[Recenzja] paczka od Eplakat

Kochani dzisiaj razem z Klaudią mamy okazję przedstawić wam  rzeczy, które do nas przyszły. Dzięki współpracy z firmą Eplakat dostaliśmy wspaniałe paczki. Ostatnio opisywałam wam ich sklep, który zaopatruje się w bardzo dużo kalendarzy, plakatów i rzeczy, które wam umilą życie. Jesteśmy bardzo zadowolone i cieszymy się z całego serca, że udało nam się nawiązać taką współprace. Zapraszam właśnie Ciebie na dalszy ciąg, ponieważ może i tobie spodoba się naprawdę dobrej jakości plakaty, które są dobrym pomysłem na prezent.




Kochani przedstawię wam swoje odczucia po odebraniu paczki oraz mojej przyjaciółki Klaudii . Mam nadzieję, że wam się spodoba i chcę zaznaczyć tu, że nie mówimy dobrze o tym dlatego, że musimy ale dlatego, że produkty są naprawdę genialnie zrobione. Takie jest moje zdanie jakie jest Klaudii samo się okaże :)

Tak jak ostatnio wam opowiadałam moje serce zdobył plakat z widokiem Londynu. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Jednak nie wiedziałam jakiej jakości będzie mogła się tylko domyślać. Nigdy jeszcze z tej strony wcześniej nie zamawiałam ale by bardzo trudny wybór oczywiście nie mogłam się na samym początku zdecydować ale po chwili namysłu wybrałam ten. Oczywiście podałam numer katalogowy. Dwa dni później dostałam sms, że paczka została wysłana i kurier nie za długo zapuka do drzwi. No i sądziłam jak to zawsze bywa, że pewnie za 2 dni przyjdzie szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że na następny dzień będę miała w swoich rękach paczkę. Ale tak to stu procentowa prawda na drugi dzień mogłam się wszystkich chwalić jakie to do mnie wspaniałe rzeczy przychodzą. Prawdę mówiąc ja uwielbiam gdy do mnie przychodzą paczki obojętnie jakie nawet takie jakie sama sobie zamówię. Na pierwszy rzut oka nieźle zapakowane w taką tubę szczelnie więc duży + . Otworzyłam z trudem bo musiałam zdjąć oklejoną taśmę. I gdy wyjmowałam zawartość przestraszyłam się bo nie widziałam mojego " zamówienia" ale zaraz zorientowałam się, że mój plakat był zawinięty w plakat Klaudii, ponieważ mój był mniejszy o wiele a jej to całe przeciwieństwo mojego. Jednak gdy go ujrzałam i mogłam dotknąć no zakochałam się 3 razy mocniej. Jest tak świetnie wykonany jak na zdjęciu to samo. Dosłownie ostrość, kolory wszystko na swoim miejscu jest pod wielkim wrażeniem. Już dawno nie dostałam tak dobrej nie ważne jakiej przesyłki. Teraz obecnie plakat wisi na mojej tablicy korkowej. Teraz nie posiadam dla was zdjęć ale w piątek mam sesje to wam ją pokaże :) Oczywiście są przeróżne rodzaje plakatów :) więc jak to się mówi do wyboru do koloru :)  



Teraz przedstawię wam recenzję Klaudii :)

        Dziś przyszła do mnie przesyłka od eplakaty.pl. Zamówienie zostało szybko zrealizowane. To naprawdę porządna firma.

              W paczce był piękny plakat z "Krainy Lodu", przedstawia on jedną z głównych bohaterek Else. Ale to nie wszystko. Obrazek zawiera tekst piosenki "Let it go". To nie lada gratka dla fanów śpiewania i karaoke. Oczywiście całość pięknie komponuje się na tle krainy skutej lodem. Nie zabrakło także zamku Elsy na zboczu góry.
        Plakat jest ogromny toteż ładnie prezentuje się na ścianie. Wysoka jakość wykonania i odwzorowania szczegółów jest godna podziwu.

             W asortymencie sklepu eplakaty.pl oprócz pięknych plakatów znajdziecie także fototapety, kalendarze i różne gadżety. Myślę, że taki oryginalny upominek spodoba się każdemu. Dlatego jeżeli nie masz pomysłu na prezent na nadchodzące święta, zaglądnij na eplakaty.pl. Tam na pewno znajdziesz coś dla siebie.


Jak sami możecie zauważyć nasze recenzję trochę różnią się od siebie, ponieważ ja postawiłam na to aby opisać wam moje wrażenia a Klaudia przybliżyła wam szczegóły :) Mam nadzieję, że obie te recenzję wam się spodobają i udacie się do sklepu i coś zakupicie :) Na dziś to tyle. Napiszcie w komentarzu, która recenzja wam się bardziej podobała i czy zajrzycie do tego oto sklepu :) My na pewno nie raz będziemy tam zamawiać. Mamy ogromną nadzieję, że wam się spodobało no i żegnamy się do następnego wpisu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz