Zapytaj mnie o coś?!

Hej wszystkim :) to już piątek, chyba najbardziej wyczekiwany dzień tygodnia, zgadzacie się ze mną ??? Sama odpoczywam, bo miałam, zabiega, ale już jutro czeka mnie dużo pracy. A jak wam przeminą ten tydzień ?? Mimo wszystko przygotowałam coś odlotowego dla was, nie możecie tego ominąć!? Widzimy się w dalszej części wpisu :)


 


Na początku pragnę wam przedstawić, kogoś, kto od teraz zadba o wszelkie tła, obrazki, dodatki, czyli o całą estetykę bloga. Witamy serdecznie..... Graphics Misiek. Jest to wspaniała dziewczyna, która ma wielki talent, moje serce skradła swoją prostotą, łagodnością i uśmiechem i oczywiście jak wspominałam, bardzo dobrze wychodzi, jej to, co kocha. Teraz kilka słów, właśnie od niej:
 
Mam w tym roku 17 lat. Mam 3 wspaniałe przyjaciółki.. Chodzę do I technikum graficznego. Moim marzeniem jest, jechać na Ysc, Uwielbiam robić zdjęcia i tworzyć grafikę. Moi idole to Jeremi i Artur Sikorscy Mam 4 internetowe przyjaciółki *_* Karolina, Julia, Paulina i Agata W przyszłości chciałabym zwiedzić Wrocław, Kraków i jeszcze raz Warszawę.
 

Jak widać nasza nowa graficzka, także ma idoli i pragnie ich spotykać, dlatego pasują do nas jak ulał :) Kolejną ważną rzeczą, za którą podziękuję i opowiem, to oczywiście wyświetlenia. Tak, tak wybiło już 41 tysięcy!!! What?! Naprawdę nie wiem jak dziękować, to dla mnie bardzo dużo znaczy, nie cały rok a tu taka niespodzianka, bardzo wam dziękuję, że jesteście. Jednak, żeby nie było za miło mam cel, który motywuje mnie do działania. Jak wiecie, już 26 lutego obchodzę, moje 15 urodziny!! Nie mogę się doczekać :) Największym prezentem, jaki mogła, bym sobie, wymarzyć jest, pół tysiąca wyświetleń (50 tys.). Zdaje sobie sprawę, że to dość mało czasu, ale chyba bez powodu mówią, że nie ma rzeczy niemożliwych ?? Wierzę w to, że jesteśmy, w stanie, dobić do tego wyniku. Po prostu musimy stać się wielką rodziną i uda nam się, wierze w to, a wy ??
 

Przyszła ta chwila, niezwykła... Mówiąc na samym początku, że przygotowałam dla was coś bombowego, miałam na myśli właśni to, czyli... Q&A !!! Gość specjalny dzisiejszego dnia. Szczerze mówią, nie mogłam, się doczekać, aby wam o tym opowiedzieć :) Jak sami pewnie wiecie, jest to bardziej popularna „zabawa” na YouTube i jest to dość rzadko organizowane na blogach. Nie wiem dlaczego, bo z wszystkimi blogerkami pokazujemy, że nasza praca jest tak samo pochłaniająca i ważna jak nagrywanie filmików. Jednak przechodząc do milszych rzeczy, bardzo chętnie odpowiem na każde zadanie mi pytanie :), Jeśli chcecie się dowiedzieć, cos więcej o mnie i mojej pasji, pytajcie (szybko powiem, że zawsze marzyło mi się odpowiadać na pytania, tak jak robią to wszystkie gwiazdy :)) Pytania możecie zadawać mi do 23.02.2017 pod tym wpisem, bądź na moje stronie internetowej Rodzice uczą chodzić Idole jak nie upaść. Liczę na was !!
 

Kochani mam nadzieję, że razem zwyciężymy !! Pragnę jeszcze raz z całego serca podziękować i poprosić o zawsze wsparcie.

2 komentarze:

  1. WOW!!! Trafiłam tu przypadkiem, a czuję, że żaden wiatru już nie może mnie stąd wywiać - genialny blog! Bądź pewna, że zostanę u Ciebie na dłużej. Jako, że jestem Twoim nowym czytelnikiem, możesz liczyć na moje wsparcie.

    Zapraszam: www.ZaOkiemJulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak opisałabyś siebie w pięciu słowach?
      Czy w idolu widzisz kogoś, kto mógłby Ci towarzyszyć do końca?

      Usuń