Poznaj sposoby na nudę z przyjaciółmi!

Cześć wszystkim :) jejku, ale już dawno nie było takiego powitania :) Pomysł naprawdę ekspresyjny leczy wykonany z perfekcją. Słuchajcie bardzo często nawet w towarzystwie nam się po prostu nudzi, dlatego przygotowałam kilka pomysłów co możecie razem zrobić, aby ten czas spędzić naprawdę zabawnie, poznając siebie, a nie tylko siedzieć na komórkach. Więc na co czekać? Chodźcie ze mną!


Kiedy usłyszałam twierdzenie, że inteligentni ludzie się nie nudzą wiedziałam, że kolejny wpis będzie z tym związany, ale, że los podsuną mi pomysł, aby zaproponować Wam miłe spędzenie czasu z osobami, które nas rozumieją, kochają i wspierają przygotowałam to właśnie dla Was. Przed ukazaniem się pomysłów to chciałabym na bąknąć, że przyjaciele to niesamowici ludzie, czasem się kłócimy, mamy inne zdanie, ale tak naprawdę bardzo się sobą opiekujemy. Tu przy Was bądź z Wami również chciałabym złożyć życzenia mojej ukochanej przyjaciółce, która zawsze, kiedy jest mi źle przytuli, pocieszy i powie tak głupią i zabawną rzecz, że całe troski, zmartwienia odchodzą w dal. Bardzo i to bardzo Dominisiu dziękuję za to, że jesteś, za Twoją szczerą czasem dotkniętą prawy opinię i za Twój nie zwykły uśmiech i te tort, który powalił mnie na kolana. Sto lat Dominika i jeszcze jeden dzień!  


 
POZNAJ SPOSOBY NA NUDĘ Z PRZYJACIÓŁMI!


  1. Zacznijcie marzyć!
  
Obie weźcie po jednej kartce papieru, długopis w rękę i zapiszcie na niej marzenia, marzenia, które gdzieś w sobie mocno trzymacie. Opowiedz jej jak w przyszłości ma wyglądać Twój ślub, suknia ślubna, gdzie marzysz polecieć, kogo poznać. Może zdradź sekrety, o których nikt nie wie. Uwierzycie mi opowiadanie o czymś tak dalekim jest świetną zabawą. Nie róbcie tego sztywno! Zacznijcie gestykulować rękoma, całym ciałem, abyście to poczuli. Wasz uśmiech, głośny śmiech zabije poczucie czasu, a Wy poznacie prawdę o kimś z kim dzielicie jedną sofę. Dla pełnych życia osób to nie zwykła zabaw.   
 



2. Dajcie ponieść się muzyce!


 Deszcz za oknem, szaro, smutno i przeraźliwie nudno? Włączcie muzykę, której nie słuchacie na co dzień np. disco polo i zacznijcie wariować, tańczyć tak jak pod prysznicem, kiedy nikt nie patrzy. Dajcie ponieść się muzyce! Niech wasze ciało tańczy, śpiewajcie nie znając tekstu, po prostu bawcie się w najlepsze. Zapomnijcie choć na chwilę o sprawdzianie z Historii i żyjcie chwilą.

 


3. Róbcie głupie, śmieszne zdjęcia!

To jest dopiero zabawa! Postawcie telefon gdzieś wyżej i zacznijcie się wydurniać, przebierać, pozować. Zaszalejcie! Włączcie przy tym muzykę, powiążcie zabawę z pomysłem 2 i się bawcie. Ja z przyjaciółkami uwielbiamy robić sobie zdjęcia, z których za pół roku będziemy się śmiać i wspominać najlepsze przygodny naszego życia. To jest to!  



4. Zadajcie sobie pytania.

 Moją kolejną propozycją jest q&a. Zapytajcie swoją przyjaciółkę o sprawy, które Was korcą, o których chcieli byście zapytać. Taka okazja może się długo nie przydarzyć. Nie wstydźcie się, dajcie upust energii, wyobraźni i pytajcie! To nie tylko świetna zabawa, ale i poznajecie fakty o które byście nie odważyli się zapytać. Zapowiada się ciekawie!



5.  Wspominajcie.

Tego chyba nie da się uniknąć, pominąć. To jest rytuał. Zaparzcie ciepłą, pyszną herbatę, okryjcie się wspólnym kocem i wspominajcie! Pewnie niejedną przygodę razem przeżyliście, pobudźcie ją w sobie i przeżyjcie ja jeszcze raz! Śmiejcie się, płaczcie, przytulajcie, bądźcie sobą! Nie pozwólcie, abyście spędzali wspólny czas na telefonach, tracili czas na kłótnie! Bawcie się sobą, dajcie znak tej drugiej osobie, że Wam zależy, że dziękujecie za obecność.


Jeśli Wam się podobało zostawcie komentarz po sobie, to bardzo mnie motywuje do dalszej pracy :)

1 komentarz: