filmiki Angeliki. Nie jestem jej fanką, ale wcale mnie nie denerwuje. Po prostu dla mnie to nie jest interesujące. Dobrze, że oddaje się swojej pasji. Ludzie ją docenili i teraz nieźle zarabia. Niektórzy jej tego zazdroszczą, ale ona się tym nie przejmuje. To dobrze.
    Ciekawy post i fajna ankieta.
    Pozdrawiam,
    Patrycja
    wpadniejsz do mnie? pozytywnapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najgorsze to się przejmować co inni powiedzą. Trzeba robić swoje i olać hejty. Zazwyczaj ci którzy nas obrażają sami nie mają o sobie najlepszego zdania i próbują to zatuszować, sprawić komuś przykrość by w ten sposób się dowartościować. Każdy jest na swój sposób oryginalny, jedni lubią bardziej zaszaleć inni mniej, ale to nie powód by ich obrażać. Ludzie są straszni pod tym względem. Szczerze mówiąc Andżeliki nie znam ale widzę że bardzo kobitka oryginalna i nie wstydzi się tego. To najważniejsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejty to zło.
    Olać je.
    W ogóle to myślę,że to z zazdrości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Jej styl. Klasyczny i nie przekombinowany, czyli w moim Typie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dziewczyna, naturalna i ma swój styl :)

    OdpowiedzUsuń